Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde on tylsä

Vierailija
17.09.2015 |

Parisuhde on muuttunut tylsäksi. Ei ole seksiä enkä edes himoitse miestäni. Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta. Masturboin kyllä melkein jokapäivä ja katselen muita miehiä. Meillä ei ole lapsia mutta yhteinen koira on. En edes tiedä harmittaisiko jos mies pettäisi.
Mistä sen tietää että kannattaako jatkaa? Rakastan kyllä miestäni mutta olemme mielestäni kuin kämppäkavereita eikä puolisoita. Olen kysynyt mieheltä että pitäisikö erota. Hän vaikuttaa tyytyväiseltä eikä halua erota. minä taas en koe suhdettamme tyydyttäväksi. En haluaisi erota vain koska sitten joutuisin muuttamaan ja jakamaan tavaroita ja taloudellinen tilanne huononisi. :/ Mutta voisiko tämä olla ohimenevää?
Voisinko olla joku päivä tyytyväinen vaan siihen että joku jakaa arjen? Olemme 27-vuotiaita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinävaiheessa kun et edes enää tiedä harmittaisko sua jos sun mies sua pettäisi... Kannattaa erota :D

Vierailija
2/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Olen koittanut aktiivisesti yrittää etsiä miehestäni niitä piirteitä joihin ihastuin aikanaan, mutta tuokaan tuskin loputtomiin toimii. Huonoja hetkiä ja nimenomaan niitä tylsiä, on liikaa. Joku lomamatka tai kokemus yhdessä varmaan piristäisi, mutta onko parisuhde kunnossa jos arki ei toimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä parisuhteessa tule noin kolmen vuoden jälkeen tuollaisia tunteita, kun se suurin rakastumisen (ei siis rakastamisen) tunne on jo laantunut ja yhteinen elo arkistunut? Vähän irtiottoja tasaisesta arjesta kumppanin kanssa, niin saatatte rakastua toisiinne uudelleen ja löytää sen alkuhuuman uudestaan.