Lahjoitin neljä tietokonetta Unkariin.
Kaikki olivat vanhoja ja viallisia, kiintolevyt poistin varmuuden vuoksi.
Kommentit (20)
Miksi ihmeessä romurautaa sinne lähetät. Oisit vienyt kierrätykseen sorttiasemalle!
Laitan ulkoisen USB-kovalevyn keräykseen heille. Tosin poistin kovalevyn myös, ettei tiedot päädy toverille P vahingossakaan.
Mä lähetin pullotettua peräkaasua Mosambikiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähetin pullotettua peräkaasua Mosambikiin.
Mä Itävaltaan. Tosin se oli muovipussissa.
Lähetit väärään maahan. Pitikö sun lähettää Ukrainaan ne?
Tälläkin hetkellä tulee kaasua muttei ole pulloa hollilla.
Nyt haisee :(
Mä lähetin 7 metriä neulontalankaa Ranskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Unkariin?
Toivottavasti ne tietokoneet menevät Unkarin opposition edustajille, niin Viktor Orbán saadaan pois vallasta sunnuntain parlamenttivaaleissa.
Mulle tuli kans paketti kerran Hollannista ja Ranskasta.
Lähden viemään poranteriä Liettuaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähetit väärään maahan. Pitikö sun lähettää Ukrainaan ne?
Ukrainassa on jo ihan riittävästi romurautaa, vain toimivaa tavaraa sinne kiitos.
Lähetin liukuvoidetta puuttinille gulagia varten, on mukavampi olla peršéraiśkattavana kun vähän edes luistaa.
Mitä hittoa unkarilaiset sun elektroniikkajätteillä tekee?
Ukrainassa kaikilla on uudet koneet. Ei ole mitään järkeä lähettää vanhoja romuja sinne.
Vierailija kirjoitti:
Laitan ulkoisen USB-kovalevyn keräykseen heille. Tosin poistin kovalevyn myös, ettei tiedot päädy toverille P vahingossakaan.[/quote
Miksi ne joutuisi Unkarista hänelle? Ukrainasta kyllä ymmärtäisin.
Lähetin anopin Eritreaan kehitysapuna.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa kaikilla on uudet koneet. Ei ole mitään järkeä lähettää vanhoja romuja sinne.
Hänhän lähettikin koneet Unkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ulkoisen USB-kovalevyn keräykseen heille. Tosin poistin kovalevyn myös, ettei tiedot päädy toverille P vahingossakaan.[/quote
Miksi ne joutuisi Unkarista hänelle? Ukrainasta kyllä ymmärtäisin.
Googlaapa Orban.
Loistava idea. Varastossa olisi muutama 386 prosulla varustettu tykki. Voisin lahjoittaa sen ryxxille!