Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole IKINÄ saanut orgasmia yhdynnässä!

Vierailija
17.09.2015 |

Antakaa neuvoja siihen, että miten voisin yrittää parantaa seksielämääni?

Olemme olleet pian naimisissa 7 vuotta, ennen sitä kihloissa 2 vuotta ja ennen tuota seurusteltiin noin 7 vuotta.
Pitkään ollaan siis yhdessä oltu mutta tunnen yhä suurta vetoa mieheeni ja sytyn hänestä.

En ole kuitenkaan IKINÄ saanut orgasmia yhdynnässä!
Ei ole kyse siitä, että akti ei kestäisi tarpeeksi kauan tai, että miehelläni ei oisi tarpeeksi "kokoa", kumpaakin löytyy mukavasti.

Muuten suhteemme on mitä parhain ja pari lastakin olemme maailmaan tuoneet.

En vain pysty saamaan yhdynnässä orgasmia. Itsetyydytyksen kautta tai mieheni tyydyttäessä käsivoimin pystyn sen kuitenkin saamaan.

Mikä avuksi ja mikä minussa mättää?
En ole asiasta kertonut miehelleni sillä pelkään, että asia kaivertaisi häneenkin syvät urat.

Kysyä ja neuvoa saa ihan vapaasti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole kertonut miehellesi? Nyt mä tipahdin kyydistä. Miehes ei tiedä ettet saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
2/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain tavalla saat, niin hyvä niin. On meitä, jotka joudumme aina tuottamaan omat orgasmimme miehen puuttuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut. Olen kyllä ollut luulossa että ei ole harvinaista ettei naiset saa muuta kuin klitorista stimuloimalla.

Vierailija
4/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, vaikka kohta 50 v. Ei ole mikään häpeä kertoa miehelle. Nuollen ja käsin tyydyttäen kyllä saan. Turha ehkä väkisin yrittää yhdynnässä muuta kuin samalla käsiapua käyttäen vai onko jollakulla hyviä neuvoja?

Vierailija
5/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:45"]En minäkään ole saanut. Olen kyllä ollut luulossa että ei ole harvinaista ettei naiset saa muuta kuin klitorista stimuloimalla.
[/quote]
Ei saisi väsyneenä kirjoittaa...

Vierailija
6/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:45"]En minäkään ole saanut. Olen kyllä ollut luulossa että ei ole harvinaista ettei naiset saa muuta kuin klitorista stimuloimalla.
[/quote]

Mäkään en oo saanu koskaan yhdynnässä. Musta se tuntuu pahalta ja sattuu jos klitorista stimuloi.

Vierailija
7/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:43"]

Siis et ole kertonut miehellesi? Nyt mä tipahdin kyydistä. Miehes ei tiedä ettet saa orgasmia yhdynnässä?

[/quote]

Pelkään, että jos kerron asiasta ja varsinkin näin monen vuoden jälkeen niin asia jäisi vaivaamaan miestäni pahan kerran.
Vaikka kuinka hänelle sanoisin, että vika ei todellakaan ole hänessä niin en vain usko, etteikö hän väkistenkin alkaisi tuntemaan itseään riittämättömäksi.
Pelkään myös sitä, että asian esille ottaminen aiheuttaisi muuten erittäin hyvään suhteeseemme kitkaa/ alkaisi vaivaamaan turhankin paljon.
Nautin kyllä paljonkin seksistä mutta orgasmia en vain pysty yhdynnässä saamaan.

Eihän tämä asia maailmaani kaada ja olenhan asian kanssa tottunut elämäänkin, mutta eihän tuo pahitteeksikaan olisi jos asiaan löytyisi mahdollisia niksejä joidenka avulla voisin yrittää "harjoitella" orgasmin saantia yhdynnän aikana.

ap

Vierailija
8/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sano ukolle!!!

Vierailija
9/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta CAT- tekniikka.

Vierailija
10/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä. Siis et ole kertonut miehellesi - eikö hän ole ollut kiinnostunut asiasta, vai oletko koko ajan teeskennellyt saavasi? Kai hän tietää, oletko saanut vai et? Tai siis ilmeisesti ei, mutta miten se on mahdollista? Ettekö puhu seksiasioista noin yleensäkään?

Vierailija
11/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyky orgasmeihin yhdynnässä on auennut, kun olen oppinut rentoutumaan ja päästämään täysin irti. Tässä samalla on kadonnut myös estot, ainakin nykyisen kumppanin kanssa.

Vierailija
12/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen ei enää kiinnosta äijäni kanssa
ei niin ollenkaan. Erään toisen kanssa kiinnostais.

Vierailija
13/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kovasti yhdynnöistä ilman orgasmiakin. En ilmeisesti ole koskaan sellaista saanut, vaikka kohtuullisen aktiivista seksieämää on takana vuosikymmeniä. Tietyissä asennoissa tuntuu joskus oikein mahtavalta. Tällaisia ovat minulle olleet perinteinen saarnaaja ja nyt vanhemmiten takaapäin.

Miksi kertoa miehelle, ettet ole saanut orgasmia koskaan. Jos asia tulee puheeksi miehesi puolelta, kerro hänelle ainoastaan , että nautit yhdynnöistä hänen kanssaan hyvin paljon. Oletteko kokeilleet vaihtaa asentoa? Voi olla, että jo tämä saattaisi  auttaa.N50+

Vierailija
14/18 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole. En kuitenkaan koe tätä isoksi ongelmaksi, seksi on ihan mukavaa näinkin. Joskus noita tavallisimpia neuvoja hömppälehdistä olen testaillut, mutta ei ole toiminut ei. Pitää olla onnellinen että saa edes jollain tavalla.

Vierailija
15/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Jyystää kymmeniä vuosia vailla? Voi ei. Enkä ilku. Mutta aika kamalaa. Ja aviomies ei tiedä? Apua.

Vierailija
16/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingosaa löytyi itselle asento jossa saan. Wi tietenkään toimi kaikilla ja minulla toimii vain tämä, onneksi siis edes yksi asento.
Mieheni istuu ja minä istun myös hajareisin hänen päälleen kasvot samaan suuntaan. Ilmeisesti g-pisteeni stimuloituu tällä asennolla. Tarvitsen myös klitoris hierontaa samalla. Minun taivaspaikkani :D
Ja tosiaan kymmenen vuotta meni tämän löytämiseen.

Vierailija
17/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:04"]

Vahingosaa löytyi itselle asento jossa saan. Wi tietenkään toimi kaikilla ja minulla toimii vain tämä, onneksi siis edes yksi asento. Mieheni istuu ja minä istun myös hajareisin hänen päälleen kasvot samaan suuntaan. Ilmeisesti g-pisteeni stimuloituu tällä asennolla. Tarvitsen myös klitoris hierontaa samalla. Minun taivaspaikkani :D Ja tosiaan kymmenen vuotta meni tämän löytämiseen.

Olen samaa mieltä, kyllä asennolla on merkitystä. Joissakin asennoissa tuntuu erikoisen hyvältä, vaikka nyt ei aivan huippua kokisikaan.

[/quote]

Vierailija
18/18 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta neljän naisista naisista: A) saa jos klitorista hyväillään suulla tai sormin B) saa kovalla panemisella C) saa vain jos A ja B toteutuu yhtä aikaa ja D) ei saa vaikka mitä ja kuinka tekisi. Siinä on kai jokin lukitus päällä korvien välissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä