Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder match vastailee todella viiveellä, onko kiinnostunut ollenkaan?

Vierailija
29.03.2022 |

Kirjoittaa kyllä pitkiä viestejä, mutta vastaa jopa 12 tunnin viiveellä. Ei koskaan päädytä juttelemaan yhdessä pidemmäksi aikaa ja koko juttelu tuntuu lähinnä kirjeenvaihdolta, jossa vastausta saa odotella pitkään. Meinaakohan sitä, etten vain ole tarpeeksi kiinnostava, mutta roikottaa listalla varalla?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastailen 2 päivän viiveellä. Jos toista kiinnostaa, hän kyllä odottelee. Mulla on muutakin elämää kuin tinderissä nyhvääminen.

Vierailija
2/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sinua varalla. Se pyörittää mielenkiintoisempia tapauksia, eikä ole aikaa sinulle.

Vierailija
4/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kuin vastaaja numero 1. En käy Tinderissä joka päivä, joten välillä tulee viivettä. Enkä muutenkaan perusta elämääni tai ihmissuhteitani nettikirjoitteluun vaan livekohtaamisiin. Jos haluaa nähdä onko kiinnostusta, niin sopii näkemisen ja, niin, sittenhän sen näkee.

Vierailija
5/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskoisi tuommoiseen viestittelyyn että on tosissaan. Alkaisin luulemaan että se pyörittää useita kirjeenvaihto kavereita samaan aikaan ja sen takia ei jaksa vaivautua ponnekkaampaan viestittelyyn. Itse kun kirjoittelin naisen kanssa tinderissä niin vastailin heti ja kirjoittelin pitkästi, mitä kulloinkin oli asiaa. 

Nainen taas oli vaitonaisempi ja etäisyyttäkin oli loppujen lopuksi liikaa, että olisi mitään tullut.

Vierailija
6/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastailen 2 päivän viiveellä. Jos toista kiinnostaa, hän kyllä odottelee. Mulla on muutakin elämää kuin tinderissä nyhvääminen.

Et oo tosissas? Ei ihme, että olet sinkku. Miksi mennä mihinkään deittisovellukseen, jos ei ole valmis etsimään suhdetta? Ei kukaan jaksa odotella viestejä päivätolkulla.

Vierailija
7/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko te vastailette jossain tinderissä aina muutaman tunnin tai vähintään päivän sisällä? Itse en kyllä viitsisi enkä ehtisi. No, hyvä tietää että sinne on tällä elämällä ja asenteella turha edes mennä.

Vierailija
8/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas? Ei ihme, että olet sinkku. Miksi mennä mihinkään deittisovellukseen, jos ei ole valmis etsimään suhdetta? Ei kukaan jaksa odotella viestejä päivätolkulla.

Ei kai sitä tartte kokopäivätyönä etsiä? Olisin vähän huolissani jos joku aikuinen mies odottelisi otsa tuskanhiessä viestejäni.

Vierailija
9/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä luulisi, että kun deittisovellukseen mennään, että ollaan valmiita laittamaan itsensä likoon. Jos viestejä saa odottaa päiviä niin pakostikin epäilys herää, että olenko varalla numero 10. Enkö ole tarpeeksi kiinnostava..

Vierailija
10/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskoisi tuommoiseen viestittelyyn että on tosissaan. Alkaisin luulemaan että se pyörittää useita kirjeenvaihto kavereita samaan aikaan ja sen takia ei jaksa vaivautua ponnekkaampaan viestittelyyn. Itse kun kirjoittelin naisen kanssa tinderissä niin vastailin heti ja kirjoittelin pitkästi, mitä kulloinkin oli asiaa. 

Nainen taas oli vaitonaisempi ja etäisyyttäkin oli loppujen lopuksi liikaa, että olisi mitään tullut.

Mies sen totuuden sanoi

Vierailija
11/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla jännittäjä. Sitä voi jännittää jo sun viestin avaaminen. Sen jälkeen sitä voi jännittää, että mitä se uskaltaa vastata, ettei anna tyhmää kuvaa itsestään. Sillä voi olla ihan hirveät suorituspaineet. Siihen viittaa sekin, että kun se on viimein saanut ährättyä viestin kasaan, viesti on pitkä. Kaikki toi voi olla hyvä juttu, merkki siitä, että vastapuoli ottaa jutun oikein tosissaan-tosissaan.

