Siis apua, näin tänään aamulla metrossa tosi söpön miehen
Ja vaihdoimme katseita ja hän jäi katsomaan minua pitkään. Itse hämmennyin ja ujouttani käänsin katseeni pois. Näin kuitenkin ikkunan kautta hänen vilkuilevan minua.
Mikähän mahtaa olla todennäköisyys törmätä häneen uudestaan?
Klo oli vähän vaille 7 aamulla. Metron ensimmäinen vaunu. Miehellä oli rennot vaatteet (collarit, huppari, pipo) ja pyörä.
Se katse oli jotain uskomatonta.
Kommentit (24)
Jätä viaton mies rauhaan matkallaan töihin. Tuollainen ei ole normaalia. Aiotko jatkossa matkustaa aina samaan aikaan?
Tulitteko samalta pysäkiltä? Helppoa jäädä kytikselle, jos tietäisit, miltä pysäkiltä hän tuli.
ja seuraava matkustaja sai istua märällä penkillä.
Millaista apua kaipaat?
Fyysistä vai psyykkistä?
Vierailija kirjoitti:
Millaista apua kaipaat?
Fyysistä vai psyykkistä?
Rahallista. Ei oo muuten varaa päivystää metrossa päiväkaudet miestä etsimässä.
Ap
Ehkä pelkäsi, että yrität viedä sen pyörän?
En seurannut yhtään, miltä pysäkiltä tuli. Ehkäpä Myllypurosta tai itäkeskuksesta. No minulla vaihtelee työaika ja työpaikatkin, niin en kulje joka päivä sama reittiä. Ja ei kait se ole kiellettyä miehiä katsoa?
Ap
Mulla on kans tuollainen bussimies :) Ollaan jostain viime kesästä saakka tai vähän kauemminkin kuljettu samoilla vuoroilla mutta ei ihan joka aamu. Aina se katsoo muttei lähesty. Luo minuun sellaisen haikean katseen kun jää pois bussista ennen mua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans tuollainen bussimies :) Ollaan jostain viime kesästä saakka tai vähän kauemminkin kuljettu samoilla vuoroilla mutta ei ihan joka aamu. Aina se katsoo muttei lähesty. Luo minuun sellaisen haikean katseen kun jää pois bussista ennen mua.
Kostuuks sulla pöxyt?
Se on jännä kun oikeassa elämässä näkee jonkun ihmisen niin millisekunnissa tietää että viehättääkö vai ei ja millä tavalla viehättää. Mutta Tinderissä saattaa vedellä vaan jompaan kumpaan suuntaan sellaisilla "nojaa" fiiliksellä vaikka olisi kuinka kaunis nainen kuvassa. Ei ole sitä samaa fiilistä.
Aivoissa on joku ihme kaava ja ajatus siitä miltä kumppanin pitää näyttää eikä sitä edes itse tiedä. Joku ihan "tavallisenkin" näköinen nainen voi sytyttää sen kipinän. Tosi omituista.
Et tule näkemään uudestaan. Jopa pikkukaupungissa tapahtuu näitä "kohtaamisia" ja sitten ei koskaan enää näe. Vielä pahempi jossain Helsingissä.
Oletko varma miehuudesta? Kysyitkö? Saattaa olla ettei oo mies lainkaan voi olla esim. muusu.
Vierailija kirjoitti:
se odottelee sinun aloitetta. mies ei voi aloitetta tehdä, kun on riskinä metoo
Ja seuraavalla kerralla jos näet miehen niin olet yhtä vaginaton kuin viime kerralla..
Tiedän tunteen. Mutta usko pois, unohdat sen jossain vaiheessa. Saatathan toki törmätä siihen uudestaankin,ei Helsinki niin mahdottoman iso paikka ole.
Miksi kerroit miehen hupparista, piposta ym.? Jos tarkoitus oli antaa tuntomerkit miehen etsimistä varten, niin aika heikot tsäänssit noin niukoilla spekseillä.
Mutta todennäköisesti peli on menetetty, ja jos yhtään lohduttaa, niin tosisöpöys ei kerro juuri mitään siitä, sopisiko ihminen juuri sinun kanssa yhteen.
Näin miehen uudestaan ja sydän jyskytti tuhatta ja sataa, kun vilkuilimme toisiamme. Kun poistuin, vaihdoimme pitkät katseet ❤
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen uudestaan ja sydän jyskytti tuhatta ja sataa, kun vilkuilimme toisiamme. Kun poistuin, vaihdoimme pitkät katseet ❤
Ap
Jaahas, tämmöiset maanantai sadut sitten
Täällä ei näe edes metroa.