Ideariihi tekstitatuointiin
Mulla on jo useampi tatuointi, mutta haluaisin sellaisen, johon tulee fenix-lintu ja siihen sopiva teksti. Toivon asiallista apua ja keskustelua, koska omat ideat loppuu. Olen elänyt läpi todella vaikeita elämäntilanteita, joista olen kuitenkin selvinnyt ja päättänyt selvitä myös jatkossa. Olen nöyrtynyt elämän edessä mutta myös kasvattanut piikit. Ehjä kissan ei tallaa minua enkä minä toivottavasti ketään. Näitä seikkoja kaipaisin tekstiin
Kommentit (33)
I am what I am and I am proud of it
I got over it
Go me!
What doesn't kill you, makes you stronger
Nobody keeps me down
Entä nää, vaikka allekkain kaikki?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:49"]
"Strong, beatiful, survival"
[/quote]
"vahva, rytmikäs [slangilla], selviytyminen"?
Olisiko kuitenkin haettu sanoja "strong, beautiful, survivor"? Mutta tatuointien ottaminen englanniksi on hienompaa kuin suomeksi, etenkin kun ei kieltä edes kunnolla osaa?
[/quote]
Luuletko todella, että joku ei osaa kirjoittaa sanaa beautiful. Itsehän et myöskään varmasti koskaan tee kirjoitusvirheitä. Hohhoijaa.
"Sometimes when I close my eyes, I can't see" Ja sit lintu jol on silmät kii <3 IHANA
21: En ole 17 (enkä satunnaisista kirjoitusvirheistä nipota), mutta minuakin hieman ihmetytti, miksi tarjottiin sanaa survival, eikä survivor.
Kirjoita englanniksi, niin on tyylikkäämpää. Vaikka näin:
Cat can eat shit, but shit can't eat cat.
Eikö tuo kerro että omaat elämänkokemusta?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:19"]Carpe diem
[/quote]
Carpe VITUN diem!
[Luokkakokous]
I'm bulletproof, nothing to loose, I am titaaaaniiiuuuum...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:49"]
"Strong, beatiful, survival"
[/quote]
"vahva, rytmikäs [slangilla], selviytyminen"?
Olisiko kuitenkin haettu sanoja "strong, beautiful, survivor"? Mutta tatuointien ottaminen englanniksi on hienompaa kuin suomeksi, etenkin kun ei kieltä edes kunnolla osaa?
[/quote]
minä ainakin käsitin, että tämä on tahallaan kirjoitettu väärin ! :O Vähän niinkuin kuittauilua väärin kirjoitettujen tatskojen hengessä.
Fenix-lintu on vanhasta kreikkalaisesta tarustosta tuttu. Laita siis kreikan kielellä oleva vanha sananlasku tekstinä linnun alle:
άγρια γαλοπούλα σε μισή τιμή σήμερα
Lintuaiheinen palindromi olisi söpö, esim: Alli pamautti vittua mapilla.
Ei, ei.. Älä edes harkitse tatuoinnin ottamista, jos et itse keksi siihen tekstiä. Miltä tuntuu mummona istua kiikkutuolissa ja katsoa av-mamman suunnittelemaa tatuointia?