Real Housewives of _____ -sarjojen YLEISTÄ keskustelua
...ja muita Bravon sarjoja kuten Ladies of London tai Vanderpump Rules? Muita faneja? Mikä on suosikkisi ja miksi?
Minä pidin Vancouverin ja Melbournen sarjoista, niitä ei ole vielä näytetty Suomessa. Seurasin Vancouverit (1-2) Ruotsin kolmoselta ja Melbournen (1-2) netistä.
Kommentit (34)
Koska nämä Real Housewivesit jatkuu Suomessa?
Jenkeissä menee nyt se Vanderpump 4, olen katsonut sitä netistä mutta telkkarista olisi kivempi katsoa sitä kun kuva isompi ja ääni parempi.
Suomessa mennyt vasta Vanderpump 2, Ruotsissa meni jo Vanderpump 3.
Katsoin myös Ladies of London 2 netistä. Siinä se vaalea isohuulinen polkkatukkainen koppava brittinainen joutui pistää firmansa kiinni, luin netistä että ei maksanut työntekijöille edes lopputilejä. Varmaan kiva niistä entisistä työntekijöistä katsoa sarjaa kun tämä työnantajansa kulkee siellä sikakalliit turkisten ja eri väristen 20 tonnin Hermes-krokotiililaukkujen kanssa nokka pystyssä??!
Vanderpump nelosessa ei vielä ole tullut tuota Jaxin aurinkolasivarkautta, siinä käsitellään nyt sitä kun Scheanan mies lähti karkuun ja perheensä luokse eikä vastannut kenenkään viesteihin eikä puheluihin, se sen "nallekarhumies" ollut vuosikaudet viina- ja lääkekoukussa ja kaikkea laulamisyritystä jne touhunnut Scheana ei ole tajunnut mitään, tai ainakin on pitänyt iloisia kulisseja päällä.
Voi vitsi, kun mua harmittaa ettei täällä näytetä noita sarjoja ollenkaan.
Olen ehkä vähän vinoutunut, mutta mun mielesta reality-sarjat on parasta viihdettä ikinä.
Ladies of Londonit kävi uudella kaudella Kööpenhaminassa :)
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, kun mua harmittaa ettei täällä näytetä noita sarjoja ollenkaan.
Olen ehkä vähän vinoutunut, mutta mun mielesta reality-sarjat on parasta viihdettä ikinä.
Joo nämä Bravon tyylikkäämmät realityt on mun mieleen.
En pidä suomalaisista halvoista tositeeveesarjoista joissa näkee pelkkää karun näköistä rupusakkia.
Tulisi jo enemmän näitä!
Suomalaiset realityt on just jotain jossa joko feikkejä seiskasilikoonijulkkiksia joiden naamat filleripistelty muodottomiksi ja joiden sössö puheesta ei saa enää selvää tai jotain tosi metsäläisen näköistä porukkaa. Aiheena aina jotain hottiksia tai äitejä. Ulkomaan glamouria on näyttää kauniita ihmisiä ja upeita vaatteita ja hohdokkaita taloja hienoine vaatehuoneineen ja autoineen, suomalaista "klamuuria" on näyttää silikonia rintojen tilalla, huonoja hampaita ja ylipainoista rupusakkimaista lähiöelämää. Hyi, kuka oikeesti kaipaa tuollaista suttuista suomalaista inspiraatiota elämäänsä tv:n välityksellä???
Joo näitä saisi tulla Suomen telkkarista lisää, kaikkien nolojen ja junttien erilaisten toisenlaisten kummajaisten äitien ja äitisotien sijasta!
Katsoin juuri real housewives of new yorkin ja o.c:n uusimmat kaudet loppuun.
New yorkissa bethenny on suosikkini. Sopivan narttu ja sanavalmis mutta kuitenkin jonkinlaista älyäkin.
Sonja on hauska vaikka taitaakin olla sekakäyttäjä. Hauskoja kommentteja esim parikymppisestä: " mmm mmm looks delicious! ".
O.c:ssä brooks-kuvio oli vähän puuduttava. Tamra ihan jees ja brooksin nainen, tää alusta saakka mukana ollut on vastenmielinen.
Beverly hillsin uudet jaksot on alkanu aika tylsästi. Ilmeisesti brooks-tyylinen juonikuvio toistuu kun jo nyt on spekuloitu yolandan sairautta. Ikävä brandia ...
Miten jollakin näkyy Ruotsin kanavat ? Onko ottanut maksullisina Dna Welholta ? Sieltä ainakin saa.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakin näkyy Ruotsin kanavat ? Onko ottanut maksullisina Dna Welholta ? Sieltä ainakin saa.
DNAlla on MIX paketteja (4, 8 tai 12 kanavan) jossa me otettiin se keskimmäinen jossa 8 vapaavalintaista kanavaa, minulla on siellä valittuna 4 kpl eli Ruotsin kolmonen josta tulee juuri näitä Bravon sarjoja joka päivä, Travel channel, VH1 classic musakanava jossa soi mm. 80-90 luvun musa sekä Nelonen prime jossa tulee leffoja ja sarjoja ennenkuin ne tulevat normikanaville. Mies valitsi tuolta minun 4n lisäksi omat 4 kanavaansa, urheilua ja muuta.
Jos valitut kanavat ei miellytä niin ne saa vaihtaa kerran kuussa.
Ruotsissa menee Vanderpumpin uusin kausi, se missä Jax varasti aurinkolasit ja jossa Stassi tuli taas takaisin sekoittamaan pakkaa ja yrittämään saada kavereitaan takaisin koska miehensä jätti.
Miten ootte katsoneet näitä netissä niin ettei maarajotukset haittaa?
Tykkäsin Tamarasta alkujaan silloin kauan sitten. Nyttemmin tuntuu, onko mehu mennyt päähän.
Reiko jätti rikkaan miehensä ja lähti naisen matkaan :DDD Siksi hänet potkittiin sarjasta eikä päässyt tokalle kaudelle.