Vierailija
12/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihme välissä te viestitte? Kysyn tosissani. Aamulla töihin, töissä työntekoa, lounaalla juttelua työkavereiden kanssa, töiden jälkeen harrastuksiin, kavereita tapaamaan, kauppaan, ruuanlaitot. Siinä se on päivä mennyt ja ehkä illalla viitsin avata jonkun treffipalstan, jos viitsin.

Vierailija
13/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin tinderissä, mutta ollu pois sieltä jo monta kuukautta. Aina kun löytää jonku nätin ja mukavan nuoren naisen, jonka kanssa ollu hyvä keskustelu, nii pärähtää matchi vielä "kuumemman" kanssa. No sitten tietty laitan sille uudelle viestiä, mutta harvoin ees vastataa. Ei toimi mulla oikein 🤨 parempi varmaan livenä tutustua.

M23

Vierailija
14/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla jännittäjä. Sitä voi jännittää jo sun viestin avaaminen. Sen jälkeen sitä voi jännittää, että mitä se uskaltaa vastata, ettei anna tyhmää kuvaa itsestään. Sillä voi olla ihan hirveät suorituspaineet. Siihen viittaa sekin, että kun se on viimein saanut ährättyä viestin kasaan, viesti on pitkä. Kaikki toi voi olla hyvä juttu, merkki siitä, että vastapuoli ottaa jutun oikein tosissaan-tosissaan.

Tätä toivoisin todella, kun mies vaikuttaa niin suloiselta ja vähän nörttimäiseltä, joka on viehättävää minusta. Innostuin varmaan liian nopeasti, mutta jatkan viestittelyä ja katson mihin menee.

Ap

Vierailija
15/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sen totuuden sanoi

No mutta mitä pahaa on monen kanssa viestittelyssä? Eikö se ole pelin henki?

Vierailija
16/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihme välissä te viestitte? Kysyn tosissani. Aamulla töihin, töissä työntekoa, lounaalla juttelua työkavereiden kanssa, töiden jälkeen harrastuksiin, kavereita tapaamaan, kauppaan, ruuanlaitot. Siinä se on päivä mennyt ja ehkä illalla viitsin avata jonkun treffipalstan, jos viitsin.

Noin hektiseen elämään ei sit varmaan kumppania kannata ottaa. Mihin väliin se mahtuisi? Yöpetiseuraksi?

Vierailija
17/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin hektiseen elämään ei sit varmaan kumppania kannata ottaa. Mihin väliin se mahtuisi? Yöpetiseuraksi?

Lähinnä. Kyllä minä kumppanille aikaa varaan, mutta en niin hirveästi jollekin random tinder-miehelle. Eivät he siinä vaiheessa niin kovin tärkeitä ole. Eikä kai työnteko ja harrastukset ole erityisen hektisiä vaan aikuisen ihmisen normaalia elämää?

Vierailija
18/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avaan tinderin satunnaisesti ja vastaan silloin, aika epätoivoista roikkua siellä päivystämässä vastaako joku heti. On muutakin elämää ja vastaan sitten kun ehdin, vaikka olisi kiinnostavakin tyyppi.

Vierailija
19/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin etsiä seuraa, niin hyvin ehti vilkaista viestit ja vastakin aamupalalla, lounastauolla, töiden jälkeen ja illalla. 3 viikon saldona 4 treffit ja sitten löytyi nykyinen mies.

Hitaista vastaajista tuli mieleen, etteivät ole kovin tosissaan liikkeellä. Sama, jos treffeille ei löytynyt aikaa viikon sisään.

Vierailija
20/39 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse avaan tinderin satunnaisesti ja vastaan silloin, aika epätoivoista roikkua siellä päivystämässä vastaako joku heti. On muutakin elämää ja vastaan sitten kun ehdin, vaikka olisi kiinnostavakin tyyppi.

Helposti voi käydä niin, että nopeemmat nappaa ne kiinnostavat pois kuleksimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi