Nuori nainen ei ole koskaa oikeasti sinkku
Yksi 22v kamunaiseni on vähän aikaa sitten eronnut pitkästä suhteesta ja nyt jo on pyörinyt ainakin yhden miehen kanssa ja tämän lisäksi hänella on Tinderin kautta useita miehiä, joita on treffaillut tai aikoo treffailla, enkä usko että mies jonka kanssa hän on pyörinyt tietää mitään näistä tindermiehistä, joita hänellä myös on kierroksella. Tinderissä myös tulee jatkuvasti mätsejä ja jatkuvasti saa dumpata miehiä myös pois.
Se on sitä naisen nuoruutta, että niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista vaikka kyseessä ei edes olisi mikään missitason nainen vaan ihan KTN.
Kommentit (21)
Olin kyllä ihan oikea sinkku. Se, että joku on kiinnostunut ei tarkoita, että pystyisi olemaan sen henkilön kanssa. Esimerkin kaltaisia naisia en ole itse tuntenut.
Naisen elämä: pienenä joutuu ruinaamaan miehiltä, nuorena miehet ruinaavat naiselta, 3-kympin jälkeen joutuu ruinaamaan miehiltä, 4-kympin jälkeen ruinaaminen on jo turhaa. Peli on menetetty.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:06"]Naisen elämä: pienenä joutuu ruinaamaan miehiltä, nuorena miehet ruinaavat naiselta, 3-kympin jälkeen joutuu ruinaamaan miehiltä, 4-kympin jälkeen ruinaaminen on jo turhaa. Peli on menetetty.
[/quote]
Jaa ite joudun kyllä ruinaamaan 30-40v naisilta, eikä ne siltikään lähde mukaan :(
Parikymppinen mies
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:06"]Naisen elämä: pienenä joutuu ruinaamaan miehiltä, nuorena miehet ruinaavat naiselta, 3-kympin jälkeen joutuu ruinaamaan miehiltä, 4-kympin jälkeen ruinaaminen on jo turhaa. Peli on menetetty. [/quote] Jaa ite joudun kyllä ruinaamaan 30-40v naisilta, eikä ne siltikään lähde mukaan :( Parikymppinen mies
[/quote]
Et ymmärtänyt? Parikymppisenä se on juurikin noin. Siirry kohtaan kaksi.
Kyllä minä olin nuorena sinkku ja olen yhä. Ei siihen kuulu ollenkaan se, olisinko "saanut" miehen vai en.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:15"]
Kyllä minä olin nuorena sinkku ja olen yhä. Ei siihen kuulu ollenkaan se, olisinko "saanut" miehen vai en.
[/quote]
Pidetään typykät yhtä! Hautaan saakka!
Minä olen nuori ja nainen. En käytä tinderiä, en ole deittaillut tai käynyt treffeillä pariin vuoteen.
Olenko oikeasti sinkku?
Minä taas en ole enää nuori nainen, ikää jo 34v, mutta en ole ollut sinkku päivääkään sen jälkeen kun täytin 16... Ja ei, en ole ollut saman miehen kanssa koko aikaa, mitäs siihen sanot ap? :D
Totta turiset. Oi niitä nuoruuden aikoja! Miehiä riitti. Toista se on nykyään nelikymppisenä. Vain osa miehistä noteeraa. :)
Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Saada joku lassukka kihisemään katkeruudesta kun ei ole saanut sitä ensimmäistäkään kaatoa aikaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:06"]Naisen elämä: pienenä joutuu ruinaamaan miehiltä, nuorena miehet ruinaavat naiselta, 3-kympin jälkeen joutuu ruinaamaan miehiltä, 4-kympin jälkeen ruinaaminen on jo turhaa. Peli on menetetty. [/quote] Jaa ite joudun kyllä ruinaamaan 30-40v naisilta, eikä ne siltikään lähde mukaan :( Parikymppinen mies
[/quote]
Et ymmärtänyt? Parikymppisenä se on juurikin noin. Siirry kohtaan kaksi.
