Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs Tornioon kuuluu tänä aamuna?

Vierailija
18.09.2015 |

Kovin Vähän tiedotetaan tulijoista ja tapahtumista mediassa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Harjavallassa nuoria miehiä on kuskattu Poriin elämys ja ostos matkalle, kun täällä ei oikein ole mitään tekemistä.

Vierailija
22/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa samoin, laumoittain ostoksilla kävelykadulla. Onhan se uuvuttavaa hommaa, niin istuskelevat sitten loppupäivät kuppiloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:10"]

Harmaata täällä Helsingissä myös. Tänne muuten saapuu monta miljoonaa matkailijaa vuodessa, hassua että sitä ei edes huomaa.

[/quote]Olet kuin vähäväkinen, joka katsoo kellotaulua, mutta ei ymmärrä siitä mitään.

Vierailija
24/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran stalkaajani käyttävät tätä palstaa kirjaan tänne varmuuden vuoksi että ketään naisia en ole hakannut. Lapseltani voi kysyä mitä isä tehnyt. Täällä kehitelty vaikka mitä juttuja. Voisiko joku tulla ihan kysymään naamatusten mihin olen syyllinen. Pastebin.com/xS1CgGXf

Vierailija
25/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, aamun paranoidi on herännyt. Vai valvoitko koko yön, 25? Joko sinuun on asennettu mikrosiru, joka valvoo kaikkai tekojasi?

Vierailija
26/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:34"]

Oulussa samoin, laumoittain ostoksilla kävelykadulla. Onhan se uuvuttavaa hommaa, niin istuskelevat sitten loppupäivät kuppiloissa.

[/quote]Loppupäivät=loppuelämät.

Vierailija
27/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyy, joka tietää missä Tornio edes sijaitsee :D Kyllä on meidän tuppukylä nyt maailmanmaineessa. Tässä uusimpia uutisia

http://yle.fi/uutiset/perameri/

Vierailija
28/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausien odottelu toimettoman ON turhauttavaa ja psyykkisesti raskasta. Sopii kokeilla itse vaikka menemällä istumaan jonnekin Ouagadoudouhun, jossa ei osaa kieltä, kansalaiset käyttäytyvät töykeästi ja mihinkään et saa liikkua. Istu. Istu. Istu. Ja ihmettele heitetäänkö sinut ulos huomenna vai 6 kuukauden päästä. Kotiin et pääse, koska siellä on sota ja talo maan tasalla.

Vierailija
29/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:59"]

Kuukausien odottelu toimettoman ON turhauttavaa ja psyykkisesti raskasta. Sopii kokeilla itse vaikka menemällä istumaan jonnekin Ouagadoudouhun, jossa ei osaa kieltä, kansalaiset käyttäytyvät töykeästi ja mihinkään et saa liikkua. Istu. Istu. Istu. Ja ihmettele heitetäänkö sinut ulos huomenna vai 6 kuukauden päästä. Kotiin et pääse, koska siellä on sota ja talo maan tasalla.

[/quote]Tuota et usko itsekään. Näistä suurin osa olisi voinut mainiosti jäädä kotikonnuilleen, mutta ei, pakko päästä katselemaan mistä saisi parhaimman diilin. Ja jihaa, se on Suomi! We are the chosen ones. Kaikista Euroopan maista HE valitsivat juuri meidät, Sipilä ja Orpo ovat innoissaan. 

Vierailija
30/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:59"]

[/quote]

Sota on Syyriassa, täällä on vain noin 200 syyrialaista turvapaikanhakijaa.

Vierailija
31/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla hetken Ruotsin tv:tä ja kouluruotsillani olin kyllä kuulevinani, että siinä todettiin useaan otteeseen turvapaikanhakijoita virtaavan Haaparannan kautta Suomeen nyt tuhat päivässä. Miksi tästä vaietaan Suomen viestimissä?

Vierailija
32/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:47"]Katsoin aamulla hetken Ruotsin tv:tä ja kouluruotsillani olin kyllä kuulevinani, että siinä todettiin useaan otteeseen turvapaikanhakijoita virtaavan Haaparannan kautta Suomeen nyt tuhat päivässä. Miksi tästä vaietaan Suomen viestimissä?
[/quote]

Koska tätä ei kukaan enää sulattaisi. Parasta olla hiljaa ja leikkiä, ettei mitään tapahdu ja kaikki on hyvin.

Vierailija
33/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:47"]

Katsoin aamulla hetken Ruotsin tv:tä ja kouluruotsillani olin kyllä kuulevinani, että siinä todettiin useaan otteeseen turvapaikanhakijoita virtaavan Haaparannan kautta Suomeen nyt tuhat päivässä. Miksi tästä vaietaan Suomen viestimissä?

[/quote]

No onhan siitä puhuttu. Eilen kerrottiin uutisissa, että Luulajan yöjuniin on lisätty vaunuja Suomeen pyrkivien pakolaisten vuoksi. Olen nähnyt uutisissa myös Ruotsissa kuvattuja klippejä, joissa Irakilaiset ilmoittavat pyrkivänsä Haaparannan kautta Suomeen. Myös näissä pohjoisen lehdissä, kuten Kalevassa ja Pohjolan Sanomissa, asiasta on puhuttu.

Vierailija
34/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:47"]

[/quote]

Ettekö te vauhkoilijat katso uutisia, lue lehtiä? JOka ikisestä tuutista tuota tietoa tulee koko ajan ja tähänkin ketjuun on linkitetty uutisia.

Vierailija
35/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kamerat, josta voitte katsoa Tornioon päin pakolaisten aiheuttamaa kaaosta.

http://www.haparanda.se/haparandastad/kommunochpolitik/webbkamera.4.190f52ef12fc2aee7d680006941.html

Vierailija
36/36 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä olla surunpäivä koko maassa, taivaskin itkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän