Mitä sulla on päällä nyt?
Mulla on siniset farkut (Vero Moda), musta toppi (Vero Moda) ja tummansini-valkoraitainen neule puuvilla- ja keinokuitusekoitetta. Mustat alkkarit (Seppälä), rintsikat (Lindex) sekä polvisukat (HM). Nää on mun kaupunkivaatteet, tulin joku aika sitten kotiin, mutta en oo jaksanut vaihtaa.
Kommentit (15)
Puolittain vielä kotiasu, puolittain valmiina lähtemään ulos: villasukat, collegehousut, vihreä paksu neulepaita, pitkä oranssi villatakki ja pitsihipsterit.
Kusiset kalsarit ja perseeltä haisevat sukat ja äly hoi älä jätä.
Gossardin pikkarit ja liivit, wolfordin sukkikset, nanson hame, espritin toppi, nellyn avokkaat.. m44
Treenikuteet, olen lähdössä salille, kun pääsen ylös tästä penkistä
Alusvaatteet (Kapp Ahl), polvimittaset leggingsit (Kapp Ahl) ja t-paita (Nanso).
Sairauslomalla kotona.
Tigerin siniset farkut ja musta takki. Harmaa neulemekko joltain suomalaiselta suunnittelijalta, nimeä en nyt muista. Tamariksrn ruskeat nilkkurit ja adaxin laukku samassa värissä. Aurinkolasit jostain Prismasta.
Kollarit, pitkät villasukat, toppi, huppari, alusvaatteet. Pukeudun "kunnolla" vasta kun olen lähdössä kotoa.
Kalsarit Halens, rintsikat Wowwbra, gollarit Ellos, pusero Nanson (kiitos Av:n), takki Marimekon, kengät Crocs.
Ei sukkia. Varsinainen juntti siis.
Mustat h&m haaremihousut+musta toppi (vila). Olen vauvan kanssa kotona.