Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelan juttu haisee

Vierailija
18.09.2015 |

Itseäni hämää miehen aktiivisuus ja paistaa läpi kun hän kertoilee sävyllä, että tuskin häntä löydetään.. (julkisuuteen annetaan kuva, että löytyisi vielä hengissä)

Jos oma vaimoni lähtee töihin 7 jälkeen itse kyllä herään siihen. Onko Mies niin Vahvauninen että ei herää? tai salaileeko jotain? Onko mies ajatellut nukkua 8 tai 9 asti kunnes aloittaa itse etäpäivän. Rakennusalalla on toimihenkilötkin PÄÄSÄÄNTÖISESTI klo 7 töissä. Itse olen rakennusalalla ja tämä juttu haisee heti alkuunsa. Mies ei kertonut miten usein ITSE piti ns. etäpäiviä. Rakennusalalla on harvinaista olla etäpäivillä. Nyt sattui.

Nela toiminut todella päättäväisesti ja kaikki osiot haisee pahasti joka suuntaan. 

1. epäily. Mies järjestänyt jutun. Mustasukkaisuus. 

2. Vaimo mennyt jonnekin paikkaan ja ottanut nappeja (tms.itsemurha) klo 14 aikaan tunteet pinnassa ja laittanut äidilleen viestin...sitten toteuttanut jutun...Mutta miksi ei ole heti sammuttanut kännykkää? vai onko jättänyt kännykän maastoon ja matkannut vielä enemmän korpeen. (salailu alkanut aamulla, harhautukset takinvaihdot, pako mieheltä)

3. Kidnapattu...seudulla ennenkin tapahtunut samaa. Tilanteessa hyvinkin känny jätetään sammaleen alle äänettömälle...jossa sammuu aikanaan...tekijä saa aikaa..

4. Elää jossain mökissä seudulla. Vailla huolen häivää ulkopuolisesta maailmasta...Luontoihminen kaipaa salaisesti välillä irrotusta oravanpyörästä ja haaveilee rauhasta vailla mitään ulkopuolista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...Jostain luin, että viestit työnantajalle lähetetty kotoa? Onko niin? siis hän ei ole kauhean hiljaa lähtenyt kotoa, ainakin on viestit näpytellyt...no sen nyt tekee nopeasti...mutta kuitenkin, että ei ole esim. lähettänyt viestejä matkalla Myyrmanniin? tai tää on jossittelua. Joku motiivi on ollut kun ei ole hänkään "herättänyt" miestään? Eikö olis ollut kiva aamukahvit juoda yhdessä? Onpa unikekoja vaikka on viikko niin eikö herätä jo 7 jälkeen automaattisesti? Keskiviikkona? Menty kuitenkin ihmisten aikoihin nukkumaan? 

Vierailija
2/5 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin toiminta on ihan Per....tä! Miksi ei julkaista lisää tietoo. Bussikuva tuli noin viikon myöhässä? Ei haluta etsiä häntä tosissaan? Ruumista sitten joskus?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko tässä kuitenkin vapaaehtoinen/omasta tahdosta "katoaminen"

Vierailija
4/5 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:33"]

Niin, onko tässä kuitenkin vapaaehtoinen/omasta tahdosta "katoaminen"

[/quote]

jos olisi kadonnut omasta tahdosta niin tottakai se olisi jo ilmoittautunut poliisille ja sanonut, ettei kannata etsiä. Kieltänyt toki välittämästä kenellekään tietoa olinpaikasta, mutta kuitenkin lopettanut etsinnät.

Vierailija
5/5 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa on että nela on mennyt sillä bussilla aamupäivällä Nuuksioon mutta miksi olisi varmaa että hän jäi sinne ja on siellä vieläkin?

Mies kuitenkin soitti Nelalle monta kertaa päivän aikana ja nela ei vastannut mutta lähetti äidilleen iltapäivällä tekstarin. Sen jälkeen ehkä heitti puhelimen jorpakkoon kun alkoi miehen jatkuvat puhelut ärsyttää. Eli puhelin jäi Nuuksioon mutta itse nelahan voi olla missä vaan. Ehkä meni jopa takaisin kotiin? Ja vieraathan tuli vasta illalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi