Kuinka usein käyt paskalla?
Mulla yleensä kerta päivässä riittää, mutta jos syö oikein kuitupitoisesti niin kaksi tai kolmekin kertaa saattaa olla.
Kommentit (16)
Aina kun paskattaa ja joskus vaikka ei paskattaisikaan.
Fantastinen keskustelunavaus! Suoraan av-palstamammojen arvopohjan ytimeen!
Tälle avaukselle ennustan moniaita kannanottoja ja pitkää ikää.
Riippuu miten olen edellisinä päivinä syönyt, vähintään aina kerran päivässä ja välillä kolme kertaa.
Parin tai kolmen päivän välein. Paksu, kiinteä, sitkas jöötini tukkii pöntön joka kerta niin minulla on vanhasta ämpäristä irroitettu metallinen ohut kantokahva, jolla pilkon jöötin paloiksi ja hämmennän samalla vessapaperitkin sellaiseksi ruskeaksi puuroksi. Haisee muuten kamalalta kun alkaa puuroutumaan. Vetäisen nopeasti pöntön tyhjäksi, ruskea vedenpinta nousee melkein laitojen yli, mutta lopulta sukeltaa yhtä nopeasti aukosta viemäriin. Vielä on kamala katku vessassa joitakin minuutteja.
kerran pv oirettomana ollessani mutta jos cu aktivoituu pahoin, niin 30-40 kertaa vrk...ei se tosin paskaa ole, vaan verta
Tärkein aihe ikinä.
Lämmin kakka aamukahvin jälkeen on elämän merkki.
Vierailija kirjoitti:
Parin tai kolmen päivän välein. Paksu, kiinteä, sitkas jöötini tukkii pöntön joka kerta niin minulla on vanhasta ämpäristä irroitettu metallinen ohut kantokahva, jolla pilkon jöötin paloiksi ja hämmennän samalla vessapaperitkin sellaiseksi ruskeaksi puuroksi. Haisee muuten kamalalta kun alkaa puuroutumaan. Vetäisen nopeasti pöntön tyhjäksi, ruskea vedenpinta nousee melkein laitojen yli, mutta lopulta sukeltaa yhtä nopeasti aukosta viemäriin. Vielä on kamala katku vessassa joitakin minuutteja.
Kiitos. Runollinen ja kaunis kuvaus.
10 kertaa työpäivän aikana, muuten kerran päivässä.
Aamukahvin jälkeen lentää. Kerran tai kaksi.
Todella harvoin päivällä tai illalla.
Yleensä kerran päivässä. Kuukautisten aikaan useammin.
Vierailija kirjoitti:
Fantastinen keskustelunavaus! Suoraan av-palstamammojen arvopohjan ytimeen!
Tälle avaukselle ennustan moniaita kannanottoja ja pitkää ikää.
Olethan sinäkin täällä :)
Kerran päivässä.