Tiedättekö yhtään tapausta, jossa väkivaltainen/paska mies
olisi oikeasti muuttunut? Onko se siis mahdollista edes? Mielenkiinnosta vain kysyn, jos tällaisia tapauksia on. Itse en ole missään sellaisessa tilanteessa.
Kommentit (14)
Tiedän ainakin yhden tapauksen, miehellä tosin uusi vaimo nykyään.
Joo. meillä. kasvoi vihdoin aikuiseksi.
Miesvihan lietsontaa, onpa yllättävää tällä palstalla.
Oma mieheni muuttui muutamaksi vuodeksi kunnes se alkoi taas. Joten, voi muuttua mutta ei ehkä lopullisesti. :(
Luulen tietäväni. Mieheni oli edellisessä suhteessaan paska (ei väkivaltainen, mutta joi liikaa ja v*ttuili ja lähti ilmoittamatta ja riitelivät jatkuvasti. Ei ehkä kokonaan miehen vika että kemiat eivät kohtaa mutta myös miehen vika. Ei kukaan riitele yksin).
Nykyään tilanne on erilainen. En halua syyttää miestä tai miehen exää, jotkut eivät vain sovi toisilleen vaikka olisivat erillään ihania ihmisiä.
Tiedän sellaisen tapauksen.
Tapausta missä mulkku/paska nainen olisi muuttunut parempaan suuntaan vuosien varrella, siitä en omaa ainuttakaan näyttöä. Ei edes sen suuntaista kuulopuhetta ole korviini kantautunut.
Tiedän.. mutta hän vain sairastui niin pahoin ettei voi enää olla väkivaltainen. Sadattelee ja huutaa edelleen, mutta muuta ei voi hahaahahahhhhaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:22"]Tiedän.. mutta hän vain sairastui niin pahoin ettei voi enää olla väkivaltainen. Sadattelee ja huutaa edelleen, mutta muuta ei voi hahaahahahhhhaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]Taidat puhua appiukostani.Hah!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:21"]
Luulen tietäväni. Mieheni oli edellisessä suhteessaan paska (ei väkivaltainen, mutta joi liikaa ja v*ttuili ja lähti ilmoittamatta ja riitelivät jatkuvasti. Ei ehkä kokonaan miehen vika että kemiat eivät kohtaa mutta myös miehen vika. Ei kukaan riitele yksin).
[/quote]
Kukaan ei ehkä riitele yksin, mutta kyllä jotkut osaavat olla vittumaisia ja riidankylväjiä ihan yksinkin. Siinä ei auta vaikka toinen olisi kuinka kiltti ja sovitteleva, jos toinen on paska niin se on.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:21"]
Luulen tietäväni. Mieheni oli edellisessä suhteessaan paska (ei väkivaltainen, mutta joi liikaa ja v*ttuili ja lähti ilmoittamatta ja riitelivät jatkuvasti. Ei ehkä kokonaan miehen vika että kemiat eivät kohtaa mutta myös miehen vika. Ei kukaan riitele yksin). Nykyään tilanne on erilainen. En halua syyttää miestä tai miehen exää, jotkut eivät vain sovi toisilleen vaikka olisivat erillään ihania ihmisiä.
[/quote]
Olisiko mies käynyt jonkun murrosiän viimeisen irtioton siinä, jotka olivat kotiolojen traumaattisuuden vuoksi jääneet kesken?
Kyllä, mutta se on edellyttänyt raitistumista ja muutakin havahtumista, esim uskoontulon. Ja vielä niin että on ollut lähinnä kännissä ääliö mutta selvinpäin suht ok.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Kukaan ei ehkä riitele yksin, mutta kyllä jotkut osaavat olla vittumaisia ja riidankylväjiä ihan yksinkin. Siinä ei auta vaikka toinen olisi kuinka kiltti ja sovitteleva, jos toinen on paska niin se on.
[/quote]Juuri näin.Ja kiltteys ja sovittelevuus sitä miestä vasta voikin ärsyttää.
Olen. Muuttui kun vaimonsa kuoli.