Vihaan ihmisiä
- kun kävelen ohi, kuin olisit näkymätön, en halua nähdä sinua. Inhoan paskaa jauhavia ihmisiä, kuten sinä. Pelaa sinä pelejäsi, minä pysyn kaukana kanalaumoista, ne jutut eivät kiinnosta.
- naapurin koira haukkuu rappukäytävään. En halua rapsuttaa koiraasi, vaan rehellisesti sanoen haaveilen sen piikille viemisestä
-alakerrassa asuvia idioottikersoja vihaan. Jos on niin köyhä, ettei ole varaa edes rivitaloasuntoon, pitäisi ihminen pakkosterilisoida
- ehdottomasti eniten halveksin sosiaali- ja terveysalojen duunareita, kuten perushoitajia ja sairaanhoitajia. Muodostavat idioottimaisia kanalaumojaan ja kaakattavat kahvitauot, eivätkä vaivaudu nostamaan läskipersettään ylös penkistä ajallaan, vaan jäävät jauhamaan paskaa yliajan. Syövät samalla potilaiden ruokia ja kahvileipiä.
- en aio liittyä Facebookiin katselemaan samojen paskaääliöiden kaakatusta ja pullistelua
- jos voisin, muuttaisin mahdollisimman kauas ulkomaille ja katkaisin kaikki suhteet Suomeen
Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen elämääni. Toivon, etten koskaan, siis koskaan, joudu menemään someen.
Kommentit (32)
Mikä on tekosyysi ettet voi muuttaa pois?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Ei kuulu sinulle. -ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Ei kuulu sinulle. -ap
[/quote]
Eli olet köyhä tai kielitaidoton. Todennäköisesti molempia.
Et siis vihaa ainoastaan ihmisiä, vaan myös koiria..?
Mitä sinulle on tapahtunut, että aloit vihaamaan kaikkia?
Onko sinulle diagnosoitu jokin persoonallisuushäiriö? Sairaalasta käsinkö viestität, kun puhut hoitsuista?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:17"]
Onko sinulle diagnosoitu jokin persoonallisuushäiriö? Sairaalasta käsinkö viestität, kun puhut hoitsuista?
[/quote]
Olen ollut sairaalassa töissä erikoisasiantuntijana ja nähnyt kaiken. Olen oikeinkin kielitaitoinen, enkä köyhäkään. On tyypillistä juuri "sosiaalisille" kanapaskoille alkaa kuvittelemaan kaikenlaista ja levittää juttuja totena. -ap
Se on sitä kun on vain itsekeskeinen. Ei niillä muilla ole ongelmaa, se on sinulla. Itselles vaan teet pahaa oloa ja kurjuutta ajattelemalla noin.
Itse en haluaisi vihata ihmisiä, mutta he ovat osoittaneet olevansa jotenkin vihollisia ja vajakkeja henkisesti, jotkut ehkä vähän vähemmän, mutta kuitenkin. Sen takia ihmiset ovat merkityksettömiä ja yhdentekeviä kun on sitä pinnallisuutta niissä vaan. Sellaisia ajelehtijoita, joilla ei ole touchia mihinkään todelliseen. Ei mua kiinnosta poseerata tällaisen ryhmän vuoksi ja inhoan moralistisia keskusteluja joita käydään ohimennen turhista asioista.
Se mikä on sun todellisuus ei vaan ehkä ole sitä muille. Ihmiset on pinnallisia luultavasti juuri siitä syystä että nykyaikana ei ehkä ole järkevää mennä pintaa syvemmälle kun kovin monella on tämä "oman todellisuuden yksi ainoa totuus", jonka kanssa ei haluta alkaa kinaamaan.
Olisko syynä tuohon muiden vihamieliseen käytökseen se, että kokevat sinut jotenkin uhkana? Luulen, että jo kaukaa sinusta huokuu tämä vihamielisyys.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:17"]
[/quote]
Olen ollut sairaalassa töissä erikoisasiantuntijana ja nähnyt kaiken. Olen oikeinkin kielitaitoinen, enkä köyhäkään. On tyypillistä juuri "sosiaalisille" kanapaskoille alkaa kuvittelemaan kaikenlaista ja levittää juttuja totena. -ap
[/quote]
Hekoheko, olisitkin joku asiantuntija.
Ei se ihan mene niin. Mä olen kyllä ihmisiin tutustunut elämäni varrella ja sen pohjalta voin sanoa, että antaa olla. Kyllä se vika tuppaa olemaan siellä toisessa päässä, eikä itsessäni. No vikoja on myös itsessä, toki mutta ei niin perustavanlaatuisia häikkiä terveissä elämänarvoissa. En pidä ihmisistä, koska he ovat klooneja ja ajavat agendoja ja arvoja, joita tuskin kuoleman jälkeen kukaan edes haluaa muistella.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:04"]
Onko kova olo?
[/quote]
Ei, olen itseasiassa herkkä ihminen. -ap