Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palsta mielstäsi siistiytynyt (yön) rekkaripakon myötä?

Vierailija
14.09.2015 |

Sekä tiekentuneen moderoinnin myötä.

Peukku ylös: Kyllä

Peukku alas: Ei mitän eroa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kuollut

Vierailija
2/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:23"]

Kyllähän tämä palsta ajan kanssa siistiytyy väärinajattelijoista, kun näköjään jaellaan täysin mielivaltaisia banneja. Oma ip:ni oli näköjään yön aikana ensimmäistä kertaa blokattu, vaikka en koskaan käytä asiatonta kieltä, solvaa tai trollaa. Mielipiteeni meneillään olevasta siirtolaisaallosta ei vaan ole virallisen propagandan mukainen.

[/quote]

Joo, sama kokemus, mutta mun viesti ei edes sisältänyt mitään mielipidettä. Eikä yhtäkään kirosanaa tai provoilua. Aivan uskomatonta, että sen viestini takia ip blokattiin. Ylläpidon ansiosta av on mennyt ihan huonoksi, kun koko ajan saa olla vähän kuin varpaillaan, kun ei tiedä, että milloin saakin bannit vaikka kuinka yrittää sääntöjä noudattaa (jotka tuntuu olevan niin vaihtelevat, ettei perässä pysy). Tai milloin kirjoittaa turhaan pitkän vastauksen, kun sitten tuleekin hups-ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran tunnissa tulee viesti.

Vierailija
4/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös saanut bannit (ip-osoitteeni blokattu) nyt kahtena iltana ennen tuota rekisteröitymispakkoa. Tällä hetkellä kirjoitan mobiililiittymän kautta.
En käsi sydämellä ymmärrä, mistä bannit olen saanut. Käytän mielestäni siistiä ja huoliteltua kieltä, en provoile, perustelen mielipiteeni ja en edes ole kovin jyrkkä mielipiteissäni.
Tuli jopa mieleen, onko minun asiallinen, liioittelematon ja perusteltu kantani turvapaikanhakija-asiaan joidenkin tahojen mielestä vaarallisempi kuin se rähinäpäällä huudeltu itseään toistava provoilu aiheeseen liittyen.
Täällä vallitsee sananvapaus, mikäli mielipide on linjassa suurimpien medioiden vaaliman "yleisen" mielipiteen kanssa.

Vierailija
5/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:45"]

Minä olen myös saanut bannit (ip-osoitteeni blokattu) nyt kahtena iltana ennen tuota rekisteröitymispakkoa. Tällä hetkellä kirjoitan mobiililiittymän kautta. En käsi sydämellä ymmärrä, mistä bannit olen saanut. Käytän mielestäni siistiä ja huoliteltua kieltä, en provoile, perustelen mielipiteeni ja en edes ole kovin jyrkkä mielipiteissäni. Tuli jopa mieleen, onko minun asiallinen, liioittelematon ja perusteltu kantani turvapaikanhakija-asiaan joidenkin tahojen mielestä vaarallisempi kuin se rähinäpäällä huudeltu itseään toistava provoilu aiheeseen liittyen. Täällä vallitsee sananvapaus, mikäli mielipide on linjassa suurimpien medioiden vaaliman "yleisen" mielipiteen kanssa.

[/quote]Kukapa ei saisi nykyään banneja täällä, aivan sama jos tällaiselle pellefoorumille saa bannit.

Vierailija
6/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoksi on tehty modejen homma, kun yöksi laitetaan lappu luukulle..

Vierailija
7/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, täällä on yhtä typerä meno, ellei jopa kiivaampi spämmäys nyt. Koko päivänä ei ole tehnyt tänäänkään mieli osallistua mihinkään keskusteluun. Aiheita kun on tasan kaksi: pakolaisvastaisuus ja lakko.

Palsta on todella pilalla.

Vierailija
8/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta vaan aina kuolee rekisteröintiajaksi. Ja herää henkiin uudelleen seuraavana aamuna.
Itse en vaan jaksa rekisteröityä, surffaan muilla sivuilla, kun täällä jäätyy keskustelu (niin kuin kohta).

Vierailija
9/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitte olla onnellisia siitä siitä pakosta!Meikäläinen ekaa kertaa elämässään kattelee iltasin Housea ja olisin kyllä kirjotellu tän palstan täyteen sellasta tekstiä Hugh Lauriesta että miestä itteään ja av mammoja pelottais jos yöllä tänne antaisin tulla mitä pienessä mielessä liikkuu..

Vierailija
10/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsäksi on mennyt, enkä minä voi enää juuri koskaan vastata. En asu asu Suomessa enkä voi vastata silloin kuin Suomessa on yö enkä silloin kun täällä on yö... Ilmoittaa vain rekisteröitymispakosta. Tykkäsin ennen monesti iltaisin tai aamuisin lueskella ennen nukkumista tai nousemista sängystä, mutta enää ei oikein innosta, vaikka en välttämättä kommentoisi mitään muutenkaan.

Vierailija
11/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuolleelta vaikutti eilen ainakin 23 eteenpäin. Mutta onneksi täällä taas!

Vierailija
12/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä palsta ajan kanssa siistiytyy väärinajattelijoista, kun näköjään jaellaan täysin mielivaltaisia banneja. Oma ip:ni oli näköjään yön aikana ensimmäistä kertaa blokattu, vaikka en koskaan käytä asiatonta kieltä, solvaa tai trollaa. Mielipiteeni meneillään olevasta siirtolaisaallosta ei vaan ole virallisen propagandan mukainen.

Vierailija
13/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:23"]Kyllähän tämä palsta ajan kanssa siistiytyy väärinajattelijoista, kun näköjään jaellaan täysin mielivaltaisia banneja. Oma ip:ni oli näköjään yön aikana ensimmäistä kertaa blokattu, vaikka en koskaan käytä asiatonta kieltä, solvaa tai trollaa. Mielipiteeni meneillään olevasta siirtolaisaallosta ei vaan ole virallisen propagandan mukainen.
[/quote]

Kyllä minä olen nähnyt täällä ketjuja, jossa Suomen löysää pakolaispolitiikkaa kritisoidaan. Jos kieli on alatyylistä, bänneille on peruste jo siinä.

Vierailija
14/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumaan! Täältähän loppuu hyvät jutut klo 23:n jälkeen, menen sit muualle.

Vierailija
15/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta tää näyttää 24/7.

Ei oo graffitteja, tuhmia piirroksia tms.

Vierailija
16/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistynyt

Vierailija
17/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä? Nukun 22-7

Vierailija
18/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, öisin. Päivällä onkin sitten kahta kauheampi meno. Trollit saa nukuttua yöt niin ovat päivisin virkeämpiä. 

Vierailija
19/19 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:25"]

En tiedä? Nukun 22-7

[/quote]

En tarkoittanut vain yöaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme