Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turpaanvedolla työntekijöitä uhkaillut ay-pomo selittelee nyt sanomisiaan..

Vierailija
15.09.2015 |

Ay-pomo uhkaili, että ne jotka tulee perjantaina töihin, saavat turpaansa. Siis vaan sen takia, että haluavat tehdä töitä!

Toinen ay-pomo puolustelee väkivallalla uhkailevaa kaveriaan vähättelemällä, että "se nyt on vaan vähän räväkkä sanoissaan.."

Kylläpä on hienoa väkeä siellä ay-liikkeessä..

Nyt tämä väkivaltainen ay-pomo selittelee ja yrittää kiemurrella tilanteesta. Tietysti vaan sen takia että saisi pitää isopalkkaisen toimensa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091520353974_uu.shtml

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:14"]

Ay-pomo uhkaili, että ne jotka tulee perjantaina töihin, saavat turpaansa. Siis vaan sen takia, että haluavat tehdä töitä!

Toinen ay-pomo puolustelee väkivallalla uhkailevaa kaveriaan vähättelemällä, että "se nyt on vaan vähän räväkkä sanoissaan.."

Kylläpä on hienoa väkeä siellä ay-liikkeessä..

Nyt tämä väkivaltainen ay-pomo selittelee ja yrittää kiemurrella tilanteesta. Tietysti vaan sen takia että saisi pitää isopalkkaisen toimensa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091520353974_uu.shtml

[/quote]

Kun Immonen käytti erästä sanaa kuvainnollisessa merkityksessä nousi mediassa mieletön paskamyrsky.

Mites tämä nyt selitellään ja ymmärretään kun suomen startup toivoja uhkaillaan.

[/quote]
Vasemmistolainen väkivalta on vaan parempaa.
Li

Vierailija
22/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:33"]

No jos se on kerta vain toteamus, niin laita samanlainen toteamus vaikka Stubille tai Soinille. Katsotaan sitten miten suopo asiasta on mieltä.

Nämä uhkauksen sisältävät toteamukset ovat perinnettä mafialle ja erilaisille rikollisryhmille.  "jos poliitikko xxx tulee helsinkiin, niin voi käydä huonosti." 

"olisi ikävää jos tämä sinun liikkeesi palaisi joku yö..".

"Jos et maksa, lapsillesi voi sattua jotain kamalaa"

Normaalia vassarriterroristien uhkailua. Ihmeellistä että vassarit hyväksyvät tämän. 

"Niin? Tämä ei ole uhkaus vaan toteamus että näin voi käydä."

"No tottahan tuo puhui, rikkureille voi tulla köniin? Vaikka vaan henkisesti."

Tuntuu siltä, että tässä on välienselvittely AY-mafian kanssa edessä... Nämä ovat hienoja aikoja.

[/quote]

Ok, jos Stub ja Soini jatkavat samaa leikkausta ja köyhien kuristusta, voi heille hyvinkin tulla turpiin tulevaisuudessa.

Ilmoitatko nyt minut poliisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nuo Niina Koivuniemen taistelut ja turpaanvedot eroaa Olli Immosen vastaavista? Miksei Koivuniemen eroa vaadita?

Vierailija
24/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:14"] Ay-pomo uhkaili, että ne jotka tulee perjantaina töihin, saavat turpaansa. Siis vaan sen takia, että haluavat tehdä töitä! Toinen ay-pomo puolustelee väkivallalla uhkailevaa kaveriaan vähättelemällä, että "se nyt on vaan vähän räväkkä sanoissaan.." Kylläpä on hienoa väkeä siellä ay-liikkeessä.. Nyt tämä väkivaltainen ay-pomo selittelee ja yrittää kiemurrella tilanteesta. Tietysti vaan sen takia että saisi pitää isopalkkaisen toimensa. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091520353974_uu.shtml [/quote] Kun Immonen käytti erästä sanaa kuvainnollisessa merkityksessä nousi mediassa mieletön paskamyrsky. Mites tämä nyt selitellään ja ymmärretään kun suomen startup toivoja uhkaillaan.   [/quote] Vasemmistolainen väkivalta on vaan parempaa. Li

[/quote]

Esim. poliisihevosia saa hakata jääkiekkomailoilla, koska se on kuulemma niille fasisti-hevosille ihan oikein.

Vierailija
26/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vasemmistoliitto hoitaa teidän asioita.

Vierailija
27/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se hallitus halusi. Liittot latoon. Hajaannusta. Hajoita ja hallitse. tulos nähdään muutaman vuoden päästä. Ja näkyvissä on talouden elpyminen, mutta se ei johdu nyt tehtävistä rakennemuutoksista vaan ihan normaalista talouden elpymisestä.

Vierailija
28/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:11"]

Tätähän se hallitus halusi. Liittot latoon. Hajaannusta. Hajoita ja hallitse. tulos nähdään muutaman vuoden päästä. Ja näkyvissä on talouden elpyminen, mutta se ei johdu nyt tehtävistä rakennemuutoksista vaan ihan normaalista talouden elpymisestä.

[/quote]

Hallitus halusi yhteiskuntasopimusta. AY-liike ei halunnut. Seuraukset tulevat pakottavan lain muodossa. Duunaritkin olisi vissiin halunneet jotain sopia, mutta se ei käy kallispalkkaisille AY-johtajille. Etenkään kun on tulossa liittojen yhdistämisiä, jolloin joiltakin lähtee palli alta.

Vierailija
29/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään ammattijärjestöön, enkä aio lakkoilla perjantaina vaan teen töitä. Tämä mielipiteeni alustukseksi.

Mun mielestä tuossa on otettu lause asiayhteydestä ja sitä käytetään nyt medialle niin tyypilliseen tapaan irrallisena kommenttina. Tehty kärpäsestä härkänen. Jos toimittaja itse kertoo saaneensa köniin, kun meni lakon aikana töihin, ja haastateltava käyttää samaa sanaa kommentoidessaan, sitten otetaan lause irti asiayhteydestään, niin tässä tulos. "vastapuoli" käyttää tilannetta häikäilemättömäksi hyväksi, jotta toinen näyttäisi roistolta.

Varomaton kommentti, mutta älytöntä alkaa puhumaan, että lietsotaan jotain väkivaltaa! Ei näin.

Vierailija
30/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovinkaan ammattitaitoiselta ihmiseltä.

Vierailija
31/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonninjoutava vässykkä koko akka niinkuin muutkin ay-pomot, kallispalkkaisia omaneduntavoittelijoita kaikki.

Vierailija
32/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lähikaupassa on automaattikassa, ei tarvii tukea tällaista paskasakkia.

Vierailija
33/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:17"]

En kuulu mihinkään ammattijärjestöön, enkä aio lakkoilla perjantaina vaan teen töitä. Tämä mielipiteeni alustukseksi.

Mun mielestä tuossa on otettu lause asiayhteydestä ja sitä käytetään nyt medialle niin tyypilliseen tapaan irrallisena kommenttina. Tehty kärpäsestä härkänen. Jos toimittaja itse kertoo saaneensa köniin, kun meni lakon aikana töihin, ja haastateltava käyttää samaa sanaa kommentoidessaan, sitten otetaan lause irti asiayhteydestään, niin tässä tulos. "vastapuoli" käyttää tilannetta häikäilemättömäksi hyväksi, jotta toinen näyttäisi roistolta.

Varomaton kommentti, mutta älytöntä alkaa puhumaan, että lietsotaan jotain väkivaltaa! Ei näin.

[/quote]

Ai ei lietsota väkivaltaa kun blogissa puhutaan taistelusta?! Immosen kommenttina taistelu oli ainakin väkivaltaan viittaavaa, miksi ei AY-pampun?

Vierailija
34/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallalla uhkailu ei ole ay-liikkeen parissa mitään uutta. Minä menin 90 -luvun lama-aikaan sahalle töihin ja heti ensimmäisenä päivänä luottamusmies tuli ehdottamaan liiton jäsenmaksua. Kerroin etten ole kiinnostunut ja asia tuntui olevan sillä selvä. Seuraavalla viikolla yövuorossa kun työnjohto ei ollut paikalla, pari liittoon kuuluvaa heppua pistivät yöllä linjaston seis ja tulivat työpisteeseeni. Kertoivat kuulleensa etten ole halukas liittymään liittoon ja tulivat kuulemma viimeisen kerran suosittelemaan. Kertoivat sitten, että jos en liity, niin voi joskus yövuorossa käydä vahinko ja litistyn vahingossa kuljettimen väliin. Onneksi olen isokokoinen mies, niin kerroin että tuollaisissa vahingoissa mulla on ollut tapana ottaa ainakin yksi mies mukaan, yksin en sinne vahingossa tipu... Kaverit tuumasivat, että odota vaan, vielä se hetki koittaa. No, ei koittanut. Kahden kuukauden jälkeen ilmoittivat pomolle, että istuvat minut pois jos en liity liittoon. En kehdannut tutulle pomolle aiheuttaa hankaluuksia, joten otin loparit saman tien ja hommasin uuden uuden työpaikan seuraavana päivänä. Mutta tuollaista vapaaehtoisuutta sitä vasemmiston taivaassa harjoitetaan.

Vierailija
35/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.. mitä eläimiä nuo ihmiset oikein on. :D suorastaan säälittävää.

Pakko sanoa tästä koko rumbasta, että ei me tätä Suomen taloutta saada nousuun jos keltään ei saa ottaa yhtään mitään. Minä minä minä, Suomi pitää saada nousuun, KUNHAN se tehdään niin ettei MINULTA oteta mitään. Ottakaa muilta. Ja kun suunnilleen jokaisen asenne on tuo niin ei tässä päästä yhtään mihinkään. Tervetuloa Kreikka.

Vierailija
36/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näytti äsken kaupungilla olevan Iltiksen lööpissä tämä juttu kaikkein isoimmalla tekstillä. Että kyllä on taas PAM:n toilailut noteerattu...

Vierailija
37/42 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:24"]

[/quote]

Näytti äsken kaupungilla olevan Iltiksen lööpissä tämä juttu kaikkein isoimmalla tekstillä. Että kyllä on taas PAM:n toilailut noteerattu...

[/quote]

http://static.iltalehti.fi/kuvat/looppiarkisto/looppiarkisto20150915.jpg

Vierailija
38/42 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL   käy pahasti jos koittaa tulla päälle!

Vierailija
39/42 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauppoihin tulee sitten nopeammin lisää itsepalvelukassoja. Ei tässä muuta tapahdu. 2-5 vuoden päästä kassan virkaa ei enää ole.

Vierailija
40/42 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa painostuksessa on suurin syy miksi en ole koskaan liittoon liittynyt enkä liity.Työelämässä ollu vuodesta 1998 ja oikein hyvin olen pärjännyt.