Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten kettuilu miten vapaaehtoisesti lapsettomat haluavat vain bilettää vapaa-aikansa.

Vierailija
30.03.2022 |

Niin mitä sitten, jos joku haluaakin?:D Rehellisesti: Tanssin ja vedän kaljaa viikonloput mieluummin kuin hoidan lasta. Mikä ongelma siis? Valintoja, valintoja.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
2/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos haluaa elää noin ankeaa ja sisällötöntä elämää.

T. Kolmen äiti onnellisesti

Onnittelut. Elämäsi olisi omalla kohdallani täysi painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yhä useampi jättää lapset tekemättä joten eipä noin ajattele enää monikaan. Ne jotka tuota jaksavat vielä länkyttää ovat niitä jotka julistavat oman elämänsä suurimmaksi saavutukseksi lapsen. Juu...lisääntymään kykenee vähä-älyisinkin elukka ja nämä luomakunnan älyllisimmät eivät parempaan pysty.

Vierailija
4/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän elämässä muuta sisältöä voi olla kuin ne lapset.

Vierailija
5/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sua tuntuu valintasi nolottavan kun pitää aiheesta purkautua.

Vierailija
6/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä, miksi ihminen ei saisi vapaassa maassa päättää itse tekemisistään. 

Vierailija
7/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se on vähän outoa, että jotkut ihmiset tuntuvat tekevän siitä ongelman mitä minä teen ITSE tienaamillani rahoilla MINUN vapaa-aikanani.

Vierailija
8/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään yhä useampi jättää lapset tekemättä joten eipä noin ajattele enää monikaan. Ne jotka tuota jaksavat vielä länkyttää ovat niitä jotka julistavat oman elämänsä suurimmaksi saavutukseksi lapsen. Juu...lisääntymään kykenee vähä-älyisinkin elukka ja nämä luomakunnan älyllisimmät eivät parempaan pysty.

Itse teen vapaaehtoistyötä lasten ja nuorten parissa tuon kaljan kittaamisen lisäksi. Ihan hirvittävää seurata millaiset elukat tosiaan on niitä lapsia tehnyt. Minulta ei paljon arvostusta löydy niille, jotka niitä lapsia tekee.

Vierailija
9/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sua tuntuu valintasi nolottavan kun pitää aiheesta purkautua.

Tuskin nyt sentään nolottaa, mutta jotkut tulevat tämän asian kanssa hieman jäljessä siinä mielessä, että luulevat tämän olevan harvinainenkin elämänvalinta ja näin luulevat olevansa itse jotenkin erikoisia. Ennen sillä kyllä saikin toisinaan jopa raivoa aikaan, kun kertoi olevansa vela, mutta tänäpäivänä se on sama kuin kertoisi silmiensä värin.

Vierailija
10/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä ottaa päähän. Itse olen vapaaehtoisesti lapseton mutta olen absolutisti enkä ole aina menossa vaan nautin rauhallisista koti-illoista kun saan olla yksin.

Harrastan liikuntaa,mökkeilen, käyn töissä myös.

Elämä on ihanaa näin enkä haluaisi sitä pilata parisuhteella saatika lapsilla.

M31

Vierailija
11/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän huomasin omista vanhemmistani kun aloin itsenäistymään: alkoivat lässyttää, ostaa lapsellisia vaatteita, käyttää lapsi-sanaa nimeni sijaan, pilkata seurustelusta ja poismuutosta -_-

Ethän sinä noin voi tehdä koska me leikimme sinulla vielä kotia.

Vierailija
12/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten älykkyys on laskenut 90-luvulta asti. En ihmettele.

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
13/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: jos ei kauheasti anna painoarvoa, miten muut ihmiset määrittelevät sun elämän, elämästä tulee helpompaa. Pätee ihan minkä tahansa perhemuodon valinneisiin, sekä niihin, jotka eivät ole itse valinneet perhehmuotoaan (toki ymmärrän, että etenkin jälkimmäisessä tapauksessa toisten kommentit voivat tuntua erityisen ankeilta).

Vierailija
14/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nelikymppiseksi vela enkä muista kenenkään koskaan kritisoineen ratkaisujani, ainakaan päin naamaa.

Vierailija
15/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeita mt-ongelmia. Miksi ihmeessä tekisin lisää huollettavia, kun itsestänikään en osaa pitää huolta?

Vierailija
16/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinun elämäsi ainoa sisältö olisi lapset se ei tarkoita sitä että kenelläkään muulla ei voisi olla ihan oikeaakin elämää.

Vierailija
17/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaikeita mt-ongelmia. Miksi ihmeessä tekisin lisää huollettavia, kun itsestänikään en osaa pitää huolta?

Poistamaan niitä mt-ongelmia.

Vierailija
18/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskasta olla vastuussa vanhempien elämänsisällöstä ja siitä paskamyrskystä minkä oman elämän aloittaminen aiheuttaa. En jaksa enää kannatella heidän merkityksellisyydentunnettaan.

Vierailija
19/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei selvästikään tarpeeksi, kun tajuat olla sikiämättä.

Vierailija
20/70 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankinnan kuuluukin olla itsekästä. Niitä täytyy tehdä vain jos ihan tosissaan niitä itse haluaa sillä sieltä voi tulla mitä tahansa. Siinä sitä vasta olisi elämä täysin pilalla jos tekisi lapsen vain koska muka kuuluu tai puolison mieliksi ja syntyisikin todella vammainen tai muuten vain todella vaikea lapsi. Siinä sitä olisi koko loppuelämänsä sidottuna johonkin mikä vie susta kaiken ja pahimmassa tapauksessa siihen jää yksin hoitamaan koko rumbaa. Sitten kun susta aika jättää ei sillä lapsella ole enää ketään joka rakkaudella tai edes velvollisuuden tunteesta pitää hyvää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi