Milloin viimeksi puolisosi toi sinulle kukkia?
Mulla on viime kerrasta niin pitkä aika, etten muistakaan sitä. Reilu vuosi siitä ainakin on.
Ja silloinkin toi kukkia vain sen vuoksi, että oli saanut ne kaupasta ilmaiseksi, kun siellä oli jaettu niitä kaikille asiakkaille. O_o
Kommentit (34)
Ei ole tuonut vuosiin yhtäkään. Seurusteluaikoina kerran ruusupuskan.
Aika tasan vuosi sitten, lepyttelykukat. Muuten huomioi useammin, suklaata, lahjoja ja tietenkin ylenpalttisesti hellyyttä ja rakkautta.
Perjantaisin on tapana ostaa ruusukimppu ruokakaupparaissulta.
Meillä on oma piha joten näin kesäaikaan ostaa mulle keväällä laatikollisen kukkia ruukkuihin laitettavaksi ja syksyllä samoin. Talvella sitten ostaa kukkia viikottain:)
Ei ole koskaan tuonuut. Ihan itse saan ostaa rehuni.
Aina silloin se tuo kukkakimpun, kun on käynyt jonkun muun kanssa nusaisemassa. Siitä minä kukkasista sitten ilahdun ja lepyn, ja jatketaan elämää taas normaaliin tapaan :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:04"]Aina silloin se tuo kukkakimpun, kun on käynyt jonkun muun kanssa nusaisemassa. Siitä minä kukkasista sitten ilahdun ja lepyn, ja jatketaan elämää taas normaaliin tapaan :)
[/quote]
Näinhän se perinteisesti menee. Aina kun mies tuo kukkia, sillä on sellanen syyllisen lattialle pissanneen koiranpennun ilme. Eli vieraissa on käyty.
Viime ma, kun olin väsynyt vauvan kanssa valvomisista ja stressaantunut asunnon myynnistä. Ajatteli kotiin tullessa piristää kukkakimpulla. Toimi! :)
Noin kuukausi sitten kun yritti pyytää anteeksi sanomiaan ilkeitä sanoja. (pilkkasi minua sairauteni takia)
Kymmenen vuotta yhdessä ja edelleen odotan sitä ensmmäistä kukkakimppua... =(
Viime keväänä tultuaan kertausharjoituksista :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:04"]
Ei ole koskaan tuonuut. Ihan itse saan ostaa rehuni.
[/quote]Samma här.
Hääpäivänä viime kuussa. Tuo kukkia muutaman kerran vuodessa.
Viimeksi toi eilen kauniin ruusukimpun. Tuo joka kuukausi minulle kukkia kuukausipäivämme tienoilla, ihana mieheni :)
Toissaviikolla, ihan muuten vain ilahduttaaksensa toi. Tuo niitä muutenkin aika usein ja jos tietää että on ollut rankka työpäivä, voi joskus odottaa ruusun kanssa työpaikan parkkipaikalla. Ihana ja rakastava mies <3
Kukkaset ovat Suomessa sikakalliita ja muutenkin suoranainen turhake.
Vaimoni toi viimeksi viime perjantaina. Kyllä mieskin voi nauttia kauniista kukista.
Kukat oli kiitokseksi kärsivällisyydestä. Hän voi olla joskus hiukan hankala muija, mutta silti niin kaunis ja seksikäs.