Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi puolisosi toi sinulle kukkia?

Vierailija
15.09.2015 |

Mulla on viime kerrasta niin pitkä aika, etten muistakaan sitä. Reilu vuosi siitä ainakin on.

Ja silloinkin toi kukkia vain sen vuoksi, että oli saanut ne kaupasta ilmaiseksi, kun siellä oli jaettu niitä kaikille asiakkaille. O_o

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivinäni vajaa kuukausi sitten. :)

Vierailija
22/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan osta kukkia, mutta poimii niitä itse. Viimeksi poimi hääpäivänämme 20.8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti ruusuja kotiin :)
Noin kk sitten.

Vierailija
24/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa 20.hääpäivänä sain 20 samanlaista ruusua kun oli hääkimpussa. Tosin teinitytär oli isälleen antanut ohjeet että tee näin ;)

Vierailija
25/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valmistuin ammattiin. Tai no. Äitini antoi hänelle ruusun ja käski antamaan sen mulle ja vanhempani antoivat yhteisen ruusun. En oikein kukista perusta ja yleensä unohdan ne heti, kun laitan ne maljakkoon (karhun tuoppiin).

Vierailija
26/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:25"]

Kukkaset ovat Suomessa sikakalliita ja muutenkin suoranainen turhake. 

[/quote]

Kalliita on, mutta siitä voidaan olla montaa mieltä onko kaunis ja ilahduttava asia turhake. Kauniit kasvit tutkitusti vähentävät masennusoireita, näin esimerkiksi. Senhän voi ottaa positiiviseltakin kannalta että kukat eivät kestä: ei jää turhaa materiaa pyörimään nurkkiin ja ne voi laittaa biojätteeseen. 

Vierailija
27/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta sitten, kun täytin vuosia. En tosin hirveästi noista kukista välitä, kun kissat aina syövät ne :(

Vierailija
28/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen on ekoruusukimppu 10 kpl lidlistä ja kestävät viikon, eivätkä nuupahda. Kyllä halvalla pääsee, kannattaa panostaa.

Vierailija
29/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaviikolla. Hullu kiire molemmilla töissä, miehellä vielä vähän kiireempi, joten arjen pyöritys jäänyt enemmän mun vastuulle. Kukat siis kiitoksena, piristyksenä ja pahoitteluna - halvaks tulee kun yhdellä puskalla selvisi. :) oikeasti siis ilahduin, tietysti.

Vierailija
30/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivänä 2014 ihan kukkakaupasta hakenut minua ajatellen :) Silloin harvoin kun meillä on leikkokukkia, on haettu ne yhdessä. Kesällä saattoi kumpi vaan poimia pihalta vaasiin.

Vierailija
31/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kysymys puolisosta mutta en ikinä unohda kun siskonpoikani joka oli tuolloin ehkä 5v nyppäsi siskoni kukkapenkistä minulle yks kaks kukkasen ja ojensi sen minulle niin herrasmiesmäisesti. :DDD Kaikkein paras gentlemanni ikinä.

Vierailija
32/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saimme tietää että odotan kuudetta lastamme. Seuraavana päivänä sain ison kimpun lempikukkiani tulppaaneja ja lempisuklaatani. :) Mulla on ihana mies .

Vierailija
33/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuosta kukkien tuonnista kohta 10 vuotta aikaa, mutta kun en ole mikään kukkaihminen mies tuo ennemmin vaikka suklaata tai kuohuviinin yllätykseksi.

Vierailija
34/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä ole ikinä saanut, koska "turhaa hömpötystä"