Sipilän puhe oli hieno!
Tottahan ne asiat oli, mitä sanoi.
Kyllä meillä on hyvä pääministeri ja todella vaikeaan paikkaan joutui heti uransa alussa. Olipas edellinen hallitus kämmännyt raha-asiat tosi pahasti, ne on nyt pakko korjata... Perustelut oli hyvät.
Nyt vaan yhteishenkeä hei, ei viitsisi märistä kaikesta ihan vaan märisemisen ilosta. Joskus on pakko kärsiä yhteisen hyvän takia.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"] Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo [/quote] Mikäs galluppi sen noin nopeasti tutki?? [/quote] Toisessa ketjussa Sipilän puhe lytätty täysin
[/quote]
:D:D:D:D Puhe haukutaan ekojen minuuttien aikana jossain yksittäisessä ketjussa vauva palstan aihe vapaalla = suurin osa suomalaisista :D:D:D:D
Tän päivän nuoret ja aikuiset ovat tottuneet liian hyvään. Eivät millään tajua, kuinka hyvin meillä onkaan asiat, sen takia ei olla valmiita uhrauksiin ja töitä tekemään, koska ei ole koskaan koettu huonoa. Minä olen 26v mutta tajuan silti asian, että nyt on toimittava radikaalisti. Mun puolesta tehkööt kovat päätökset! Suomalaiset tarvitsee kuria! Ei tästä muuten nousta, jos enää noustaan mitenkään kun asiat päästettiin näin pitkälle.
Joskus ihminen ei ymmärrä omaa etuaan, silloin on toisten päätettävä ihmisen puolesta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:48"]Asiaa puhui, mutta tyyli oli naiivi ja teksti huono. Abitytön hengentuote.
[/quote]
Oli kirjoitettu niin, että kaikki mummot ja av-mammatkin tajusi. Vähänkin vaikeammilla käsitteillä sitten paruttaisi miten kapulakielinen poliitikon puhe.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"]Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo
[/quote]
Jo oman kommenttisi peukuista näet, että olet vain sen äänekkäämmän osan puolella. Et suurimman osan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"] Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo [/quote] Mikäs galluppi sen noin nopeasti tutki?? [/quote] Toisessa ketjussa Sipilän puhe lytätty täysin
[/quote]
:D:D:D:D Puhe haukutaan ekojen minuuttien aikana jossain yksittäisessä ketjussa vauva palstan aihe vapaalla = suurin osa suomalaisista :D:D:D:D
[/quote] :D:D:D:D naurattaa niin että pamahdan kohta. Ihmiset äänesti puolueet sinne jotka kusetti ne täysin. Hitto miten hauskaa
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"]Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo [/quote] Jo oman kommenttisi peukuista näet, että olet vain sen äänekkäämmän osan puolella. Et suurimman osan.
[/quote] Kusetti sinuakin:D:D:D:D
Asia puhe. A-studiossa taas Lyly osoitti, ettei ymmärrä vieläkään....
Anteeks ap, mutta minuun pääministerin puhe ei tehonnut. Edelleen aiotaan sorsia naisia ja suosia miesvaltaisia aloja sekä yrityksiä jotka verosuunnitellulla keplottelevat niin että valtio jää ilman verotuloja voitoista. Ostovoima kärsii ja aivovuoto lisääntyy kun koulutettu työvoima karkaa ulkomaille.
Käsittääkseni Suomen talous on jo hienoisesti toipumassa joten seuraavan nousukauden tuotot käärii Sipilä & co meidän tavisten ihmetellessä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"]Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo [/quote] Jo oman kommenttisi peukuista näet, että olet vain sen äänekkäämmän osan puolella. Et suurimman osan.
[/quote] Kusetti sinuakin:D:D:D:D
[/quote]
Minä nyt olen jo edellisenkin hallituksen aikana kaiken tuon tietänyt eli ei mitään uutta. Sinulle varmaan oli, kun et vielä suostu uskomaan. Mutta älä ole ankara itsellesi, muutosvastarinta on normaali ensimmäinen reaktio asiaan jota ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:01"]
Anteeks ap, mutta minuun pääministerin puhe ei tehonnut. Edelleen aiotaan sorsia naisia ja suosia miesvaltaisia aloja sekä yrityksiä jotka verosuunnitellulla keplottelevat niin että valtio jää ilman verotuloja voitoista. Ostovoima kärsii ja aivovuoto lisääntyy kun koulutettu työvoima karkaa ulkomaille.
