Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka varmasti minulla on H-merkintä??

Vierailija
15.09.2015 |

alaikäisenä olin hatkassa laitoksesta ja vedin kamaa. Lopulta jouduin putkaan jossa pökerryksissä kerroin kaiken mitä olen vetänyt ja miten (subua ja piriä, suoneen). Sieltä jouduin katkolle jossa kusin positiiviset. Putkassa ei kuitenkaan mitään testejä otettu. Nyt olen nuo hommat lopettanut, mutta jäiköhän tuosta mitään merkintää rekistereihin? Ja miten voin asian selvittää? T. Huolestunut nuori aikuinen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnasta saa tilattua oman rikosrekisteriotteen. Ja näkee koska vanhenee

Vierailija
2/3 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen menneisyys ja olen poliiseille alaikäisenä myös avautunut ja ei merkintöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä tehdyistä ei tule merkintöjä.