BBC: Baltian maiden läpi kävelee siirtolaisia kohti Suomea
http://www.bbc.com/news/world-europe-34271002
On raportoitu että Suomea kohti on tulossa porukkaa jo Baltianmaita pitkin kävellen. Rajat vuotavat ja pahasti!
"And there are reports of people walking along the Baltic coast to Finland, according to Elizabeth Collett, of the Migration Policy Institute (MPI)."
Kommentit (10)
Meinaako ne uida Virosta, vai kävellä Venäjän kautta?
kylöä minä olen vähän sitä mieltä, että kun Suomen marraskuu alkaa, on pimeää ja räntää tulee vaakasuorassa taivaalta, alkaa aurinkoisemmat seudut näyttää aika paljon houkuttelevammilta. Alkaa vaellus ulos Suomesta...
Tulis nyt helvetti ne pakkaset. Ja eikö niitä s*tanan sossutukia nyt saada vaikka poikkeuslailla heivattua minimiin? Onko liian vaikeaa? Häh?????
Kai ne joutuu kumiveneellä merihätään.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:15"]
Tulis nyt helvetti ne pakkaset. Ja eikö niitä s*tanan sossutukia nyt saada vaikka poikkeuslailla heivattua minimiin? Onko liian vaikeaa? Häh?????
[/quote]
Niin nythän on ollut poikkeuksellisen kauniit kelit, syysmyräköitä, jäätihkusadetta ja pääkallokelejä odotellessa....saattaa joku irakin sissi tulla toisiin ajatuksiin "turvapaikkansa" suhteen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:16"]
Korvataan rajavartiat sioilla ja possunlihaa tarjolle laivoilla. Sian ihralla voisi myös voidella läpikulkualueet.
[/quote]
rajavartiJa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:15"]
[/quote]
Niin nythän on ollut poikkeuksellisen kauniit kelit, syysmyräköitä, jäätihkusadetta ja pääkallokelejä odotellessa....saattaa joku irakin sissi tulla toisiin ajatuksiin "turvapaikkansa" suhteen.
[/quote]
Höh. Mehän kustannamme heille lämpimät asunnot, merkkivaatteet, sapuskat ja annamme vielä rahaakin, ei niitä täältä pois saa mitkään luonnonvoimat.
suomen sää on monen mielestä pimeydestä huolimatta ihanteellinen. Ei kukaan halua elää 40 asteen tukahduttavassa kuumuudessa, missä lika ja paska levittää tauteja...
tämä ohiksena. Mutta noin muuten vaikea asia. Vaikka olen "suvakki" niin kyllä meillä on edessä vaikeat ajat tämän pakolaiskysymyksen kanssa. Voi katsoa Ruotsiin ja miettiä että kohta sama täällä...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:16"]
Korvataan rajavartiat sioilla ja possunlihaa tarjolle laivoilla. Sian ihralla voisi myös voidella läpikulkualueet.
[/quote]
rajavartiJa
[/quote]
Olen pahoillani. Pelastit päivän.
Tulee mieleen jotkut Walking Dead sarjan zombiet ku ne tuolla tavalla vaeltelee. Hokeekohan ne samalla porukassa "FIINLAAND, FIINLAAND, FIIIINLAAAAND, FIIIINLAAAAND"
BBC sensuroi muuten myös aika rankalla kädellä noita uutisia koskien pakolaisia. :(