Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea lääkärin vastaanotto

jklöäää
30.03.2022 |

On paha olla ja alan ajatella, että olen huono ihan kaikessa ja haluan heittää pyyhkeen kehään. Käyn diabeteksen takia lääkärissä ja olen iloinen siitä että olen saavuttanut normaalit verensokerit. No lääkäri alkaa saarnata liian matalista arvoista ja maalailee vision hypoglykemiaan kuolemasta, koska joskus verensokeri käy liian matalalla. Sitten on vikaa vielä vaikka mitä. Poistun väkisin hymyilevänä, vasta jälkikäteen romahdan. Tuntui oleva tiukkapipo lääkäri, tarttui kaikkeen vähänkin poikkeavaan, mielestäni ampui tykillä hyttysiä. Natrium oli hieman normaalin alapuolella, ja siitäkin piti ruveta keskustelemaan. Kolesteroliarvoista en jaksa edes avautua, sillä ne uudet tiukemmat tavoitteet vaativat järkyttävän voimakkaan lääkityksen ja samalla haittavaikutus minun kohdallani pahenee . En ole sitoutunut hoitoon enää, lopetan! Minun keho, minun päätös! Alan vasta vanhana ymmärtää niitä ihmisiä, jotka eivät luota lääketieteelliseen tietoon ja lääkäreihin - oltuani vuosikausia kiltti ja kuuliainen potilas. Kiitos, kun sain avautua!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse koet tietäväsi paremmin, niin lääkärissähän ei juurikaan tarvitse edes käydä. 

Vierailija
2/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, etenkin viimeisestä virkkeestäsi. Nyt kun ikää on tullut, minua on alettu kohdella omituisesti, itse asiassa olen kuin "liika lesti suuratin pussissa" vastaanotolla, lääkäri ei kuuntele, kirjoittaa mitä sattuu, ja kaiken huippu on poistua paikalta mielialalääkitysreseptin kanssa. Viimeksi 15 minuuttia maksoi yli 150 e. Jotenkin tuntuu, että minulle riitti. Ja diagnoosikin oli taas pielessä.

Pitäisi saada sellainen vastaanottoaika, että lääkäri on vielä virkeä, eikä sitä työpäivän viimeistä, jolloin hänen ajatuksensa ovat jo aivan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos itse koet tietäväsi paremmin, niin lääkärissähän ei juurikaan tarvitse edes käydä. 

Moni lääkärissä käyvä tuntee kyllä, mikä lääkitys sopii ja mikä ei. Älä sinä ala kohdella muita vähämielisinä.

Eivätkä lääkärit mitään Jumalasta seuraavia ole.

Vierailija
4/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ei liene pakko mennä. Itsekin lopetin itseäni koskecat neuvolakäynnit, heti 18v. täytettyäni.

Vierailija
5/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on kauheita...

Nyt oli pakko pitkästä aikaa käydä työttömien terveystarkastuksen jälkeisessä lääkärissä.

Pelkkää avointa v.ttuilua, raivoamista siitä että hän on jo myöhässä, tiuski että et kuule ole ainoa joka on ahdistunut!

Itku tuli, miten joku kuvittelee että ”apua kyllä saa kun sitä hakee”. P.skat.

Vierailija
6/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin ei liene pakko mennä. Itsekin lopetin itseäni koskecat neuvolakäynnit, heti 18v. täytettyäni.

Mistä muualtakaan voi saada lääkkeitä ja sairauslomaa esimerkiksi???

Vierailija
7/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni lääkärissä käyvä tuntee kyllä, mikä lääkitys sopii ja mikä ei. Älä sinä ala kohdella muita vähämielisinä.

Potilasta ei kuunnella. Saa vain niitä lääkkeitä mitä lääkäri suosutuu kirjoittamaan. 

Vierailija
8/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potilasta ei kuunnella. Saa vain niitä lääkkeitä mitä lääkäri suosutuu kirjoittamaan. 

Mitä hyötyä siitä olisi, ei se valitusten ja narinan kuuntelu nosta yhtään palkkaa. Kiitos ja hei, jos ei kelpaa hae palvelu yksityiseltä.

Vierailija
9/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä olisi, ei se valitusten ja narinan kuuntelu nosta yhtään palkkaa. Kiitos ja hei, jos ei kelpaa hae palvelu yksityiseltä.

Yksityisellä puolella kun leikkauksessa olin niin eipä määrännyt lekuri muuta kuin Buranaa. Tosin kirjoitti kyllä kaksi Panacodia sairaalasta mukaan otettavaksi. Joku teistä terveysalan ammattilaisista tosin päätti nekin varastaa ja varmaan vetää omaan huiviin. Ei sitä parempaa palvelua lääkäreiltä rahalla saa. Vika on vain ja ainoastaan lääkäreiden korvien välissä.

Vierailija
10/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittamalla pomolle ja kertomalla että on kipeä, vai meinasitko sairastaa kauemmin kuin 5pv? Lääkkeitä saa apteekista eikä lääkäriltä.

Vierailija
11/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri alkoi raivota, miksi istun pyörätuolissa. Joo, miksikähän? Ihan vaan varmaan siksi, että se on niin kivaa?

Vierailija
12/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa teillä ollut huonoa tuuria kun on sattunut vain kenkkuja lääkäreitä. Minä taas olen lääkärikäynneilläni yleensä törmännyt vain asiallisiin ja jopa perus mukaviin lääkäreihin siitäkin huolimatta, että välillä on joutunut kuuntelemaan Ap:n tapaan terveyssaarnaa miten olla ja elää terveellisimmin.

No metsä vastaa mitä sinne huutaa, eli mites on olleet ne omat asenteet? 

Vierailija
13/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittamalla pomolle ja kertomalla että on kipeä, vai meinasitko sairastaa kauemmin kuin 5pv? Lääkkeitä saa apteekista eikä lääkäriltä.

Ja apteekistako saan lääkkeutä ilman reseptoria?

Vierailija
14/14 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko, että joka alalla saa olla 5 pv saikulla omalla ilmoituksella?

Kyllä se lääkärintodistus joillakin aloilla vaaditaan heti ensimmäisestä päivästä lähtien.