Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla uskoon mutta..

Vierailija
31.03.2022 |

Olen vain liian arka menemään oman kaupungin seurakuntaan. Vaikea masennus ollut monta vuotta sekä paniikkihäiriö. Olen huomannut kuinka suurta lohdutusta olen saanut kuunnellessani Jeesusta ylistäviä lauluja. Miten minun kannattaisi toimia tässä tilanteessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoon tulo vaadi seurakuntaan menemistä. Rukoile Jeesusta, tunnusta hänelle syntisi ja sano että haluat muuttua ja kuulua vain hänelle. Pyydä Jeesusta tulemaan elämääsi. Sitten alat rukoilemaan säännöllisesti, katumaan syntejäsi ja ylistämään Herraa ja lue Raamattua. Alat kasvamaan Hengessä.

Jeesus vie masennuksen ja paniikin pois.

Vierailija
2/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta raamattu ja tutki sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse seurakuntaa uskomiseen. Voit olla uskossa kotona ja kuunnella jeesuslauluja.

Vierailija
4/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan mennä esim. lähimmän kirkkosi jumalanpalvelukseen.

Vierailija
5/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, kuten minä. Mene aluksi johonkin sanan ja rukouksen iltaan takapenkkiin kuuntelemaan. Tilaisuuksissa yleensä on henkilöitä, joiden luokse voi mennä juttelemaan ja pyytää rukoilemaan puolestasi. Yksi vaihtoehto on, että soitat rukouspuhelimeen. Evl.fi-sivulla on linkki kirkon keskusteluapuun.

Vierailija
6/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmeellistä jos jeesus parantaa masennuksen Haloo nyt valoja päälle ja lääkkeet vaan kiltisti otat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä