Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko siistit häpykarvoitusta?

Vierailija
31.03.2022 |

Ihan posliiniksi, enimmät pois vai vain hiukan vai kenties villi puska?

Kerro myös ikäsi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuna muutaman vuoden ja kiitosta saanut paljon. N53

Vierailija
22/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33, tulee kaikki ajeltua pois peniksen yläpuolelta ja munapusseista. Tää on vain se tyyli josta pidän eniten, koska tuntuu parhaalta. Ymmärrän kyllä että monet ajattelee, että miehellä pitää olla karvoja, mutta mä tykkään kun oma alapää on karvaton. On mulla karvoja muualla kehossa sentään.

Just ajoin trimmerillä kullin yläpuolelta liian lyhyellä asetuksella ja ärsyttää. Näyttää kynityltä esiteiniltä. Taisi olla joku 3 mm se lyhin säätö. Yleensä ajan suurimmalla asetuksella, olikohan 13 mm. Silläkin omaan makuun hippusen liian lyhyt. Tykkään siitä, että näkyy selkeä karvoitus, mutta ei mikään puska. Samoin napaa kohti menevä viiru jää, muuten näyttää lapselta. Kaikki muu sitten tuleekin ajettu kokonaan kuten kassit, kullin varsi jne.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33, tulee kaikki ajeltua pois peniksen yläpuolelta ja munapusseista. Tää on vain se tyyli josta pidän eniten, koska tuntuu parhaalta. Ymmärrän kyllä että monet ajattelee, että miehellä pitää olla karvoja, mutta mä tykkään kun oma alapää on karvaton. On mulla karvoja muualla kehossa sentään.

Just ajoin trimmerillä kullin yläpuolelta liian lyhyellä asetuksella ja ärsyttää. Näyttää kynityltä esiteiniltä. Taisi olla joku 3 mm se lyhin säätö. Yleensä ajan suurimmalla asetuksella, olikohan 13 mm. Silläkin omaan makuun hippusen liian lyhyt. Tykkään siitä, että näkyy selkeä karvoitus, mutta ei mikään puska. Samoin napaa kohti menevä viiru jää, muuten näyttää lapselta. Kaikki muu sitten tuleekin ajettu kokonaan kuten kassit, kullin varsi jne.

M35

Hyvä, että sentään siistit, en näe mitään esteettistä villinä kasvavasta pusikosta sen enempää miehillä kuin naisillakaan, posliini ei tarvitse olla.

Vierailija
24/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on miehellä kaikki kohdallaan, siistin esteettinen näkymä.

https://blackafrosex.com/images/galleries/2/550/0_t.jpg

Vierailija
25/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitorata. Käyn sokeroinnissa säännöllisesti. Ikä 45v

Miten kauan pysyy sileänä sokeroinnin jälkeen?

Vierailija
26/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksittömässä liitossa posliinina monta vuotta.

Vierailija
27/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välistä kaikki pois + siistitty kolmio.

N41

Vierailija
28/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on miehellä kaikki kohdallaan, siistin esteettinen näkymä.

https://blackafrosex.com/images/galleries/2/550/0_t.jpg

Tuo melkein muistuttaakin sitä mitä itsestäni edellä kuvasin.

Mitä mieltä palstan naiset muuten on miehillä tyypillisestä häpyharvojen ja navan välisestä viirusta? Onko seksikäs vai ei? Itse pidän sitä miehekkäänä. Joskus ajoin pois ja sileä vatsa näytti lapselliselta.

M35

Vierailija
29/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmattu kolmio ja sen alapuolelta kaikki pois.

Vierailija
30/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

String-sokeroinnissa käyn (eli kaikki stringien ulkopuolelle jäävä pois), ja lisäksi trimmailen saksilla lyhyemmäksi jäljelle jäävää karvoitusta.

31/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliiniksi tulee ajeltua ja käytän sitten semmoista pientä häpykarvatupeeta.

anteeksi mitä?! (oikein luin tossa) mikä ihme on 'häpykarva'-tupee? Hei..ihan oikeesti. ('1.4.' meni jo..) mut hei. vakavasti: onko muka 'totta'?

Vierailija
32/34 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paharet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posliiniksi tulee ajeltua ja käytän sitten semmoista pientä häpykarvatupeeta.

anteeksi mitä?! (oikein luin tossa) mikä ihme on 'häpykarva'-tupee? Hei..ihan oikeesti. ('1.4.' meni jo..) mut hei. vakavasti: onko muka 'totta'?

Mitä? Etkö oo vielä kuullut niistä? Täähän iso ilmiö ollut jo maailmalla, toki tänne meillehän kaikki tulee aina viimeisenä. Mä toin just Keski-Euroopasta eri värisiä ja eri mittaisia häpy-tupeita, tosi kalliita, niin ei raaski montaa ostaa. Pari sellasta luonnollisen näköistä eri mittaisina ja toinen vähän kapeampi. Sitten yksi villinä korttina sellanen punertava, en tiedä vielä milloin kehtaan sitä käyttää…

Vierailija
33/34 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pois, on lähtenyt jo varmaan yli 10 vuoden ajan. Joskus kasvattelin ylös sellaista siistittyä tupsua, mutta sekin alkoi tuntua turhalta. En häpeä ajella kaikkia pois, joten miksi jättää joku pieni kaistale siihen.

Nainen, 38.

Vierailija
34/34 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea kiitorata kummulla on mun juttu

N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi