Pitäisi myydä jotain että saa 300€?t.ammattivalittaja
Olen miettinyt myydä pojan yhdistelmävaunut n 100€ ja sitten eräät oamt kerran pidetyt goretex kengät 50€ ja pojan meandin vaatteita yms.
Kommentit (85)
Mä tein lapseni kanssa läksyjä. Hän pääsi klo 12 koulusta. Enkä tosiaan ole eläkkeellä vaan täysin tuloton olen ollut jo vuosia eikä mulla ole ainuttakaan blogia.ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:51"]Mä tein lapseni kanssa läksyjä. Hän pääsi klo 12 koulusta. Enkä tosiaan ole eläkkeellä vaan täysin tuloton olen ollut jo vuosia eikä mulla ole ainuttakaan blogia.ap
[/quote]
Eikö mummo hoidakaan tänään :)
Miten koulufobiainen ja oppimishäiriöinen kykenee auttamaan lasta läksyissä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:34"]Täälä neljäs hullu:) Ammattivalittaja on kaikessa outoudessaan ja kieroudessaan aikas kiehtova persoona. Välillä säälin sitä ja välillä se saa mut raivon partaalle. Olis tosiaan kiva nähdä 120kg, 180cm täti, siellä pienessä torpassa:)
[/quote]
Jollakin oudolla tavalla tähän hommaan on jääny roikkumaan.
Pitäisikö meille järjestää jokin tukiryhmä?
Fb: hen oma? En siellä kyllä ole, mutta hyvän asian puolesta ehkä rupeisin.
Aika helposti löytyis oikea henkilöllisyys tällekin rajatapaukselle jos kokoais kaikki aiheet ja tiedonmurut kasaan. Minua itse ei kiinnosta vittuakaan, mutta mahdollista se olisi.
Huolestuttavan helposti. "Ammattivalittaja", lopeta nämä kirjoitukset nyt.
Ja kun tämä atk ei unohda koskaan, milloin tahansa adoptioon antamasi poika voi löytää sinut täältä ja tunnistaa. Ja samoin tämä tuleva synttärisankari kunhan vähän kasvaa. Suunnittelithan hänelle tabletin ostoa lahjaksi joten siitä ne ensiaskeleet lähtee.
Yhdestä ketjusta sain vaikutelman, että olisi joskus kertonut asuinpaikkakuntansa.
Tietääkö kukaan?
Minulla on mielikuva, että on jossakin etelä-Pohjanmaalla. Ja miehensä on vissiin nuohooja.
Puhuu asuvansa pohjoisessa, mutta luultavasti jossakin lähellä Jyväskylää. Mikä kylä siinä nyt olisi 60km päässä?
Joo, nouhooja taitaa olla. Muistan puhuneen tästä.
Tampereella se ennen asui, voi olla , että on muuttanut.
Ei asu enää Tampereella, vaan jossa pienemmällä paikkakunnalla pohjoisemmassa. Ei kuitenkaan Lapissa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:35"]
Tuskin saat 7 vuotta vanhoista vaunuista enää satasta.
Miksi sulla on niin kova tarve esittää että sulla on varaa asioihin joihin sulla ei ole varaa?! Jos ei kerta ole varaa niin ne synttärit järjestetään kotona, tai jätetään kokonaan järjestämättä. Jos lapsen kaverit on niin kusipäitä että kiusaavat kotisynttäreiden takia niin kannattaako sellaisille mitään juhlia järjestää ollenkaan?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:34"]Täälä neljäs hullu:) Ammattivalittaja on kaikessa outoudessaan ja kieroudessaan aikas kiehtova persoona. Välillä säälin sitä ja välillä se saa mut raivon partaalle. Olis tosiaan kiva nähdä 120kg, 180cm täti, siellä pienessä torpassa:) [/quote] Jollakin oudolla tavalla tähän hommaan on jääny roikkumaan. Pitäisikö meille järjestää jokin tukiryhmä? Fb: hen oma? En siellä kyllä ole, mutta hyvän asian puolesta ehkä rupeisin.
[/quote]
Ilmottaudun: olen koukussa myöskin. Tämän päivän kontribuutioni on seuraava:
Ammattivalittajan pähkäilyt lapsensa synttäreistä ovat aivan linjassa hänen "elämäkertansa" kanssa. Tottakai ihminen, jolla on ollut kaikki nuo elämänvaiheet ja vaivat (en jaksa luetella, tiedätte kyllä), yrittää päteä ihan millä vaan käteen sattuu. Tässä tapauksessa lapsiparan synttäreillä. Niiden ensimmäinen tarkoitus ei ole se, että päivänsankarilla ja hänen kavereillaan on kivaa, vaan se, että äiti saa elvistellä rahalla.
Meillä muuten on kaikki lasten synttärit järkätty kotona ja hyvin on mennyt, eikä budjettikaan ole ollut ongelma, vaikka rahaa on välillä ollut tosi vähän.
Moni viitseliäisyyttä järjestää parhaat synttärit itse. Esim joku liikunnallinen tapahtuma. Sitten nyyttikestit perään yms
Ammattivalittaja häipyy ketjusta aina kun huomaa liian myöhään puhuneensa itsensä pussiin, ei muista mitä ko aiheesta jo aiemmin puhunut eikä osaa vängätä vastaan enää riittävän ponnekkailla argumenteilla. Tai sitten vaihtaa teinityttö-vaihteen päälle ja päästään juupas-eipäs-ette te kuitenkaan tajuu asteelle.