Olin häissä ja jututin yhtä pöytäseurueen miestä ja häissä kun olimme tuli puheeksi
häät ja hääpäivät ja kysyin mieheltä miten aikoo muistaa vaimoaan hääpäivänä ja mies vastasi "en mitenkään, hänellä on minut".
Mykistyin. Oliko sun mielestä ok lausunto?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli huono aloitus.
Ja täysin tosi.
Turhanpäiväinen "juhla", jokainen elää tavallaan, ei kaikki juhli synttäreitä tai jouluja.
Turhanpäisväistä, molemmat osapuolet tietävät nämä "juhlapäivät", se tulee joka vuosi samana päivänä halusit tai et. Toinen naurettavuus on facebookin syntymäpäivä onnittelu rimpsut, kun ihmiset laittaa onnitteluja syntymäpäivistä joista ei ilman fb:n muistutusta tietäisi mitään, monet ei ole olleet juhlakaluun yhteyksissä vuosikymmeniin. Kokeilkaa, ottakaa muistutus pois ja katsokaa monta onnittelua silloin tulee? Aika pelleilyä.
Ei kukaan mene naimisiin maaliskuussa. Provo 😒
Eniten ärsytti tässä avauksessa tuo sanonta jututtaa. En ollenkaan siedä ihmisiä jotka änkeävät jututtamaan muita ihmisiä. Uteliaita p*askiaisia. (sorry)
Todella lapsellista juhlistaa merkkipäiviä aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Ja kerroinko milloin nämä häät olivat? En.
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäisväistä, molemmat osapuolet tietävät nämä "juhlapäivät", se tulee joka vuosi samana päivänä halusit tai et. Toinen naurettavuus on facebookin syntymäpäivä onnittelu rimpsut, kun ihmiset laittaa onnitteluja syntymäpäivistä joista ei ilman fb:n muistutusta tietäisi mitään, monet ei ole olleet juhlakaluun yhteyksissä vuosikymmeniin. Kokeilkaa, ottakaa muistutus pois ja katsokaa monta onnittelua silloin tulee? Aika pelleilyä.
Samaa mieltä narsistista pelleilyä ketään kiinnosta jotkut viitun syntymäpäivät 😂
No kysyitkö miten hänen vaimonsa on muistanut häntä?
olen vaimo, enkä muista hääpäivää eikä mieskään muista. Ihan ok minulle. Muistaa jouluisin, vaikka olen sanonut että ei tarvi ja muistaa synttärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerroinko milloin nämä häät olivat? En.
No v!ttuuks sä jotain vanhaa juttua tuut tänne kertomaan?
Jos itse jostain mielenvikaisuudesta menisin naimisiin ja pidettäisiin isot juhlat joihin uppoaisi se vähintään 10 000 , niin kyllä sitä päivää olis paree muistella vielä jälkikäteen. Sen verran tyyristä olisi.
Kohta 15 vuotta naimisissa. Yksi hääpäivä on muistettu, loput menneet kummaltakin ihan ohi.
Koitti olla vitsikäs ja lainasi Zlatanin heittoa... Mutta ihan OK tuo mulle olisi, ei me mitenkään erityisesti muisteta meidän hääpäivää koskaan, ja hyvin on liitto silti sen 23v kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä ollut vieraana häissä, jotka oli maaliskuussa. Ihan hienot juhlat olivat.
Nyt oli huono aloitus.