Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi myydä jotain että saa 300€?t.ammattivalittaja

Vierailija
15.09.2015 |

Olen miettinyt myydä pojan yhdistelmävaunut n 100€ ja sitten eräät oamt kerran pidetyt goretex kengät 50€ ja pojan meandin vaatteita yms.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy likaisia pikkareitasi. Maailmassa on pervoja jotka niitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kotona. Kannattaa mieluummin miettiä kannattaako kiusaajille mitään juhlia järjestää? Itse en missään nimessä kutsuisi sellaisia lapsia. Miksi ihmeessä olet niin ulkokultainen?

Vierailija
24/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:35"]

Tuskin saat 7 vuotta vanhoista vaunuista enää satasta.

Miksi sulla on niin kova tarve esittää että sulla on varaa asioihin joihin sulla ei ole varaa?! Jos ei kerta ole varaa niin ne synttärit järjestetään kotona, tai jätetään kokonaan järjestämättä. Jos lapsen kaverit on niin kusipäitä että kiusaavat kotisynttäreiden takia niin kannattaako sellaisille mitään juhlia järjestää ollenkaan?

[/quote]Täällä on muiden kodit isoja ja suht uusia. Me olemme ainoat jotka asumme remontin tarpeessa olevassa mummonmökissä. En halua että lapseni joutuu häpeämään siksi mietin tuon synttäripaikan muualle, etkö itse miettisi tässä tilanteessa?ap

[/quote]

Ehkä miettisinkin mutta en silti alkaisi viimeisiä rahojani laittamaan lapsen synttärijuhliin joihin minulla ei olisi varaa. Järki käteen nyt.

[/quote]Missä sitten itse järjestäisit synttärit jos kotona niitä ei voisi järjestää? lokakuun lopulla ei mitään ulkosynttäreitä viitsi järjestää.ap

[/quote]

Kotona järjestäsisin ja olen järjestänytkin.

[/quote]Mä en aio järjestää. Nyt tilanne vielä erilaisempi kuin viime vuonna koska nyt lapsia paremmista piireistä ja jo viime vuonna eräs äiti ihmetteli ahtautta. 12 lasta ahtaaseen mummonmökkiin on paljon.ap

Vierailija
25/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:54"]

Tietysti kotona. Kannattaa mieluummin miettiä kannattaako kiusaajille mitään juhlia järjestää? Itse en missään nimessä kutsuisi sellaisia lapsia. Miksi ihmeessä olet niin ulkokultainen?

[/quote]Eli lapsi ei saisi lainkaan synttäreitä, sekö olisi ok?ap

Vierailija
26/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:44"]

500 euroa??

Parista tunnista, joiden ainoa lopputulos on vähän lisää krääsää pojan huoneessa, joka jo nyt on niin täynnä leluja, ettei sekaan mahdu (olet itse kertonut).

Nyt ymmärrän, mitä tarkoitat, kun aina selität, että matematiikka on sulle vaikeaa.

[/quote]Kyllä mä tuon ymmärrän mutta ei niitä kotonakaan voi järjestää.ap

[/quote]

Kyllä voi...

Vierailija
27/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Kyllä se olisi varsin ok. Haluaako lapsikaan juhliinsa kiusaajia.

Vierailija
28/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lahjoitan sulle sen 300 euroa niin loppuu parkuminen. Anna tilinumero.

Vierailija
29/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Kyllä se olisi varsin ok. Haluaako lapsikaan juhliinsa kiusaajia.

[/quote]Ei noita 3 naapurityttöä otetakkaan juhliin kun eivät hekään kutsuneet synttäreille mutta kai se pojan on oikeus kutsua muita synttäreilleen.ap

Vierailija
30/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää jatkuu vielä, parasta viihdettä aikoihin!!

Vierailija
31/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilaa nyt hyvä ihminen sitten 7-vuotiaan synttäreitä varten käyttöösi vaikka Linnanmäki ja Finlandia-talo. Sen jälkeenhän "paremmat piirit" ei enää tiedäkään, että te asutte vanhassa rintamamiestalossa.

Vierailija
32/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:05"]

No tilaa nyt hyvä ihminen sitten 7-vuotiaan synttäreitä varten käyttöösi vaikka Linnanmäki ja Finlandia-talo. Sen jälkeenhän "paremmat piirit" ei enää tiedäkään, että te asutte vanhassa rintamamiestalossa.

[/quote]En tietenkkän tilaa ja tiedän että tietävät missä asutaan mutta ulkoapäin tämä ei niin pahalta näytäkkään vaikkakin tietysti pieneltä ja ahtaalata sieltäkin mutta edes vähän ok.lta.ap

Vierailija
33/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin järkevä äiti voisi myydä vaikka persettään.

Vierailija
34/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:18"]

Noin järkevä äiti voisi myydä vaikka persettään.

[/quote]Turha vittuilla kun en aio miestäni pettää enkä muutenkaan huoraksi ikinä alkaisi.ap

Vierailija
35/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa McDonalds ja ostat sieltä hamppariateriat kaikille! Se on paljon edullisempaa. Meillä olo joskus lapsen synttärit mäkkärissä, ei maksa juuri mitään, alle kympin per lapsi!

Vierailija
36/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:23"]

Varaa McDonalds ja ostat sieltä hamppariateriat kaikille! Se on paljon edullisempaa. Meillä olo joskus lapsen synttärit mäkkärissä, ei maksa juuri mitään, alle kympin per lapsi!

[/quote]Lähin McDonalds kuten myös hoplop on 60km päässä.ap

Vierailija
37/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siä teidän kylällä joku Intialainen kastijako, vai mistä hemmetistä noi paremman piirin tenavat tulee? Sun tarttis tehdä jotain tolle olemattomalle itsetunnolles. Älä siirrä noita pelkojas ja harhojas poikas harteille.

Vierailija
38/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:28"]

Onko siä teidän kylällä joku Intialainen kastijako, vai mistä hemmetistä noi paremman piirin tenavat tulee? Sun tarttis tehdä jotain tolle olemattomalle itsetunnolles. Älä siirrä noita pelkojas ja harhojas poikas harteille.

[/quote]En siirrä, kyllä sille on koulussa lapset ihan suoraan vinoilleet meidän talosta yms köyhyydestä.ap

Vierailija
39/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole rahaa tonnin synttäreihin, ei edes viidensadan euron. Ymmärrä nyt tämä asia, rouva nollatuloinen! Minusta synttärit voi olla kotona tai nuorisotilassa tai urheilusalissa. Tarjoilua on turha ostaa monilla satasilla!!!! Syntymäpäivätarjoilut 20 hengelle:

Osta 5 pussia sipsiä, pilko pari kurkkua ja kilo porkkanoita siivuiksi ja tee täytekakku ja osta vaikka kympillä irti karkkia. Muuta ei lapset kaipaa. Jos täytekakun haluaa vaihtaa halvemmaksi, niin jäätelöä! Litrasta tulee 5 annosta, eli tarvitset 4 litraa. Juomaksi sekamehua tai s-marketin halvat pillimehua (noin 20-30 senttiä kappale). Vaikka matikka ei ole vahvin puolesi, niin nämä tarjoilut saa n. 50 eurolla!

Vierailija
40/85 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:28"]

[/quote]En siirrä, kyllä sille on koulussa lapset ihan suoraan vinoilleet meidän talosta yms köyhyydestä.ap

[/quote] Pitäisköhän puuttua tuohon koulukiusaamiseen ennemmin kuin järkätä ökysynttärit kiusaajille. Oletko kysynyt lapselta haluaako se edes kuisaajiaan synttäreille.