Käsittääkseni Suomen talous on jo hienoisesti toipumassa joten seuraavan nousukauden tuotot käärii Sipilä & co meidän tavisten ihmetellessä.
[/quote]
Kuulin että nyt suunnitteilla on kaikkien aikojen lakko. Porukka on todella karheena. Siksi puhe koska hallituksen puntit tutisee
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"]Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo [/quote] Jo oman kommenttisi peukuista näet, että olet vain sen äänekkäämmän osan puolella. Et suurimman osan. [/quote] Kusetti sinuakin:D:D:D:D [/quote] Minä nyt olen jo edellisenkin hallituksen aikana kaiken tuon tietänyt eli ei mitään uutta. Sinulle varmaan oli, kun et vielä suostu uskomaan. Mutta älä ole ankara itsellesi, muutosvastarinta on normaali ensimmäinen reaktio asiaan jota ei ymmärrä.
[/quote] Sua kustiin silmään. kohta olet työtön
Sipilä on nolompi kuin Katainen ja Vanhanen yhteensä.
Hieno puhe Sipilältä ja hienoa että pistää itsensä likoon paremman tulevaisuuden puolesta. Toivottavasti nyt ammattiyhdistysliikkeet ymmärtäisivät että lomapalkoista pitäsi luopua. Taakka jakaantuisi paljon tasaisemmin kuin suunnuntailisiä vähentämällä. Itse en ole minkäänlaisia sunnuntailisä koskaan saanutkaan vaikka usein viikonloppuisin työskentelen, eli itsekin olisin valmis ottamaan enemmän osaa näihin talkoisiin. Nolottaa kuinka Urpo tuo Rinne on!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:06"]
Sipilä on nolompi kuin Katainen ja Vanhanen yhteensä.
[/quote]
Jospa vähän perustelisit mielipidettäsi, niin voisi jotenkin yrittää ymmärtää sinua.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:45"]Hyvä jos se oli jonkun mielestä. Suurin osa kansasta on sitä mieltä että se oli toodella nolo [/quote] Jo oman kommenttisi peukuista näet, että olet vain sen äänekkäämmän osan puolella. Et suurimman osan. [/quote] Kusetti sinuakin:D:D:D:D [/quote] Minä nyt olen jo edellisenkin hallituksen aikana kaiken tuon tietänyt eli ei mitään uutta. Sinulle varmaan oli, kun et vielä suostu uskomaan. Mutta älä ole ankara itsellesi, muutosvastarinta on normaali ensimmäinen reaktio asiaan jota ei ymmärrä.
[/quote] Sua kustiin silmään. kohta olet työtön
[/quote]
Niin olen ja niin olet sinäkin. Siis jos ei ay-liike ymmärrä, että rahat alkaa olla loppu ja toisten kukkarolla ei voi enää käydä, kun siitäkin on rahat loppu. Siis sua tässä on kustu silmään, varmaan jo silloin kotona kun isäsi yritti kertoa kuinka maailma toimii. Mutta sekään ei ole sun eikä isäsi syy, neuvostopropaganda oli saanut monen muunkin pään pyörälle.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:10"]
Hieno puhe Sipilältä ja hienoa että pistää itsensä likoon paremman tulevaisuuden puolesta. Toivottavasti nyt ammattiyhdistysliikkeet ymmärtäisivät että lomapalkoista pitäsi luopua. Taakka jakaantuisi paljon tasaisemmin kuin suunnuntailisiä vähentämällä. Itse en ole minkäänlaisia sunnuntailisä koskaan saanutkaan vaikka usein viikonloppuisin työskentelen, eli itsekin olisin valmis ottamaan enemmän osaa näihin talkoisiin. Nolottaa kuinka Urpo tuo Rinne on!
[/quote] hallitus kaataa yritykset. ihana tulevaisuus tiedossa kaikille
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:01"]
[/quote]
Miehet, jotka ovat enemmistönä yksitysellä sektorilla, ovat saaneet jo potkut ja jäljelle jääneetkin ovat kohta saamassa. Miten miehiä on taas suosittu mielestäsi? Jotain rajaa tuohon femakkuuteenkin saisi jo tulla!
[/quote] Nämä av-palstatko ovat sitten "suurin osa kansasta", epäilen kovasti?