Mun pitäisi siivota mutta kissa nukkuu sylissä
Kommentit (26)
Jos kissa on valinnut paikkansa niin et sinä voi siirtyä liikkumaan mihinkään kunnes kissasi toisin päättää sillä kissojen halut ohittavat ihmisten toiveet sekä lakipykälät!!!
Anna kissan nukkua, pistät itsekin silmät kiinni ja ota lungisti. Siivoaminen on tympeää hommaa muutenkin, ja päivä on vasta alussa.
Kissojen asianajaja kirjoitti:
Jos kissa on valinnut paikkansa niin et sinä voi siirtyä liikkumaan mihinkään kunnes kissasi toisin päättää sillä kissojen halut ohittavat ihmisten toiveet sekä lakipykälät!!!
Tätä vähän pelkäsinkin. Mutta onko tässä laissa joku lievennys, jos mulle tulee pissahätä?
Ap
Hei, täällä on vertaistukea! Mulla on järkyttävä nälkä, mutta kissa nukkuu sylissä...
Voiko samaa tekosyytä käyttää, kun myöhästyy tapaamisesta/töistä/koulusta?
Vierailija kirjoitti:
Voiko samaa tekosyytä käyttää, kun myöhästyy tapaamisesta/töistä/koulusta?
Tietysti!
No mutta hei, nyt sun pitää kyllä lopettaa palstailu. Kännykän räpeltäminen häiritsee kissaparkaa. Nyt ihan hiljaa ja liikkumatta kunnes kissa on nukkunut unosensa valmiiksi! Joku roti!
Vierailija kirjoitti:
Kissojen asianajaja kirjoitti:
Tätä vähän pelkäsinkin. Mutta onko tässä laissa joku lievennys, jos mulle tulee pissahätä?
Ap
Tällaiset yksittäiset seikat voidaan sallia, mutta sinne veskiin ei sitten jäädä asumaan vaan asetutte sitten uudelleen kissan nukkumisalustaksi ;-D
Vierailija kirjoitti:
No mutta hei, nyt sun pitää kyllä lopettaa palstailu. Kännykän räpeltäminen häiritsee kissaparkaa. Nyt ihan hiljaa ja liikkumatta kunnes kissa on nukkunut unosensa valmiiksi! Joku roti!
Ainakin puhelin heti äänettömälle, ettei kissa herää, jos joku soittaa tms!
Huh, vapauduin vihdoin. Kissa siirtyi ikkunalle säksättämään pihan mustarastaille.
Ap, kissanpalvelija
Älä jaksa