Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko syyn välien poikki pistämiselle

Vierailija
29.03.2022 |

jos vastassasi on narsisti joka on juuri käynyt käsiksi sinuun?
Koko lapsuuden henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa, ja sitten narsisti loukkaantuu verisesti kun et tavaa hänelle eron syytä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina joudut vääntämään ja selittämään pienetkin asiat niin ei.

Draamaa. Elämä on kuin Emmertaalissa.

Vierailija
42/43 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska narsistin on mahdotonta ymmärtää oman käytöksensä ongelmallisuutta ja seurauksia. On syytä ottaa välimatkaa. Minä en voi sietää, että minua yritetään ohjailla ja hallita ulkopuolelta. Narsistin uhkailu ja kiristys aiheutti lopullisen välien rikkoutumisen. Lopetin yhteydenpidon kuin seinään. Suljin tyypin kokonaan ulkopuolelle. Tapauksesta on jo 10 vuotta. En ole katunut, tekisin edelleen saman ratkaisun. Pääsin eroon ja sain mielenrauhani takaisin. Voimaannuttavaa.

Itse kadun elämässäni eniten sitä etten uskaltanut tehdä näin vaan annoin narsistin myrkyttää itseäni koko nuoruuteni :(

Itsellänikin tämä. Surullista että meitä on niin paljon.

Mikä siinä sitten on ettei löydy sen verran munaa että pistäisi elämänsä järjestykseen, katkaisisi kaiken yhteydenpidon hankaliin ihmisiin?

Mikä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auttaisi mitään. Se haluaa sinun kertovan syyn vain siksi, että voisi sanoa sinun olevan väärässä.

Kyseessä oli siis ikävä väärinymmärrys, ja suhdetta tulee jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut - eikä oikeastaan olekaan, kun sinä vain kuvittelit kaiken.

Ja sitten hän tekee saman taas uudelleen. Ja uudelleen.

Joo ei, älä ryhdy siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi