Kokenut domina paikalla kysy mitä vaan.
Kommentit (17)
Kun olet suhteessa, onko silloin aina seksissä tämä valta-asema, vai onko enemmän vaihtelua?
Lady Heta kirjoitti:
Jos jokusitä haluaa.
No halutaanko sitä usein? Itse haluan aina joskus kultasuihkun vaimolta, ja jotenkin kiinnostaa onko se yleinen vai harvinainen toive. Toivotaanko siitä eri variantteja vai meneekö aina jotenkin samalla kaavalla?
Mieheni rakastui minuun juuri siitä syystä koska olen dominoiva. Usein hän itse pyytää olla siveysvyössä tai saada piiskaa.
Aina silloin tällön joku haluaa kultaisen suihkun.
Onko miesten toiveissa paljon sellaista, jota sinun on vaikea naisena ymmärtää?
Onko yleistä että dominoiva osapuoli jää vainoamaan alistuvaa osapuolta?
Kävin ammattidominalla ja se johti eroon. Minkälaisena näät moraalisen aspektin toiminnassasi?
Miten ujona naisena löytäisin sisäisen dominani? Miesystävä on toivonut tällaisia leikkejä ja haluaisin itsekin, mutta itsevarmuus dominointiin puuttuu täysin. Olen alistumaan tottunut switch enkä nyt oikein tiedäkään, mitä tehdä. Olen moneen kertaan sanonut miehelle, että kuulisin tosi mielellään tarkemmin, mitä hän haluaisi, mutta hän ei ole toistaiseksi kehdannut kertoa tarkemmin. Ideoita otetaan vastaan myös miehiltä...
Oletko Lady Domina vai ihan tavallinen domina?
Taitaa Miralla olla vähän homma hakusessa vastauksista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Miralla olla vähän homma hakusessa vastauksista päätellen.
Mulle riittää jos homma on kusessa. Nam.
Tunne olevani syntynyt dominaksi. Kokeilkaa ja keskustelkaa kumpaninne kanssa haaveistanne ja mieltymyksistä. käyttäkää turva sanaa lukekaa aiheesta, googlaamalla pääsette eteenpäin. Mihinkään ei pidä suostua joka tuntuu epämukavalta. BDSM ei etene pakkopullana vaan keskustelkaa ja keskustelkaa ja keskustelkaa. Edetkää askel kerralla eteen päin ajan kanssa.
Saako sinun sisemmät häpyhuulet imeä syvälle suuhun?
Kusetko?