Paljonko siistit häpykarvoitusta?
Ihan posliiniksi, enimmät pois vai vain hiukan vai kenties villi puska?
Kerro myös ikäsi.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
M33, tulee kaikki ajeltua pois peniksen yläpuolelta ja munapusseista. Tää on vain se tyyli josta pidän eniten, koska tuntuu parhaalta. Ymmärrän kyllä että monet ajattelee, että miehellä pitää olla karvoja, mutta mä tykkään kun oma alapää on karvaton. On mulla karvoja muualla kehossa sentään.
Just ajoin trimmerillä kullin yläpuolelta liian lyhyellä asetuksella ja ärsyttää. Näyttää kynityltä esiteiniltä. Taisi olla joku 3 mm se lyhin säätö. Yleensä ajan suurimmalla asetuksella, olikohan 13 mm. Silläkin omaan makuun hippusen liian lyhyt. Tykkään siitä, että näkyy selkeä karvoitus, mutta ei mikään puska. Samoin napaa kohti menevä viiru jää, muuten näyttää lapselta. Kaikki muu sitten tuleekin ajettu kokonaan kuten kassit, kullin varsi jne.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33, tulee kaikki ajeltua pois peniksen yläpuolelta ja munapusseista. Tää on vain se tyyli josta pidän eniten, koska tuntuu parhaalta. Ymmärrän kyllä että monet ajattelee, että miehellä pitää olla karvoja, mutta mä tykkään kun oma alapää on karvaton. On mulla karvoja muualla kehossa sentään.
Just ajoin trimmerillä kullin yläpuolelta liian lyhyellä asetuksella ja ärsyttää. Näyttää kynityltä esiteiniltä. Taisi olla joku 3 mm se lyhin säätö. Yleensä ajan suurimmalla asetuksella, olikohan 13 mm. Silläkin omaan makuun hippusen liian lyhyt. Tykkään siitä, että näkyy selkeä karvoitus, mutta ei mikään puska. Samoin napaa kohti menevä viiru jää, muuten näyttää lapselta. Kaikki muu sitten tuleekin ajettu kokonaan kuten kassit, kullin varsi jne.
M35
Hyvä, että sentään siistit, en näe mitään esteettistä villinä kasvavasta pusikosta sen enempää miehillä kuin naisillakaan, posliini ei tarvitse olla.
Tässä on miehellä kaikki kohdallaan, siistin esteettinen näkymä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitorata. Käyn sokeroinnissa säännöllisesti. Ikä 45v
Miten kauan pysyy sileänä sokeroinnin jälkeen?
Olen ollut seksittömässä liitossa posliinina monta vuotta.
Välistä kaikki pois + siistitty kolmio.
N41
Vierailija kirjoitti:
Tässä on miehellä kaikki kohdallaan, siistin esteettinen näkymä.
Tuo melkein muistuttaakin sitä mitä itsestäni edellä kuvasin.
Mitä mieltä palstan naiset muuten on miehillä tyypillisestä häpyharvojen ja navan välisestä viirusta? Onko seksikäs vai ei? Itse pidän sitä miehekkäänä. Joskus ajoin pois ja sileä vatsa näytti lapselliselta.
M35
Trimmattu kolmio ja sen alapuolelta kaikki pois.
String-sokeroinnissa käyn (eli kaikki stringien ulkopuolelle jäävä pois), ja lisäksi trimmailen saksilla lyhyemmäksi jäljelle jäävää karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Posliiniksi tulee ajeltua ja käytän sitten semmoista pientä häpykarvatupeeta.
anteeksi mitä?! (oikein luin tossa) mikä ihme on 'häpykarva'-tupee? Hei..ihan oikeesti. ('1.4.' meni jo..) mut hei. vakavasti: onko muka 'totta'?
Paharet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliiniksi tulee ajeltua ja käytän sitten semmoista pientä häpykarvatupeeta.
anteeksi mitä?! (oikein luin tossa) mikä ihme on 'häpykarva'-tupee? Hei..ihan oikeesti. ('1.4.' meni jo..) mut hei. vakavasti: onko muka 'totta'?
Mitä? Etkö oo vielä kuullut niistä? Täähän iso ilmiö ollut jo maailmalla, toki tänne meillehän kaikki tulee aina viimeisenä. Mä toin just Keski-Euroopasta eri värisiä ja eri mittaisia häpy-tupeita, tosi kalliita, niin ei raaski montaa ostaa. Pari sellasta luonnollisen näköistä eri mittaisina ja toinen vähän kapeampi. Sitten yksi villinä korttina sellanen punertava, en tiedä vielä milloin kehtaan sitä käyttää…
Kaikki pois, on lähtenyt jo varmaan yli 10 vuoden ajan. Joskus kasvattelin ylös sellaista siistittyä tupsua, mutta sekin alkoi tuntua turhalta. En häpeä ajella kaikkia pois, joten miksi jättää joku pieni kaistale siihen.
Nainen, 38.
Kapea kiitorata kummulla on mun juttu
N50
Luomuna muutaman vuoden ja kiitosta saanut paljon. N53