Miten olette selvinneet kun sairastuminen vienyt taloudelliseen ahdinkoon.
Tuntuu että en pääse tästä sairaudesta enää yli. Taloudelliset huolet ja murheet tulleet. Pelkään että lapset kohta viedään. En tiedä miten saadaan ruokaa ostettua.
Kommentit (9)
Meillä on asuntolaina pelkillä koroilla, yritetään saada lapset edullisempaan päivähoitoon (kunnalliseen), luottoraja hipoo kattoa ja ulkona syödään enää vain harvoin.
Hankalaksi tämä menee sitten kun miehen selkäleikkaus tulee kohdalle ja ollaan molemmat sairauspäivärahalla yhtä aikaa. Kyllä tästä kuitenkin selvitään.
T. S-lomalla helmikuusta lähtien
Ei helevetti soikoon mitään voida vähentää. Lisätä pitäisi, ei vähentää
No siis meillä ei ole vuosiin syöty ulkona enää eli siitä ei voi vähentää. Lapset pitäisi jotenkin ruokkia ja miehen päästä töihin autolla. Viimeisin sairauspäiväraha oli vain 700€ minulla ja siitä meni asuntolaina, eli miinuksilla ollaan. Juuri eilen pankkiin otin yhteyttä ja kysyin lyhennysvapaasta mutta kun en tiedä kuin kauan sitä pitäisi ottaa. Tilillä on 200€ ja sillä pitäisi miehen päästä töihin ja ostaa ruuat loppukuulle. En tiedä saadaanko kelasta mitään.
ap
Ihmisen tulee varautua tulojen putoamiseen koko työelämän ajan. Ei kannata elää juuri varojensa rajoilla. Olen Suomessa huomannut että noin 70% ihmisistä tuhlaavat kaikki rahansa oli sitä paljon tai vähän. Valtion turvaverkkoja tulisi hallitusti purkaa ja ihmisten tulisi ottaa vastuu itsestään. Väliinputoajia tulee mutta on parempi että muutama kärsii kuin että koko yhteiskunta romahtaa. Muistakaa, ilmaiselle rahalle löytyy aina ottajia.
Ei vähävaraiset mitään tuhlaa. Se on kokoomuksen propogandaa vaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:07"]
Ihmisen tulee varautua tulojen putoamiseen koko työelämän ajan. Ei kannata elää juuri varojensa rajoilla. Olen Suomessa huomannut että noin 70% ihmisistä tuhlaavat kaikki rahansa oli sitä paljon tai vähän. Valtion turvaverkkoja tulisi hallitusti purkaa ja ihmisten tulisi ottaa vastuu itsestään. Väliinputoajia tulee mutta on parempi että muutama kärsii kuin että koko yhteiskunta romahtaa. Muistakaa, ilmaiselle rahalle löytyy aina ottajia.
[/quote]
Kuule pienistä tuloista ei noin vain mitään säästetä.
Ei vittu tätä elämää. ja nyt hallitus pyrkii pahentamaan tilannetta. Tämä ei voi enää jatkua.
Ahdinkoa pitää helpottaa ei pahentaa. Nyt on aika protestoida!