Tyttären kaverin äiti loukkaantui, kun käskin tyttöä laittaa huonommat vaatteet
Heillä on 6 kissaa ja muita eläimiä joista irtoaa karvaa. Tyttöni 11v pikkuveli on vakavasti allerginen varsinkin kissoille, joten käskin pukea kylään ns. huonommat vaatteet mitä ei käytetä sitten kotona. Tyttö oli kailottanut tämän kylässä ja äiti soitti minulle ragepuhelun. Että pidänkö heitä jotenkin alempiarvoisena ja kirosanoja päälle. Ei vissiin ymmärrä mitä vakava allergia tarkoittaa?
Kommentit (10)
Mitä ihmettä se sitä äitiä haittaa, jos ohjeistat noin? :D oli allergiaa tai ei, mutta etenkin allergian kanssa.
Onko heillä sitten lapsi/lapset aina vimpan päälle?
Ehkäpä tyttösi oli sanonut tuon "huonommat vaatteet" -osion, ja allergia jäi vähemmälle.
3, minäkin vähän luulen mutten viitsi kysellä enempää kun tyttö häpeissään jo tuosta äidin loukkaantumisesta, oli hän selitellyt että siksi kun veli allerginen.
Ap
Olisin mäkin soittanut, jos asia ilmaistaan "laittaa huonommat vaatteet"
Heillä ei ole pienemmät lapset missään muotivaatteissa, vanhemmilta +13v tytöiltä löytyy siistejä karvattomia vaatteita
Ap
Tavallaan ymmärrän sua muttamutta... Mitä niille huonommille vaatteille tehdään sen jälkeen kun tyttösi tulee kotiin kaverin luota? Pestään varmaan? Mutta eikös ne paremmatkin vaatteet pestäisi?
Kyllä minunkin piti penskana ihan kotiin tullessakin vaihtaa "kotivaatteet" päälle, etteivät paremmat vaatteet sotkeudu leikeissä tms. Miten pikkusielu pitää olla, että loukkaantuu tuollaisesta? :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:31"]
Olisin mäkin soittanut, jos asia ilmaistaan "laittaa huonommat vaatteet"
[/quote]
Mulla taas on niin paljon allergisia tuttavapiirissä, että olisin varmaan heti tajunnut, mistä on kyse. Ja taloudesta löytyy kaikenlaista karvakuonoa.
Meillä on vaan 3 kissaa ja vieraita ohjeistetaan olematta laittamaan liian hienoja vaatteita kyläreissulle.
ragepuhelun... ja ap:n ikä on?