Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi on viihteellä ja kkotiutui myöhään

Vierailija
17.09.2015 |

Heräätkö siihen kun tulee kotiin? Jos heräät, jutteletteko jotain, vai leikit nukkuvaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oli viihteellä, mankui varmaan valehtelematta 30 kertaa ottamaan suihin, kun saapui kotiin ja samaan sänkyyn nukkumaan. Seuraavalla kerralla täytyy varmaan suosiolla leikkiä nukkuvaa, jotta välttyy tuolta.

Vierailija
2/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa edes nukkua ennenkuin on turvallisesti kotona. En herää ja yleensä olen tehnyt yöpalaa siinä odotellessani ja sitten höpötetään hetken ajan ja mennään nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:39"]Viimeksi kun oli viihteellä, mankui varmaan valehtelematta 30 kertaa ottamaan suihin, kun saapui kotiin ja samaan sänkyyn nukkumaan. Seuraavalla kerralla täytyy varmaan suosiolla leikkiä nukkuvaa, jotta välttyy tuolta.
[/quote]

No olisit ottanut suihin jos noin halusi! Mikä siinä on niin vaikeaa olla toiselle mieliksi häh?

Vierailija
4/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:39"]Viimeksi kun oli viihteellä, mankui varmaan valehtelematta 30 kertaa ottamaan suihin, kun saapui kotiin ja samaan sänkyyn nukkumaan. Seuraavalla kerralla täytyy varmaan suosiolla leikkiä nukkuvaa, jotta välttyy tuolta.
[/quote]

No olisit ottanut suihin jos noin halusi! Mikä siinä on niin vaikeaa olla toiselle mieliksi häh?
[/quote]

Juu, huvittaa todella paljon seksijutut kello kolmelta yöllä puoliunessa kaatokännisen ukon kanssa.

Vierailija
5/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:39"]Viimeksi kun oli viihteellä, mankui varmaan valehtelematta 30 kertaa ottamaan suihin, kun saapui kotiin ja samaan sänkyyn nukkumaan. Seuraavalla kerralla täytyy varmaan suosiolla leikkiä nukkuvaa, jotta välttyy tuolta.
[/quote]

[/quote]

Juu, huvittaa todella paljon seksijutut kello kolmelta yöllä puoliunessa kaatokännisen ukon kanssa.
[/quote]

18 jatkaa vielä, että etpä näytä itsekään paljon tuollaista toimintaa harrastaneen, kun et tiedä, että usein kännissäolevalla miehellä kestää ikuisuudet tulla, joten pahimmassa tapauksessa tuota saisi jatkaa aamuun asti.

Vierailija
6/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, mutta en juttele.

Vierailija
7/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötän sille, mutta sitten huomaan että se on tuonut mulle nakkikioskilta ruokaa.

Vierailija
8/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joskus ja sitten ärsyttää kun se kuorsaa kännissä. En yleensä jaksa alkaa aamuyön tunteina juttelemaan, jos olen itse nukkunut jo monta tuntia :)

Vierailija
9/18 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yleensä ennen kuin menen nukkumaan.

Vierailija
10/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen sieltä viihteeltä olen hakenutkin... On maailman hyväntahtoisin ja hellyyttävin känniääliö silloin harvoin kun ottaa<3

Vierailija
11/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, sanon moi ja kysyn oliko kivaa.

Vierailija
12/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies niin "tylsimys ", että tulee useimmiten niin et olen vielä valveilla. Toki johtuu myös siitä, että kun saan lapsen nukkumaan niin valvon myöhään ja nautin yksinolosta. Mut kyllä herään jos satun nukkumaan ja kysyn oliko hauskaa.

Vierailija
13/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kyllä, siis en tarkoituksella mutta kun syttyy valot ja koirat haukkuu jne. Yleensä käyn vessassa ja juon vettä. Sanon miehelle moi ja että tuu pian sänkyyn ja sitten menen jatkamaan unia. Tosi harvoin kyllä on missään viihteellä

Vierailija
14/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää känninen mies ja monesti leikin vaan nukkuvaa. Hyi, onneksi toi käy harvoin, ällöttää se viinanhaju ja raskas hengitys. Meillä myös takana sellainen historia, että mies joskus kännissä petti, joten muutenkin olo on aina paska kun on jossain.

Vierailija
15/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon siihen asti kun mies tulee kotiin. Olen yöeläin.

Vierailija
16/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni edes suostuu lähtemään viihteelle ilman minua, hän kotiutuu aikaisin, ja hyvä niin.

Vierailija
17/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, mutta en juttele, kun mies jää alakertaan nukkumaan.

Vierailija
18/18 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kyllä ja olemme jutelleet. Mies yleensä kertoo innoissaan illan kulusta ja tuttujen kuulumisia. Itse joudun sitten toteamaan tovin kuluttua, että käydään nyt nukkumaan ja jatketaan juttua aamukahvilla :) mies käy viihteellä ehkä 1-2 kertaa/vuosi ilman minua, joten ei haittaa minua yöheräämiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi