Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoihmettelyä

N24
29.03.2022 |

Oon itse normaalin ja lievän ylipainon rajalla ja mua inhottaa kaikki ylipainoiset ihmiset. Etenkin viime viikkoina kaikki fat positivity jne. on alkanut oikein ärsyttämään.
Haluan itse normaalin painon ja hyvän yleiskunnon niin tällainen epäterveellisen elämän ihannointi ihmetyttää ihan kunnolla.
Ja se, että sitä tuputetaan kaikkialla! Miksi? Minulle sama asia, kuin että alipainoa ihannoitaisiin.

Antakaa motivaatiota terveeseen elämään ja mielipiteitä tähän nykyiseen menoon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät saa näyttää siltä kuin näyttävät? Minua ainakin kehopositiivisuus auttoi siinä, että en enää häpeillyt lähteä salille. Nyt vihdoinkin löysin itselleni mieluisan harrastuksen, joka on edesauttanut minua syömään paremmin ja näin olen laihtunut.

Minua ainakin haittaa enemmän kaikkialla tuputettavat, photoshopatut ja muokatut kuvat. Nehän vasta ovat haitallisia ihmisten mielenterveydelle!

En tiedä sinusta, mutta jostain syystä itselleni ei ole näkynyt missään mitän fat positivityyn liittyvää? Että missä sä oikein seikkailet, että näet sitä kaikkialla... Vai tarkoitatko, että kun lehden kannessa on ylipainoinen henkilö, niin se on "fat positivity"?

Vierailija
2/2 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tässä nykymaailman yleisessä mielentilassa hieman erikoista, suorastaan ristiriidassa kaiken muun viher-agendan kanssa, jota koko poliittinen kenttä melko globaalisti, lähes yksimielisesti kannattaa. Miten tuossa kehyksessä 2-3 kertaa tarvittavan energiamäärän nauttiminen, kun ruuantuotanto on selkeästi ilmastoa kuormittava teollisuudenala, voi suorastaan olla juhlittua?

Tietysti hienoa jos ilkeämielinen fätsheimaaminen aletaan kokea selkeästi törkeänä ja tuomittavana käytöksenä, kasvaminen pois kaikenlaisesta epäsivistyneestä käytöksestä olisi suotavaa, mutta ihmeen epäjohdonmukaista toimintaa tämä kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan