Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä täytteitä voileipiin?

Vierailija
14.09.2015 |

Alkaa kyllästyttää ihan perus juusto- tai kinkkuleivät, niin kiinnostaisi tietää mitä kaikkea leivän päälle voisi laittaa. Olen huono tekemään ruokaa, mutta ehkä voileivät ei olisi liian vaikeita...olisiko kellään vinkkejä?:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohitahna!
Ja keitetty kananmuna+silli on hyvä yhdistelmä ruisleivän päälle.
Munavoi käy myös hyvin

Vierailija
22/25 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans tonnikalatahnasta. Käytän majoneesin sijaan turkkilaista jogurttia, on terveellisempää ja mielestäni paremman makuista. Mausteena kannattaa kokeilla Pirkan salviatahnaa ja wasabia (ei yhdessä), sekaan voi heittää silputtua suolakurkkua, jalapenoa, kapriksia, oliiveja, sipulia, valkosipulin varsia, mitä vaan. Laitan aina, muista mausteista riippumatta vähän mustapippuria ja sitruunaa tai limeä. Suolaa ei tarvii lisätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:53"]Pähkinävoita leivälle ja sen päälle joko kurkkuviipaleita tai ohut sipaisu hilloa. Takuulla erilainen kuin tavisvoileipä! [/quote] Onko oikeesti hyvää?

[/quote]

On ihan oikeesti. Asun Briteissä ja täällä syödään paljon pähkinävoita. Tänäänkin söin välipalaksi kurkkuversion.

Vierailija
24/25 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:40"]Ne on päällisiä, ei täytteitä. Jos teet kerrosvoileipiä, niin sitten ovat täytteitä.
[/quote]
Ne on välikkeitä. Meillä ainakin sämpylä halkaistaan kahtia ja sen väliin laitetaan esim. juustoa. Itse sämpylä ei ole ontto eikä sitä koverreta mitenkään, joten ei sitä millään täytetäkään.

Ja se on päällyste, jos avonaista leipää laittaa. Päällinen on päättömän vastakohta. Pätijä.

Vierailija
25/25 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinoitua punasipulia, netissä on hyviä ohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi