Olen luuseri, mutta haluaisin sellaisen poikaystäväkaverin
Olen hoitaja, minulla ei ole perhettä tai kavereita, en ole kaunis. Haluaisin jonkun jonka kanssa tehdä jotain, kuten kesällä lähteä huvipuistoon tai elokuviin jne. Ei siis seksiä, lapsia tai avioliittoa, mutta ikään kuin tekorakkautta. Ja toivoisin silti läheisyyttä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Matkusta Kreikkaan. Etköhän löydä. Sanot vaan suoraan ettet halua muuta kuin hengata.
En ole kielitaitoinen. Muuten lähtisinkin tästä paskasta maasta.
Ap
Minä olen aina onnistunut selviytymään jotenkin. Haluaisin jotain, en tiedä edes mitä. Kaipaan jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina onnistunut selviytymään jotenkin. Haluaisin jotain, en tiedä edes mitä. Kaipaan jotakin.
Haluaisin ainakin jonkun, jonka kanssa jakaa ajatuksia. Yksin kaikuu.
Haluaisin myös läheisyyttä. Koskettaa jonkun vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän tasan tarkkaan mitä haluan. Haluan hyväksyntää ja välittämistä. Haluan, että joku kysyy miten päivä meni ja että on joku jolle soittaa, kun elämä potkii päähän. Haluan yllättää jonkun ja tehdä hänet iloiseksi pyyteettömästi. Haluan tehdä parisuhdehaasteita ja varata lomamatkoja yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
SPR:n kaveripalvelu!
Haluan enemmän kuin kaverin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
En.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän tasan tarkkaan mitä haluan. Haluan hyväksyntää ja välittämistä. Haluan, että joku kysyy miten päivä meni ja että on joku jolle soittaa, kun elämä potkii päähän. Haluan yllättää jonkun ja tehdä hänet iloiseksi pyyteettömästi. Haluan tehdä parisuhdehaasteita ja varata lomamatkoja yhdessä.
Ap
Jotain tuollaista minäkin kaipaan. Tuntuu vain niin kaukaiselta. Kaipaan sitä, että joku rakastaisi minua juuri sellaisena kuin olen. Kaipaan apua ja tukea arjessa, kumppanuutta. Kaipaan sitä, että voisin kertoa ajatuksia, ettei tarvitsisi miettiä kaikkea yksin.
Kaipaan myös sellaista, että olisi hyvä ja lämmin olo jonkun vierellä, rauha. Tietysti myös seksiä.
Vaan luuseri hommaa sellaisen, se on sellaista elämää kun ollaan niin riippuvainen muista ihmisistä että yksin ei pärjää..
Vierailija kirjoitti:
Vaan luuseri hommaa sellaisen, se on sellaista elämää kun ollaan niin riippuvainen muista ihmisistä että yksin ei pärjää..
Olen väsynyt pärjäämään yksin ja hoitamaan kaiken yksin. Ei siitä mitään mitalia saa.
Ap
Mulla on vaimo aina töissä. Periaatteessa myös vapaat niitä ajattelee. Haluan kaverin joka on minun kanssa. Siis naisen joka harrastaa kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
En.
Ap
No miksi seksi ei sitten kelpaa? Nyt taitaa olla tekemätön paikka, kun harvassa on miehet jotka tulevat vain kädestä pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
En.
Ap
No miksi seksi ei sitten kelpaa? Nyt taitaa olla tekemätön paikka, kun harvassa on miehet jotka tulevat vain kädestä pitämään.
No saahan sitä, jos kelpaa. En usko, että haluttaa... Kerroin kyllä rehellisesti jo aloituksessa, että en ole kaunis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
En.
Ap
Miksi ei kelpaa? Jos on stressitön olotila ja mukava olla jonkun kanssa, kyllä seksi yleensä maittaa.
Minäkin tykkäisin kaverinaisesta. Vaimon kanssa parisuhde on muuten OK mutta yhteistä aikaa ei hirveästi ole. Kaipasin naisseuraa, jonka kanssa ei olisi seksiä; vaimon kanssa sitä on. Meidän elämämme aikataulut töiden ym. vuoksi ovat vain niin eriaikaiset, että emme ole vapaalla useinkaan yhdessä.
Kaverinainen olisi tosi kiva; en viihdy yleensä muiden miesten seurassa, ja muutenkin yleensä jutut ja kiinnostuksenkohteeni ovat enemmän samanlaisia kuin naisilla. Työporukassa on pelkästään naisia, ja sopeudun työporukkaani 110%sesti.
Mutta pelkkä kaveruus ei riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluan täysin samaa. Tyttöystäväkaveri kelpaisi, enkä haluaisi edes seksiä. Vaan jonkun joka välittäisi ja antaisi sopivasti läheisyyttä ja seuraa tietenkin. Haluaisin jonkun, jolle voisin osoittaa rakkautta. Tähän ikään mennessä ei ole löytynyt. En edes tiedä mistä etsiä, kun rumana luuserina ei ole deittiäppeihin asiaa ja muutenkin lähes kaikki haluavat vain seksiä tai vaihtoehtoisesti vakavan parisuhteen, yhteenmuuton ja lapsia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkusta Kreikkaan. Etköhän löydä. Sanot vaan suoraan ettet halua muuta kuin hengata.
En ole kielitaitoinen. Muuten lähtisinkin tästä paskasta maasta.
Ap
Kai ne siellä Kreikan rannoilla edelleen puhuu suomea sen verran, että jokin kevyt romanssi onnistuu? Katsot netistä jonkin sinkkunaisten suosiman hotellin ja sinne sitten.