Ukko sanoo että sen ilta on pilalla kun haistoi kissankakan
ärsyttää. olin juuri siivonnyt kissanvessasta pissan ja menin viemään lasta nukkumaan. sillä aikaa kissa meni kakalle vessaansa. se on vessassa. ukko käveli vessan ohi (ovi oli auki) ja kauhea läähätys ja puuskutus että kamala haju, siis hirveetä, tuu äkkiä tänne vaimo, hyyyyyi mikä haju jne.
siivosin kissanvessan, avasin ikkunan vessasta ja menin olkkariin.
siellä ukko istuu kuin maansa myyneenä, huutaa vihaisena että hänen iltansa on pilalla meidän takiamme. siis kun kissa kakkasi, meillä on kissa joka kakkaa. hän huutaa vihaavansa kotiamme ja liimautuu kännykkäänsä. minä en sano mitään ja otan kännykän ja tulen aaveelle.
onhan muillakin yhtä idiootteja miehiä?
Kommentit (13)
Lapsen kakka on varmaan maailman loppu? Ihme neiti
Osta kunnon läpällinen kissanhiekkalaatikko ja hyvää mikrohiekkaa. Ei haise.
Vittu mikä neiti. Olisko joku muu asia huonosti? Ja se laittaa tuon kiukuttelun syyksi!
Kissankakan haju on kyllä ihan niitä pahimpia maailmassa. Ymmärrän miestäsi!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:44"]Osta kunnon läpällinen kissanhiekkalaatikko ja hyvää mikrohiekkaa. Ei haise.
[/quote]
Haisee kakka silti, ainakin uroskissoilla usein. Mulla kyllä saisi mies lähteä jos jostain kissan kakan hajusta alkaisi vikisemään tolla tavalla. Meillä on kolme kissaa ja mieskin osaa puhdistaa hiekkalaatikot.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:41"]Kissankakan haju on kyllä ihan niitä pahimpia maailmassa. Ymmärrän miestäsi!
[/quote]
Siis ymmärrät miestä joka huutaa että koko ilta on pilalla siksi, että hetken haisi kämpässä paska eikä miehen tarvinnut edes itse sitä kakkaa laatikosta putsata??? Miten ihmeessä te herkkänenät voitte edes itse käydä paskalla jos koko ilta menee hetkellisestä kakan hajusta pilalle?
Naisille kissanpaskan haju on mitä miellyttävin mutta väittävät miesten tuokuvan pahalta ja kassajonoissakin hajurako.
Korjausehdotus: Voidelkaa míehet itsenne kissanpaskalla ja suosio on taattu.
Jätä se sika, tai kissahan se oli. Tuommoinen ukko kuulostaa semmoiselta helmeltä että siitä kannattaa pitää kiinni kynsin ja hampain.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:58"]Naisille kissanpaskan haju on mitä miellyttävin mutta väittävät miesten tuokuvan pahalta ja kassajonoissakin hajurako.
Korjausehdotus: Voidelkaa míehet itsenne kissanpaskalla ja suosio on taattu.
[/quote]
Sinulla taitaa olla oikeasti häikkää henkilökohtaisessa hygieniassasi, jos naiset siitä huomauttavat ja kassajonossakin haluavat hajun vuoksi olla sinusta etäällä.
Koska sanoi vihaansa kotiaan, niin kyse ei ole ainoastaan kissanpaskasta.
Hyi helv..tti...en oo tiennyt että eläimet tosiaan aiheuttaa tollasta hajua, no nyt on ainakin varmaa ettei meille tuu ikinä yhtään mitään eläintä! Miten ihmiset voi olla noin epähygieenisiä että pitää raahata eläimiä asuntoihinsa.
on yhtä kauhee