[/quote]
Sinä olit se joka ei tajunnut.
Oon 20v normaali nätti nainen enkä ole koskaan seurustellut tai edes ollut juttua. Olenko siis kuitenkin varattu?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:06"]Naisen elämä: pienenä joutuu ruinaamaan miehiltä, nuorena miehet ruinaavat naiselta, 3-kympin jälkeen joutuu ruinaamaan miehiltä, 4-kympin jälkeen ruinaaminen on jo turhaa. Peli on menetetty. [/quote] Jaa ite joudun kyllä ruinaamaan 30-40v naisilta, eikä ne siltikään lähde mukaan :( Parikymppinen mies [/quote] Et ymmärtänyt? Parikymppisenä se on juurikin noin. Siirry kohtaan kaksi. [/quote] Sinä olit se joka ei tajunnut.
[/quote]
Mitä en tajunnut?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:28"]
Oon 20v normaali nätti nainen enkä ole koskaan seurustellut tai edes ollut juttua. Olenko siis kuitenkin varattu?
[/quote]
Tuskin olet mitään näistä. Laita kuva, tai ei uskota.
Tässä tunnutaan taas niputtavan yhteen nuoruus ja kauneus. Itse olin ruma ja niin sinkku kun vaan olla voi. Supersinkku.
Kyllä mä vaan oon ihan oikeasti sinkku. Ei ole poikaystävää, en tapaile ketään eikä mulla ole edes tinderprofiilia tai ketään joka olisi kiinnostunut musta (tai ainakaan minä en siitä kiinnostuksesta tiedä) tai minä jostain miehestä. Mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta seurustelu, seksi tai rakkaus eikä lapsetkaan.
Mä olin sinkku melkein koko ajan, kun olin 19-24, seksisuhteita kyllä oli, mutta seurustelut kesti tuona aikana vain kuukausia. Panokaverien listaa kerkesin kartuttaa. Opiskelu piti niin kiireisenä, vaik kyllä mä panin ku sain ja ihastuinkin monta kertaa, mut ne jutut meni vaan oudosti, löysi muita tm. Harmi etten tajunnut olevani "urani huipulla"... ;P ei se ois mitään niiden pihtarien kanssa auttanut. Sit olin taas sinkku 26-27,5v:nä, paitsi et eksän kans palasin sielläkin välissä hetkeks yhteen (virhe). Mut mulla on ihan sinkun identiteetti, kun olin "aina" nimenomaan sinkku. Viime vuodet (nyt 34) ois ollut vientiä niin, että kaduttaa etten ollut nuorempana itsevarmempi ja suhtautunut kevyemmin vaikka niihin ihastuksiin, ja ollut avoimempi kaikenlaisen flirttailun suhteen, vaan halusin vaan kovasti poikaystävää. Opin sen lkevyen suhtautumisen myöhemmin ja voi ku olisin aina ollut sellainen, mulla ois ollut varmasti hauskempaa (vaik oli toki, mut siis vielä hauskempaa...)
Tunnistin itseni melkein alotuksesta, tosin olen 21. Ja kyllä mä pyrin siihen, että tapailen vain yhtä miestä kerrallaan..Eli ehkä mä en sitten ole oikeasti sinkku? Tosin en ole ikinä ajatellut sinkkuuden olevan sitä, että on ilman miehiä, pikemminkin juuri tätä mitä minä teen, tapailen mukavia ihmisiä ja katson jos jonku kanssa tulis niin hyvin juttuu että vois miettiä jotain vakavampaakin.
Kaikki tuntemani sinkkunaiset ovat nuoria ja kauniita. Ei helmiä sioille :-)
Minä olen ihan oikeasti sinkku. Tosin en ole nuori enkä nainen. Nuorille naisille tuo kyllä pätee.