Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on kokemusta Voxra-lääkkeestä, kysymys

Vierailija
30.03.2022 |

Kuinka kauan kesti tottua lääkkeeseen? Itsellä ollut pää kipeä ja huono olo yli viikon yhteen putkeen. Alkaa kyllästyttää…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo olo ja unettomuus kesti pari päivää. Sen jälkeen alkoi tasainen pirteys ja laihtuminen, kun ruoka ei maistu kuten ennen. Mahtava lääke.

Vierailija
2/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä univaikeudet johtuu lähinnä leukojen jumiutumisesta ja päänsärystä. Muuten unirytmi ok.

Päänsärky esiintyy voimakkaimmin illalla/yöllä (kun lääkkeen vaikutus vähenee?). Muilla samaa?

Muuten ei mitään valittamista. Reippaampi olo päivisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
4/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut mitään oireita paitsi outo olo muutamaksi päiväksi ja lieviä univaikeuksia. Olen syönyt vasta 2kk mutta virkeys ja ruokahalun vähentyminen selkeitä seurauksia. Minulla on krooninen vaikea masennus johon en tunne tämän suoraan auttavan mutta ahdistus ja väsymys ovat vähän lieventyneet.

Kannattaa odottaa ainakin kuukausi uuden lääkkeen vaikutuksia. Eikö sinulle kerrottu tätä? Viikossa ei ehdi tapahtua yhtään mitään selkeää.

Vierailija
5/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

150mg masennukseen. 2pv ei vaikutusta, kolmantena olin siivoamassa 6:30. Vaikutus tasaantui 2pv:ssä. Vei seksihalut ja lopetin sen. Masennuskaan ei palannut.

Vierailija
6/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra alkoi vaikuttamaan mielialaani välittömästi, mutta niin muistaakseni alkoivat sivuvaikutuksetkin (tykytys, korvien suhina, unettomuus ainakin).

Parin viikon jälkeen positiiviset vaikutukset tasaantuivat, joten en tiedä, kuinka paljon mukana oli plaseboa aluksi. Lopulta tuntui kuin olisin syönyt lääkettä vain varmuuden vuoksi, ts. en huomannut enää positiivista vaikutusta vaikka annostakin nostettiin.

Söin Voxraa vajaa puoli vuotta, en muista tarkalleen. Minulla sitä kokeiltiin ADD-lääkkeenä, mutta en huomannut itse kuin sen alun mielialaboostin.

Vierailija
7/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tullut mitään oireita paitsi outo olo muutamaksi päiväksi ja lieviä univaikeuksia. Olen syönyt vasta 2kk mutta virkeys ja ruokahalun vähentyminen selkeitä seurauksia. Minulla on krooninen vaikea masennus johon en tunne tämän suoraan auttavan mutta ahdistus ja väsymys ovat vähän lieventyneet.

Kannattaa odottaa ainakin kuukausi uuden lääkkeen vaikutuksia. Eikö sinulle kerrottu tätä? Viikossa ei ehdi tapahtua yhtään mitään selkeää.

En muista onko sanottu. On varmaan, mutten nyt muista.

Olen käyttänyt voxraa ennenkin, mutta silloin olin juova alkoholisti, joten päänsäryt ja muut ongelmat sekoittuivat iloisesti sekaisin muiden vauvojen kanssa. Nyt raittiina huomaan sivuoireet ja muutokset selkeämmin.

Vierailija
8/8 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo Voxra oli yhtä tyhjän kanssa. 150mg annoksella söin. Ei siitä haittaa ollut, mutta ei hyötyäkään. Nukuin 10h, ruokahalu oli hyvä, mikään ei kiinnostanut. En huomannut mitään eroa kun lopetin sen.

Ehkä olisi pitänyt kokeilla annoksen nostoa (lääkärin luvalla tietenkin), mutta en saanut aikaiseksi. Harmitti kun piti lopettaa essitalopraami, joka minulle sopi yhtä suurta haittavaikutusta lukuunottamatta ja siksi se vaihtui Voxraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi