Mitenköhän erilaiselta sinä tai kotisi näyttäisivät
jos olisit käyttänyt kaiken av:llä käyttämäsi ajan vaikkapa kuntoiluun tai kodin siivoamiseen/sisustamiseen tms.?
Kommentit (8)
Av:lla surffaus onnistuu työajallakin
Lisätään sitten teille työaikana av:llä roikkujille: jos olisit käyttänyt kaiken av:llä käyttämäsi ajan työhösi eli tehnyt enemmän, tehnyt paremmin, tehnyt edes jotain työhösi liittyvää täällä roikkumisen sijaan, mitenköhän paljon osaavampi/parempi/arvostetumpi/kovapalkkaisempi työntekijä olisit?
ap
Ollaan ihan kunnossa! Pään sisukseni sen sijaan ehkä olisivat vähän ällömmässä järjestyksessä kuin nyt.
Mistä tuli mieleesi kysäistä, onko omassa tai kotisi olomuodossa jotain vikaa?
Meillä on siistiä.
Meikäläinen sitten... Mä olen nyt jättänyt itseni puunaamisen kokonaan. Psorin ja allergian takia saan vekslata noiden kosmetiikka yms. tuotteiden kanssa ihan tarpeeksi. Pidän itseäni nyt ihan perusvoidelinjalla että iho ja varsinkin päänahka saisivat rauhoittua.
Liikunta? Olen inhonnyt liikuntaa jo ennen kuin meillä oli netti.
on ihan sama miten paljon puunaa ja siivoaa kun lapset levittää samantien heti kaiken kuitenkin! ihan kirjaimellisesti!
ja kuntoilen kyllä muutenkin, että sitten voin ihan hyvillä mielin istua av:lla! =DD
Mulla sellanen työ että määrät sanotaan etukäteen paljonko pitää tehdä ja nippanappa saa päivän aikana urakan tehtyä.
siivooja/pyykin silittäjä 8h. viikossa;)
Siellä se on samassa järjestyksessä kun aamulla lähteissä.