Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teette väkivaltaisille miehille lapsia?

Vierailija
18.09.2015 |

Onko hauskaa tehdä lapsi väkivaltaiseen suhteeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nauttii itse väkivallasta kun kyselee tällaista?

Vierailija
2/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntevat vetoa aggressiivisiin miehiin. Naisten mielestä aggressiiviset miehet edustavat miesten eliittiä eli tietenkin he tahtovat lisääntyä niiden kanssa. Eivätkä he aivan väärässä ole; tyypillisesti väkivaltaisella miehellä on korkeat testotasot. Lisäksi tietysti se kuuluisa jännä. Jostain syystä naiset tykkää jännästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän miettinyt samaa, sillä isäni pahoinpiteli äitiäni koko heidän suhteensa ajan (18 vuotta), olin 16 kun vanhemmat vihdoin erosivat..
N23

Vierailija
4/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:31"]

Olen vähän miettinyt samaa, sillä isäni pahoinpiteli äitiäni koko heidän suhteensa ajan (18 vuotta), olin 16 kun vanhemmat vihdoin erosivat.. N23

[/quote]

Tämä paitsi kuolema erotti 50 vuoden jälkeen. Itse en sietäisi hetkeäkään.

Vierailija
5/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:27"]Naiset tuntevat vetoa aggressiivisiin miehiin. Naisten mielestä aggressiiviset miehet edustavat miesten eliittiä eli tietenkin he tahtovat lisääntyä niiden kanssa. Eivätkä he aivan väärässä ole; tyypillisesti väkivaltaisella miehellä on korkeat testotasot. Lisäksi tietysti se kuuluisa jännä. Jostain syystä naiset tykkää jännästä.
[/quote]

Miksi naiset haluaa jännitystä??

Vierailija
6/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies alkoi pahoinpitelemään vasta kun oltiin menty naimisiin ja tehty lapsia.Ajatteli kai et nyt uskaltaa kun oon nalkissa.Yhdessä oltiin 7 v.ennen naimisiinmenoa.SIKSI

Vierailija
7/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:27"]Naiset tuntevat vetoa aggressiivisiin miehiin. Naisten mielestä aggressiiviset miehet edustavat miesten eliittiä eli tietenkin he tahtovat lisääntyä niiden kanssa. Eivätkä he aivan väärässä ole; tyypillisesti väkivaltaisella miehellä on korkeat testotasot. Lisäksi tietysti se kuuluisa jännä. Jostain syystä naiset tykkää jännästä.
[/quote]

[/quote]

Koska ovat itse niin tylsiä. Miehen pitää järjestää "ohjelmaa" naisen elämään. Useimmat naiset ovat enempi tai vähempi arkoja ja silloin kunnon sikamies, joka tekee kaikkea päätöntä, tarjoaa naisille tunteen, että he ovat itsekin rohkeita.

Vierailija
8/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:27"]Naiset tuntevat vetoa aggressiivisiin miehiin. Naisten mielestä aggressiiviset miehet edustavat miesten eliittiä eli tietenkin he tahtovat lisääntyä niiden kanssa. Eivätkä he aivan väärässä ole; tyypillisesti väkivaltaisella miehellä on korkeat testotasot. Lisäksi tietysti se kuuluisa jännä. Jostain syystä naiset tykkää jännästä.
[/quote]

[/quote]

En tiedä, mutta joskus mietin et onkohan olemassa ns. tasapainoisia naisia. Sellaisia jotka ei edes kaipaa mitään ihmeempää häslinkiä. Käsitykseni mukaan enemmistö miehistä on tällaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä