Miten lopettaa miehen pommittaminen noloilla viesteillä?
Mies ei ole musta kiinnostunut. On sanonut sen monta kertaa. On kuitenkin sen verran ystävällinen että vastaa aina viesteihini. En kertakaikkiaan voi olla laittamatta noloja (varsinkin kännissä!) viestejä miehelle. En pysty poistamaan miehen numeroa ja olen jo tehnyt itsestäni täydellisen pellen enkä osaa enää edes hävetä itseäni vaikka tiedän että pitäisi... MITEN pystyn lopettamaan???
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:29"]
Laita tänne esimerkki millaisia viestejä lähetät.
[/quote]
Kerron että ikävöin ja ajattelen häntä, hän pilaa elämäni, vihaan häntä (sitten taas rakastan), kysyn onko hänellä toisia naisia ym. ap
[/quote]
Laita itsestäsi suloisia alastonkuvia, niin miehen mieli muuttuu...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:31"]
Voi hyvää päivää.
[/quote]
Nauran itsekin itselleni, vaikkei todellakaan pitäisi... ap
Ja tämän tapauksen kanssa vielä yötäkin ;D
[/quote]
Sinä voit irtisanoa liittymäsi. Sen jälkeen voit pelata pelejä ja lähettää hätäpuheluita. Säästät vielä pitkän pennin (nyk. Sentin)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:37"]
[/quote]
Kerron että ikävöin ja ajattelen häntä, hän pilaa elämäni, vihaan häntä (sitten taas rakastan), kysyn onko hänellä toisia naisia ym. ap
[/quote]
[/quote]
Noin epätoivoiseksi en sentään (vielä) ole heittäytynyt. (Ei kannata antaa mulle tollasia ideoita, ties vaikka vielä toteutankin ton!) ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Noin epätoivoiseksi en sentään (vielä) ole heittäytynyt. (Ei kannata antaa mulle tollasia ideoita, ties vaikka vielä toteutankin ton!) ap
[/quote]
Siitä vaan, anna mennä, jos oot timmissä kondiksessa, huomaa mieskin minkä on menettämässä. Kovenna panoksia ja yllätä...
Mitä enemmän roikut sen varmemmin mies sinua karttaa! Teet itsestäsi ihan säälittävän tyrkyttäjän ja tulet itsekin katumaan sitä jossain vaiheessa, kun tajuat miten noloa se on.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:55"]
Mitä enemmän roikut sen varmemmin mies sinua karttaa! Teet itsestäsi ihan säälittävän tyrkyttäjän ja tulet itsekin katumaan sitä jossain vaiheessa, kun tajuat miten noloa se on.
[/quote]
Tiedostan tämän täysin mutten tajua miksen voi lopettaa! Kartan itsekin miehiä jotka jäävät roikkumaan mun perään ja mua hävettää heidän puolesta kun laittavat mulle viestejä vaikka sanon ettei kiinnosta. Silti itse käyttäydyn näin ja tiedän että tämä mies ajattelee musta samalla tavalla! :( Samoin tunnen että olen jo nolannut itseni niin antaa palaa vaan, lisää viestejä vaan miehelle kun olen jo täyspelle. ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siitä vaan, anna mennä, jos oot timmissä kondiksessa, huomaa mieskin minkä on menettämässä. Kovenna panoksia ja yllätä...
[/quote]
Tuli sitten lähetettyä herutuskuvia miehelle... Eipä toiminut tuokaan. Nyt tiedän olevani pohjalla. En ole koskaan tuntenut itseäni näin epätoivoiseksi ja säälittäväksi. T. Ap (jos kukaan nyt edes tätä enää lukee)
♡ olin joskus samanlainen..se oli kamalaa :D Koita nyt päästä siitä miehestä eroon. Ei se sun maailmaa täydelliseksi tee,vaik nyt tuntuu siltä.