Mikään ei voita jääkylmän Batteryn makua suussa.. ja olen 45vuotias. En ole enää pystynyt pakottamaan kahvia alas kurkustani kun löysin nämä teinien lempijuomat
Kommentit (21)
Samaa mieltä. Ne jotka haukkuvat energiajuomia eivät ole varmaan edes ikinä maistaneet vaikka Monster pipeline pucnchia joka on raikkaan hedelmäinen ja aivan ihanaa.
Mutta ei, hampaat irvessä vedetään sitä mustaa Saludoa ja kehutaan miten ollaan niin kahvikissaa. En usko että KUKAAN tykkää kahvin mausta.
Minä juon kahvia kylässä, mutta kotona energiajuomaa. Joko Monsteria tai Batterya. Enkä ole teini minäkään!
Energiajuomat on pahanmakuisia kaikki.
Nykyisillä kahvin hinnoilla tuleekin varmaan halvemmaksi juoda energiajuomaa..
Tiiti79 kirjoitti:
Samaa mieltä. Ne jotka haukkuvat energiajuomia eivät ole varmaan edes ikinä maistaneet vaikka Monster pipeline pucnchia joka on raikkaan hedelmäinen ja aivan ihanaa.
Mutta ei, hampaat irvessä vedetään sitä mustaa Saludoa ja kehutaan miten ollaan niin kahvikissaa. En usko että KUKAAN tykkää kahvin mausta.
Minä juon kahvia kylässä, mutta kotona energiajuomaa. Joko Monsteria tai Batterya. Enkä ole teini minäkään!
Itse juon kahvia lähinnä siksi että se tulee halvemmaksi ja sillä on kuitenkin se piristävä vaikutus, ja lisäksi ei kaloreita.
Energiajuomista alas menee oikeastaan VAIN Battery ja Redbull. Ne alkuperäiset.. Nämä on sokerittominakin hyvänmakuisia. Monsterit ja muut merkit on sokerittomina ihan hirveänmakuisia.
Ihmisillä on erilaisia makuja. En itse tykkää energiajuomien mausta, vaan ihan oikeasti pidän kahvista. Hienoa että olet löytänyt itsellesi mieleisen maun.
Tiiti79 kirjoitti:
Mä oon maistanut aika montaa energiajuomaa (teinejä talossa ja niiltä maistan aina uuden maun) ja maitokahvi ilman sokeria on oikeasti musta parempaa.
Perinteisesti enemmistö menee sieltä missä aita on matalin. Siksi kaikki onkin niin matalaa.
Join joskus 18-vuotiaana silloin tällöin energiajuomia, en nyt erityisemmin mausta tykännyt, mutta oli ihan ok vaikka pitkillä automatkoilla.
Sitten joku kerta kaupassa kuulin kun myyjä huusi joillekin teinipojille, että älkää kaatako sitä energiajuomaa lattialle, siivoja valitti että se syövyttää sen lattiapinnan. Ja ohi mennessäni katsoin että se lattia oli todella kulunut siitä kohdasta, en ole sen koommin juonut yhtään energiajuomaa. Alkoi hirvittää mitä se tekee sisuskaluille...
Energiajuomat (tai no, osa niistä) on kyllä paljon paremman makuisia kuin kahvi, mutta ei mulla ole varaa ostaa joka aamulle energiajuomaa.
Lopetin kahvinjuonnin enkä ole onneksi tarvinnut mitään sen tilalle.
Ap on kuitenkin aikuinen. Ihan järkyttävää kun alakoululaiset vetää niitä ja sitten on hampaat tohjona ja sydän tykyttelee :(
Kohta sulla lähtee kaunis kiilto hampaista ja jäljelle jää keltaiset tyngät.
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat on pahanmakuisia kaikki.
Useamman vuoden itsekin litkin niitä. Oli muka hyvän makuista ja piristävää.
Kierre katkesi kun haiston tyhjää tölkkiä, sehän haisee aivan kammottavalta. Lopetettuani tajusin myös, miten keinotekoisesti pidin itseäni "pirteänä."
Nykyään jos todella väsyttää, otan kupillisen kahvia ja se saa luvan riittää.
Terveydentilani on niin rautaisessa kuosis etten usein himoitse sokerisia juomia. Nukun säännöllisesti, syön säännöllisesti paljon ja monimuotoisesti. Paljon koska nostelen rautoja pari kertaa päivässä harrastuksena ja teen 8 tuntisia työpäiviä metallialalla jossa nostelen päivät pitkät metallia ja työkaluja.
Olen huomannut että jos jostain syystä uni keskeytyy ja jää liian lyhyeeksi niin kroppani ilmoittaa tarvitsevansa sokeria silloin se maistuukin helvetin hyvältä syön tai juon silloin sitä niin paljon kun haluan. Nam!
Nuorempana join paljon batteryä ja redbullia(tykkään enemmän siitä nykyään) ja näin jälkeenpäin ajatellen se johtui nimenomaan liian lyhyistä yöunista verrattuna helvetin aktiiviseen elämään ja kasvamiseen.
Mä muistan, kun joskus parikymppisenä tuli juotua Batterya (olen siis aloittajan ikäluokkaa). Pidin silloin tosi paljon sen mausta. Juuri Batteryn siis, muut energiajuomat eivät olleen niin hyviä. Pitää taas joskus varovasti kokeilla. Eikös sitä saa sokerittomanakin? Olen aika herkkä kofeiinille, joten pitää olla varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kuitenkin aikuinen. Ihan järkyttävää kun alakoululaiset vetää niitä ja sitten on hampaat tohjona ja sydän tykyttelee :(
Omassa lapsuudessa näitä sai vielä limuautomaateista. Sitten urheiluleireillä juotiin yhdessä viikonlopussa 5-10 tällaista 11-12-vuotiaina. Haluttiin pysyä hereillä koko viikonloppu, kun nähtiin monia kavereita sillon pitkästä aikaa. Muistan kyllä miten sydän tykytteli.
Minä tuhosin munuaiseni energiajuomilla. Nyt en ole juonut niitä vuosiin mutta silti aina hyllyn kohdalla tekisi mieli ostaa. Ikävä makua ja sitä miten hyvin niillä pystyi keskittymään.
Vieläkö baareissa myydään drinksuja, joissa maistuu energiajuoma? Haksahdin joskus sellaiseen. Maku on hirveä.
Vaihda battery puhdistamon natural energy drinkkiin. Toimii!
On se sokeri, lisäaine, väriaine sotku niin herkkua. 'Nam namm ryystis