Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla vaikka ketä isoja "pamppuja" fb-kaveriehdotuksissa, onko he kyylänneet mun profiilia?

Vierailija
30.03.2022 |

Mistä noi sinne tulee kaveriehdotuksiin? En taju

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin ehdottaa jotain Jaajo Linnonmaata kaveriksi tasaisin väliajoin. Varmaan jotain Facebookin omia sekoiluja

Vierailija
2/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla, mutta usein voivat olla sellaisia, joilla on edes joitain yhteisiä kontakteja. Eli jotkut ovat ottaneet vaikka julkkiksen kaverikseen ja nuo julkkikset, joilla on paljon tuttuja näkyvät sitten muillekin. Ei kai sen ihmeempää.

Jos olet itse näkynyt vaikka jossain ryhmässä, silloin voivat olla huomanneet sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kyyläät niitä. Siksi. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
4/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on jotain toimittajia, juontajia ja poliitikkoja, itse olen nobody.

Vierailija
5/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Jaajo Linnanmaa ollut suht usein, samoin Sedu Koskinen. Vaikea uskoa että käyvät kyttäämässä tällaisen keski-ikäisen tädin profiilia jolla ei ole yhtään mitään annettavaa

Vierailija
6/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kyyläät niitä. Siksi. Ongelma ratkaistu.

No en ole kyylännyt jotain Itä-Euroopan maiden Suomen suurlähettiläitä. Piti googlata noita kaveriehdotuksia ketä he on kun näyttivät niin tärkeiltä herroilta ja rouvilta.

Vierailija
7/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kooklasin itteni ja sain kaveri ehdotukseksi itseni.

Vierailija
8/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että teillä on yhteisiä tuttuja tai kuulutte samoihin ryhmiin. Tai teillä on merkitty sama koulu (esim. Helsingin yliopisto) tai mitä lie. Tai sitten FB:n algoritmit ovat taas muuttuneet ja ehdottavat saman alueen suosittuja profiileja vähän kaikille.

Vierailija
9/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin ehdottaa jotain Jaajo Linnonmaata kaveriksi tasaisin väliajoin. Varmaan jotain Facebookin omia sekoiluja

Jaajo on tosiaan pamppu.

Vierailija
10/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan isopamppuisia.

Vierailija
11/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin välillä tuli jotain julkkiksia ehdotuksiin. En tosiaan ole samoissa ryhmissä, eikä kavereitakaan mulla ole kuin ehkä 10, luulen että face vaan joskus ottaa asiakseen ehdotella tiettyjä ihmisiä.

Samoin kun itse sain jotain 4 päivän sisällä jotain 40 kaveripyyntöä, suurin osa tummia miehiä jostain afrikasta.

Mistähän nekään olisivat edes profiilini löytäneet, jos ei joku taho oikein etsi yksinäisiä keski-ikäisiä epätoivoisen oloisia naisia ja myy tietoja.

Tai sitten fb tarjoaa jostain syystä, joltain suomalaiselta kysyinkin miten profiiliini törmäsivät, ja vastaus oli vaan joku en tiedä tai fb ehdotti.

Vierailija
12/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla soisi hälytyskellot, jos joku "isopamppuinen" etsisi aktiivisesti kaltaistani nobodyä kaverikseen. Onko "isopamppuisen" tili ollut verifioitu? Kyllä noita feikkitilejä riittää, jossa huijarit käyttävät julkkisten nimiä ja kuvia etsiäkseen hyväuskoisia hölmöjä hyväksykäytettäviksi. Onhan noita lehdissäkin välillä, kun joku järjen jättiläinen menettänyt tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja jonkun tietyn julkkisen hyväntekeväisyyskohteelle.

Vierailija
13/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on isoa pamppua tumputettu pyllistelyillesi

Vierailija
14/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne tulee täysin random ehdotuksia, ehkä tykkäätte samasta sivusta tms.

Vierailija
15/15 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikut pamppujen kanssa samoilla kulmilla? Mulle ainakin tulee ehdotuksiksi sellaisia ihmisiä, joiden tiedän esim. harrastusten takia käyvän samoissa paikoissa kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi