Tarvitaanko kaikilla työpaikoilla rokotukset?
Kaveri väittää että ei pääse mihinkään töihin kun hänellä ei ole ”myrkkypiikkiä”.
Kommentit (14)
Ei tarvita. Suurin osa työpaikoista on sellasia mihin ei tarvita.
Rokotteita ei enää kysellä, koska ne ei tehoa lainkaan.
Ei ja varsin nopeasti kun hän menee töihin hän tulee myös saamaan koronon jonka jälkeen piikkejä ei edes tarvita. Vähän rajumpi oireinen tauti tosin voi olla kuin jos rotesuoja olisi olemassa.
Rokotteista ei ole mitään hyötyä, joten ei.
Ei toistaiseksi, mutta on vaara, että sotauutisten taustalla valmistellaan kaikkia koskevaa.
Jätän työni, jos sellainen hölmöily tulee.
Sairasta menoa. Globalistien tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, ovatko auttaneet vai eivät. Olen ollut oireeton parin rokotteeni jälkeen koko ajan, vaikka olen liikkunut kokoajan työmatkoja julkisissa jne..
Sitten jotenkin unohdin kolmannen vaan. Ei ole tietoinen valinta jättää ottamatta. Mulla on ollut muutakin elämää kuin analysoida tätä pandemiaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää olisi että työttömät pakotettaisiin ottamaan rokote
Miksi?
TYÖELÄMÄN PASSI TULOSSA JOKA TYÖPAIKALLE
"Työryhmä esittää työturvallisuuslain väliaikaista muuttamista."
Herätkää vastustamaan tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, ovatko auttaneet vai eivät. Olen ollut oireeton parin rokotteeni jälkeen koko ajan, vaikka olen liikkunut kokoajan työmatkoja julkisissa jne..
Sitten jotenkin unohdin kolmannen vaan. Ei ole tietoinen valinta jättää ottamatta. Mulla on ollut muutakin elämää kuin analysoida tätä pandemiaa ;)
Unohdit kolmannen? Vai saavuttiko sinut tiedot rokotteen haittavaikutuksista?
en usko että unohdit, vaan et vain halunnut kolmatta
No ei tarvita. Onhan tuokin syy olla muka työllistymättä.
Yleislakkoon vaan, jos rupeavat vaatimaan. Kun Sanna Marisija ei saisi lainkaan aamupalaa tai lastaan hoitoon, niin sillä olisi jo vaikutusta.
No ei sit tehdä työtä. Mä en nimittäin ikinä ota noita "r okotteita"
Tärkeää olisi että työttömät pakotettaisiin ottamaan rokote