Kertokaa töitä johon ei vaadita koulutusta!
Ei koulutusta.
Töitä riittää.
Ei stressaava työ.
Palkka kohtuullinen .
Kommentit (14)
Laitoshuoltaja vaatii ammattitutkinnon, on näyttötutkinto.
Ajattelitko, että pystymettästä eri pesuaineita päästetään lotraamaan?
Itse laitoshuoltaja. Ei koulutusta. Työ ei ole välttämättä rankkaa. Työn rankkuuteen vaikuttaa kohde, missä siivoat. Palkka on huono. 1400 netto noin.
Postinjakaja, lehdenjakaja, puhelinmyyjä. Monessa kuljetusfirmassa pääsee ajamaan pakua alle 3500kg ilman mitään koulutusta, b-kortti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu
Meinasin laittaa, että some-influensseri, mutta tämä kattaa senkin.
Perusta yritys. Pienyritysten toimitusjohtajilla ei useinkaan ole mitään koulutusta. Useilla on kyllä luonnehäiriö mikä auttaa paljonkin yrityksen pyörittämisessä
Vierailija kirjoitti:
Varastomies.
Onhan tuossakin usein suoritettava kaikenlaisia työturvallisuus- ja trukinajokortteja.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoshuoltaja. Ei koulutusta. Työ ei ole välttämättä rankkaa. Työn rankkuuteen vaikuttaa kohde, missä siivoat. Palkka on huono. 1400 netto noin.
Toki jos 1 vuorotyö ja leppoista hommaa, en itsekkään kovin isoa palkkaa odottaisi. Itse taas koulutettu kiireisessä 3 vuorotyössä, kuukausi brutto n. 3300e.
Alallakin olen ollut jo 20 vuotta.
Laitoshuoltaja. Peruspalkka koulutetulla n 2000 (ei-pks), kouluttamattomalla kait satasen vähemmän. Tuon päälle lätkitään henkkoht, kokemusvuosi- ja vuorolisät. Huom, julkisella. KVTES.