Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat gynekokemukset

Vierailija
31.03.2022 |

Aloitan: Kierukan laitto. Erittäin ammattitaitoisen oloinen gyne (opettaa hommaa opiskelijoillekin) yritti minulle kierukan asetusta. Sattui jo tässä vaiheessa vietävästi, mutta annoin yrittää niin kauan, kunnes itse totesi että ei se onnistu, ei saanut edes mitattua. Liian tiukka kohdunsuu. Antoi lähetteen sedaatiossa tehtävään kierukan laittoon.

Lääkäriin päästyäni siellä ilmoitettiin, että ensin koetetaan ilman sedaatiota, jos se tällä kertaa onnistuisikin. Taas ihana lääkäri ja hoitaja, eikä onnistunut. Sattui s**tanasti, mutta onnistuin pysyä rauhallisena, kun lääkäri aina ennakkoon kertoi milloin yrittää ja mitä milloinkin tekee.

Pyysivät ylilääkärin paikalle.
Ylilääkäri kuunteli tilanteen, ei ottanut mitään kontaktia minuun, niin kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Pienen ronkinnan jälkeen survoi ilman mitään ennakkovaroitusta kaikella voimalla mittatikun sisään. Ulvoin kivusta ja jalat tärisivät. Sai mitattua. Tämän jälkeen alkoi itse asettimella sörkkiminen, en yhtään tiennyt milloin aikoo tunkea, hän vain survoi ja survoi. Koetin tehdä syvähengitystä, kyyneleet vain virtasivat silmistä ja jalat tärisivät jo aivan holtittomasti. Siinä samalla kun huomasi että tämähän ei edes voimalla mene, alkoi minulta vain tivaamaan "mikä siinä on ettet voi niitä pillereitä syödä". Lähtiessään ei ollenkaan pahoitellut, tiuskaisi vielä mennessä että miksi et niitä pillereitä voi syödä. Yritin tämän jälkeen kysyä sedaatiosta, mutta alkuperäinen lääkäri ja hoitaja eivät oikein osanneet vastata minulle mitään. Epäilen, että ylilääkärin olisi pitänyt antaa siihen lupa, mutta hän ei ylpeydeltään sitä halunnut minulle suoda.

Onneksi hoitaja oli uskomattoman ihana, oikea enkeli, ja alkuperäinen lääkärikin oli todella empaattinen. Kaiken pahinta koko kokemuksessa oli se töykeys ja tiuskiminen samalla, kun yritän vain pitää itseni koossa ja rentona kaiken sen kivun keskellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi gyne teki mulle orgasmin ja en usko sen menneen vahingossa. Ja ei, ei ollut hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi