Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla näin tyhmä?

Vierailija
30.03.2022 |

https://hymy.fi/uutiset/jarkyttava-totuus-paljastui-rakastuneelle-uhril…

Miksi ihmeessä joku kuvittelee olevansa niin erikoinen, että joku julkkis tavalliselle pottunokalle laittaisi viestiä? Tai että menee siihen halpaan, että alkaa lähettämään rahaa ihmiselle jonka kanssa ei ole puhunut puhelimessa tai nähnyt. Näistä huijareista varoitetaan ihmisiä toistuvasti ja silti vaan joku yksinkertainen menee halpaan. Whatsapp kautta viestineet, helppo tarkistaa videopuhelulla, että on kuka sanoo olevansa. Ja ammatikseen tekstejä kirjoittava, kirjottaisi noin huonoa suomea.

Kalliiksi tuli, nämä oppirahat.

Tsiisus 🤦‍♀️

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vika omalla kohdallasi? Kyvyttömyydessä asettua muiden asemaan? Tunnepuolen köyhyydessä? Yleisessä välinpitämättömyydestä? Liian hyvään tottuneella kermaperseellä voi olla vaikeuksia käsittää ettei kaikilla asiat ole yhtä hyvin.

Vierailija
2/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotain asiaa haluaa neuroottisesti, alkaa uskoa myös satuja jotta saavuttaisi sen onnensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tuli sinisilmäisyys.

🚩🚩 Nähtävillä, mutta ei haluta nähdä. No nyt on sitten sydän säpäleinä ja kymmenien tuhansien velat..

Vierailija
4/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syntynyt kultalusikka....jossain eikä ole koskaan tarvinnut päätä vaivata niin on vain oikein moraalisesti että häviää rahansa pisuttajille.

Vierailija
5/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa 😂

Vierailija
6/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotain asiaa haluaa neuroottisesti, alkaa uskoa myös satuja jotta saavuttaisi sen onnensa.

Vihreät?

Vierailija
7/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vika omalla kohdallasi? Kyvyttömyydessä asettua muiden asemaan? Tunnepuolen köyhyydessä? Yleisessä välinpitämättömyydestä? Liian hyvään tottuneella kermaperseellä voi olla vaikeuksia käsittää ettei kaikilla asiat ole yhtä hyvin.

Mielenterveysongelmat, yksinäisyys, jne on räjähtänyt käsiin ja ihmisestä tulee silloin helppo uhri. Meillä on vallalla oman egon nostattamisen kulttuuri, jossa empatia, jne hävinnyt lähes kokonaan. Omaa egoa nostaakseen haukutaan muita, että voidaan itse kokea olevansa se parempi ihminen suhteessa muihin. Tuliko nyt ap parempi olo? 

Vierailija
8/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on ap varmasti sinusta nyt ylpeä.

Vierailija
9/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat, yksinäisyys, jne on räjähtänyt käsiin ja ihmisestä tulee silloin helppo uhri. Meillä on vallalla oman egon nostattamisen kulttuuri, jossa empatia, jne hävinnyt lähes kokonaan. Omaa egoa nostaakseen haukutaan muita, että voidaan itse kokea olevansa se parempi ihminen suhteessa muihin. Tuliko nyt ap parempi olo? 

Ei se silti poista tyhmyyttä asiasta.

Vierailija
10/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, surullista. Tuostakin näki, että google translatorilla puhuttiin suomea. 

Mutta joo, minua huijattiin tässä jokin aika sitten. Ei netissä vaan ihan livenä ja vieläpä henkilö, jonka tiesin entuudestaan. Ihmisellä on joku psyykeen suojamuuri, mikä tekee sen, että itseen kohdistuva manipulaatio ja valehtelu on vaikeampaa huomata kuin saman tapahtuminen vaikkapa ystävälle. 

Vierailija
11/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela rakastaa mua.

Ei olla ikinä nähty, se kirjoittaa huonoa suomea, tarvii koko ajan rahaa, mutta se rakastaa mua kun laittoi sydämiäkin.

Ihkudaa ❤️

Vierailija
12/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Albrecht Eisenstein sanonut, että kaksi asiaa on ääretöntä, universumi ja ihmisten tyhmyys, eikä ole ensimmäisestä aivan varma.

Vierailija
13/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla rikas, että on varaa antaa tuhansia huijareille. Leveätä elämää!

Vierailija
14/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssi Kela rakastaa mua.

Ei olla ikinä nähty, se kirjoittaa huonoa suomea, tarvii koko ajan rahaa, mutta se rakastaa mua kun laittoi sydämiäkin.

Ihkudaa ❤️

Surullista tämä ihmisten kylmyys toisia kohtaan.

Vierailija
15/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi Kela rakastaa mua.

Ihkudaa ❤️

Sitä voi vaan kuvitella miten paljon rakkautta kaipaa ihmisen, joka ei ole sitä koskaan saanut.

Vierailija
16/16 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi Kela rakastaa mua.

Ihkudaa ❤️

Sitä voi vaan kuvitella miten paljon rakkautta kaipaa ihmisen, joka ei ole sitä koskaan saanut.

Varsinkin ihmisen, joka on elänyt sen suht normaalin lapsuuden ja ollut monella muullakin tapaa onnekas omassa elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan