Kannustan lapsiani opiskelemaan lähihoitajiksi!!
Minulla 15v tytär sekä 19v lukion käynyt työtön poika. Käskin heitä lähihoitajakouluun niin varma työpaikka tiedossa. Hakivat lähärikouluun :)
Kommentit (14)
Ei ehkä kannattaisi, jos ei tiedä mitään työn luonteesta. Kaikista ei siihen ole.
Ei huono jos luonne sopii. Lähäri voi tehä lähes mitä vaan. Tärkeintähän on olla vaan joku tutkinto, sellasia meidän höpsöt työnantajat on. Lähihoitajan tutkinnon saa nopsaan ja pääsee sitä pikaisesti kiinni kunnon työsuhteisiin.
Kyllä se kannattaa. Aina on myös mahdollista opiskella eteenpäin halutessaan ja nuorena on vielä aikaa. Näin varmasti moni tekee. Työhön ei tarvitse jäädä jos ei kiinnosta.
Alalle hakeutuminen on ilmeisesti nykyään jo vitsi? Hyvä vain toisaalta, ehkä työnantajien on pakko nostaa palkkoja ja miettiä työoloja jos ihmiset eivät enää lähde näihin hommiin.
Pojalle tietenkin suosittelisin ammattikorkeakoulua jos on lukio taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle tietenkin suosittelisin ammattikorkeakoulua jos on lukio taustalla.
Itse juuri samaa mietin. Mikäli hoivavietti, olisin sh koulua miettinyt. Lääkikseenkin voisi hakea, tie vapaa.
Niin tytöt opiskelemaan nopeasti lähihoitajaksi ja työelämään. Pojan koulutukseen voi sitten vähän panostaakin.
Minä sairaanhoitajana kannustan ja tuen lapsiani, poika ja tyttö, opiskelemaan niin pitkälle kuin päätä riittää. Kun ihmisellä on lahjoja on synti jos niitä ei käytä.
Itse en saanut opiskella vaikka halua olisi ollut paljon enempään. Sainpa kuitenkin ammatin jossa työtä on riittänyt vaikka arvostus nolla. Lapsilleni haluan paljon parempaa ja olen valmis tukemaan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sairaanhoitajana kannustan ja tuen lapsiani, poika ja tyttö, opiskelemaan niin pitkälle kuin päätä riittää. Kun ihmisellä on lahjoja on synti jos niitä ei käytä.
Itse en saanut opiskella vaikka halua olisi ollut paljon enempään. Sainpa kuitenkin ammatin jossa työtä on riittänyt vaikka arvostus nolla. Lapsilleni haluan paljon parempaa ja olen valmis tukemaan heitä.
Entä jos ei sitä päätä riitä.
😂