Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran auton pitäminen maksaa kuukaudessa?

Vierailija
30.03.2022 |

Koetan laskeskella että olisiko varaa pitää autoa. Suunnitelmissa olisi joku vanha ja halpa käytetty auto. Minkä verran pitäisi varata kuukaudessa autoon liittyviin kuluihin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ostanut kaikki autoni huutokaupasta. Niillä ajaa 2-3 vuotta ilman korjauksia ja huoltoja. Vakuutuksia en ole ottanut kuin pakollisen liikennevakuutuksen. Kun mukaan ei laske polttoainetta kulut on noin 500 e vuodessa. Polttoaine kulut kuussa vaihtelee ja on max 1200 vuodessa.

Sormet ristissä saa olla ettei nämä tiellä liikkuvat pommit vie kuljettajan lisäksi myös sivullisten henkiä mukanaan. Jos ei ole varaa tehdä huoltoja niin ostakaa polkupyörä.

Jos pelottaa kannattaa pysyä pois liikenteestä.

Vierailija
22/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

500€ kuussa about menee meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ostanut kaikki autoni huutokaupasta. Niillä ajaa 2-3 vuotta ilman korjauksia ja huoltoja. Vakuutuksia en ole ottanut kuin pakollisen liikennevakuutuksen. Kun mukaan ei laske polttoainetta kulut on noin 500 e vuodessa. Polttoaine kulut kuussa vaihtelee ja on max 1200 vuodessa.

Sormet ristissä saa olla ettei nämä tiellä liikkuvat pommit vie kuljettajan lisäksi myös sivullisten henkiä mukanaan. Jos ei ole varaa tehdä huoltoja niin ostakaa polkupyörä.

Kun auto menee katsastuksesta läpi se on tieliikenne kelpoinen.

Katsastushetkellä kyllä. Mutta jos huoltoja on laiminlyöty niin se asia voi muuttua jo seuraavalla viikolla.

Vierailija
24/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee laskujen mukaan satanen kuussa plus bensat sen päälle. Tuohon en laske vanhan auton arvonalenemaa, oliko jotain kympin luokkaa kuussa, huollot ja pienemmär kirjaukset itse.